Tästä on nyt jokunen vuosi aikaa kun muutin asumaan silloiseen vuokra-asuntooni. Se oli ihan viihtyisä rivitaloasunto, juuri remontoitu. Edullinen vuokra ja suhteellisen lähellä Kauhajoen keskustaa.
Samoihin aikoihin minulle oli alkanut herätä kiinnostus vanhempia naisia kohtaan. En tiedä mistä kiinnostumiseni oli oikein lähtöisin, mutta olin alkanut katsomaan kypsiä naisia uudella tavalla. Seksuaalinen kiinnostus tuntui jo ihan jokapäiväisessä elämässä.
Naapurissani asui nimittäin Tuula, noin viisikymppinen viehättävä nainen. Tuula oli brunette ja hänellä oli ihan ok vartalo. Rehellisesti voin sanoa, että ikäistään suomalaisnaista timmimpi tämä nainen oli. Hän kertoi harrastavansa mm. aerobicikiä mikä siis näkyi positiivisella tavalla myös päällepäin.
Tuula oli luonteeltaan varsin nuorekas ja hänen kanssaan oli helppo jutella. Hän vaikutti oikeastaan sellaiselta 35– 40-vuotiaalta.
Naapurillani oli naisellisen isot rinnat, joita nautin tarkkailla aina kohdatessamme. Hän tykkäsi pitää paitoja, joissa oli hyvin avarat kaula-aukot ja näkymät sen mukaiset. Tuula kantoi rintavarustustaan ylväästi ja ehkäpä juuri tuo olemuksesta huokuva valtava itseluottamus oli se ominaisuus, mikä sai minut kokeneista naisista aikoinaan kiinnostumaan
Yhtä asiaa en kuitenkaan Tuulassa voinut oikein ymmärtää. Tuulan luona kävi nimittäin yksi juoppo rakennusmies nussimassa häntä joskus parikin kertaa viikossa. Naapurini ansaitsi mielestäni paljon parempaa kuin mitä tuo alkoholisoitunut vätys pystyi koskaan tarjoamaan. Pelkkä ajatuskin siitä, että tuo lapatossu kiksii Tuulaa sai minut vihaiseksi. No Tuula oli jäänyt leskeksi ja oli sitten kai miehen puutteessa tyytynyt tuollaiseen reppanaan.
Kesä kului leppoisasti. Vaihdoin Tuulan kanssa kuulumisia aina kun vain törmäsimme. Katselin naapuriani himoiten. Silloin kun en tuijotellut hänen rintojaan, katsoin häntä syvälle silmiin ja mielessäni hoin haluavani naida häntä. Ulospäin en tätä kuitenkaan liiemmin näyttänyt, vaan hymyilin ja yritin heittää korkeintaan pientä viatonta flirttiä.
Eräänä perjantaina olin ottanut kotona muutaman oluen työviikon päätteeksi siinä telkkaria katsellessa. Ajattelin, että voisin vielä pyörähtää jossakin baarissa yhdellä tai parilla. Nyt ei todellakaan ollut inspiraatiota riekkua sen pitempään, joten ajattelin pyörähtää ihan vaan paikallisessa karaoke-kuppilassa. Se oli sellainen perus paikallinen räkälä, jossa nyt pari olutta pystyi juuri pienessä hiprakassa nappaamaan.
Menin tiskille ja tilasin ison oluen. Jäin hetkeksi katselemaan ympärilleni ja vajentamaan tuoppia. Ympärillä oli sitä peruskauraa, lähiöruusuja ja enemmän tai vähemmän alkoholisoitunutta duunaria. No sopeuduin joukkoon ihan kohtuullisesti.
En nähnyt oikeastaan mitään kiinnostavaa, joten marssin pajatson äärelle. Laitoin vajaa oluen pelin päälle ja kaivoin lompakostani jokusen sopivan kolikon. Sen verran tuli satunnaisia voittoja, että muutama minuutti kului sihdatessa päävoittoon.
"Mutta terve!" kuului takaa naisääni.
Käännyin katsomaan ja näin naapurin Tuulan tulevan ilmeisesti vessasta.
"No moi!" vastasin ja vaistomaisesti otin Tuulan voimakkaan halaukseen. Halauksen päätteeksi tulin moiskauttaneeksi vielä pusun poskelle.
"Mikäs nyt." naapurini oli selvästi hämillään lämpimästä tervehdyksestä.
"Ai moiskautinko väärään paikkaan." totesin ja suutelin Tuulaa pikaisesti huulille.
En tiedä mikä sai minut toimimaan näin, mutta se tuntui siinä tilanteessa vaan oikealta.
"Ei kun. tuota.. sitä vaan että." naapurini kakelteli.
"Niin Tuula?"
"Miksi suutelit minua.. tällaista vanhaa akkaa?" Tuula uteli.
"Ja höpsis! Vai vanha akka.. nainen parhaassa iässä sinä olet!" heitin hymyillen takaisin ja taputin leikkisästi Tuulaa pepulle.
Jotenkin minusta kuitenkin tuntui siltä, että nyt ei kannattanut jatkaa enää tästä eteenpäin. Olin saattanut naapurini rouvan sellaisen hämmennyksen valtaan, että nyt oli annettava siimaa.
"Hei mutta oli mukava nähdä naapuria, törmätään taas!" hyvästelin ja kilistin ilmaan melkein tyhjällä tuopilla.
Kumosin oluen loppuun ja poistuin kohti ulko-ovea. Matkalla kotiin muistelin kohtaamistamme ja olin kuitenkin tapahtuneeseen varsin tyytyväinen. Olisihan minun tehnyt mieli käpälöidä Tuulaa enemmänkin, mutta onneksi sain hillittyä
itseni.
Kotiin päästyäni tein enää iltatoimet. No olihan minun tietysti runkattava vessassa orkut vielä naapuriani ajatellen, jotta sain paremmin unenpäästä kiinni.
Heräilin lauantaina joskus kymmenen jälkeen. Onneksi otin edellisen illan rauhallisesti, niin ei tarvinnut kärsiä kohmelosta. Laitoin pyykkikoneen pyörimään ja valmistin itselleni kunnon aamupalan.
Lueskelin vielä rauhassa päivän lehden ja muistelin edellisen illan kohtaamista naapurin rouvan kanssa.
”Vittu olis pitäny vikitellä Tuulaa oikein kunnolla! Sekin oli sen verran hiprakassa, että olis varmaan päästäny illan päätteeksi pöksyihinsä.”
Aloin kiihottumaan pelkästä ajatuksesta.
”Tuula mä nussin sua vielä! Mä nussin sua vielä kunnolla ennemmin
Kertomus Kauhajoelta
Anonyymi-ap
2
83
Vastaukset 2
- Anonyymi00001
80/90-luvun tarinoita varmaan, mikäkö paljasti tämän? - no se pajatso.
- Anonyymi00002UUSI
Juttua lukiessani rupesin itsekin haluamaan tuulaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid141947En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44677Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.124599Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21598- 64561
- 36552
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50535Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää149515Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34498Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni27493