Nykyään "vaan" kaveri. Nyt kaveri on alkanut tai on jo ainakin vuoden ollut Tinderissä ja tapaillut sieltä miehiä ja selkeästi aina vaan kertonut että haluaa vaan sexiä eikä mitään muuta suhdetta. Niitä on ollut aina viikonloppuisin ja kerran oli luvannut naida tinderin kaveriakin jos tulee mukaan mutta oli sit sen perunnut. Kertoo minulle näistä avoimesti. Nyt on sit ihastunut yhteen ja hänen kanssaan tapaa 2 kertaa viikossa ja tapaaminen on pelkkää seksiä useita kertoja yön ja aamun aikana. Ihastelee hänen isoa kalua ja rajua seksiä. Kyselee kuitenkin että onko tällä muita suhteita ja tuntee mustasukkaisuutta siitä epäilystä. Kaipaa ja odottaa tapaamista koko ajan vaikka tietoinen että tästä suhteesta ei taida tulla oikeaa parisuhdetta. Se mikä tässä minua mietityttää että hän kuitenkin antaa minulle lähes viikottain pillua vaikka on jo rakastumassa tinderimieheen. Se miksi meistä ei tullut oikeaa suhdetta johtuu valtavasta ikäerostamme. Tämä taitaa olla tätä päivää vapaassa sexisuhde markkinoilla ..... naisetkin haluu :)
Vastaukset 2
- Anonyymi00001UUSI
Spedellä taas suoltaa aivopieruja yhteen pötköön buaahaa
- Anonyymi00002UUSI
jonnet ei koskaan pääse vastaavaan tilanteeseen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1861573
- 851352
- 1041058
- 48899
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40783Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..10767Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83646Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.105627Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30621Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45577