THL:n koventuneet laskelmat: Hallituksen sosiaaliturvan leikkaukset sysäävät 27 000 lasta köyhyyteen
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset työttömyysturvaan ja asumistukeen aiheuttavat köyhyyttä enemmän kuin aikaisemmin on arvioitu. Toimeentulotuki ei pelasta kaikkia köyhyydeltä.
Hallituksessa on diktaattorit
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00002
Suomessa mennään takaisin siihen että pihanurmikoista tehdään perunamaa ja kaniineja kasvatetaan syötäviksi kerrostalokellareissa mukana pari sianporsasta. Metsämarjoja poimitaan ja säilötään.
- Anonyymi00003
Kanoja parvekkeella
- Anonyymi00004
Mamuthan ei noista kärsi! Heidän takiaan olemme kusessa!
Suomalaiset vain, koska ei heillä ole montaa vaimoa lapsilaumoineen ja asuntoineen, joista vetää messevät asumistuet.
Vasta sitten, kun poistetaan yksinhuoltaja-asema naisilta, jotka tekee joka vuosi lapsia samalle miehelle, dna-testillä nähtäisiin, kuka on isä ja kenen vastuulla on sen porukan elatus!
Näin tähän tulisi jotain tolkkua!- Anonyymi00005
Ja perustuslaista pitää ottaa pois vasemmiston sinne junttaama lisäys, että valtio on velvollinen elättämään ihmistä hautaan asti, vaikka tämä ei halua tehdä töitä elääkseen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511011- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34607- 39547
- 63513
- 39512
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19411