Vanhempaa Ukm nuorelle miehelle?

Moro! Täällä ois 28-vuotias 185/95/17 varattu mies vailla vanhemman miehen seuraa.. Ei kokemuksia ikäero kiihottaa todella paljon. Kiinnostaisi kokeilla miltä sun kalu tuntuisi kädessä ja suussa.. ihan rauhassa vain. Ei haittaa jos oot kokeneempi jos sua ei haittaa että oon kokematon haha. Luottamus ja vaitiolo pitää olla 100% samoin terveys. Itsekkin olen terve ja paljaana haluaisin kokeilla.. oon tosi kiimassa tällä hetkellä joten ensimmäinen kiinnostava rento kaveri saa musta hyvän oppipojan tai kokeilukaverin! Ei haittaa jos sinäkin kokematon :) Pohjois-Pohjanmaan alueella olen

8

53

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Harmi että olen etelä-suomesta : ( minä olisin kokematon vanhempi ukm joka on jo pitkään halunnut saada kokea toisen miehen kanssa kaikkea kivaa seksiä.
      Ja varsinkin itseäni nuorempi kiihoittaa.
      Olen terve ja puhdas 17/4.5 hyvin seisovalla kullilla. Nyt kuvittelen että ollaan 69 ja imetään toisiamme....

• Kuulostat juuri siltä mitä olen etsinyt… miten saan sinuun yhteyden..? Etelään tulossa viikoksi myt vklp…

• Anonyymi00002
        Eppu1996 kirjoitti:

Kuulostat juuri siltä mitä olen etsinyt… miten saan sinuun yhteyden..? Etelään tulossa viikoksi myt vklp…

Voitaisiin salaa tavata jossain mihin tulisin autolla ja etsitään joku kiva mesta missä saisimme rauhassa touhuta. Kiima on jo kova ja kullini seisoo sulle....

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Voitaisiin salaa tavata jossain mihin tulisin autolla ja etsitään joku kiva mesta missä saisimme rauhassa touhuta. Kiima on jo kova ja kullini seisoo sulle....

Laitetaan tänne viestiä ja sovitaan missä treffataan, tulisin autolla ja mentäisiin johonkin kivaan paikkaan jossa saisimme nauttia toisistamme. Et usko kuinka mun kulli seisoo jo sinulle.... 65ukm

• Ahhh millon pääset?

• Anonyymi00004

Viikonloppuna pääsisin lähtemään salaa....66ukm

• Anonyymi00004 kirjoitti:

Viikonloppuna pääsisin lähtemään salaa....66ukm

Hmmm joo.. olisi hyvä joku toinen viestintäkanavakin tähän

• Kiinnostaisiko muita? 🤔 Vanhemmat ukm… ah tekisin ihan kaiken mitä haluat ja saat tehdä mulle mitä vaan…

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Metsamanin muru kissa kuollut

Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars
      Tuusniemi
      175
      2914
    2. 86
      1270
    3. Kysymys

Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois
      Sinkut
      242
      1077
    4. Mitä haluaisit kysyä

kaivatultasi juuri nyt?
      Ikävä
      123
      1026
    5. Tapailtaisko nainen

Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä
      Ikävä
      84
      926
    6. Olisitko valmis lähitulevaisuudessa

Kohtaamaan minut mies?
      Ikävä
      91
      763
    7. Kissan kuolema

https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun
      Tuusniemi
      104
      667
    8. Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan

Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa
      Ikävä
      55
      665
    9. Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun

Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid
      Maailman menoa
      103
      581
    10. Miten on, luotathan siihen?

Että vielä tehdään kiihkeästi sitä yhdessä... Tutulle naiselle.❤️‍🔥
      Ikävä
      38
      572
    Aihe