Moro! Täällä ois 28-vuotias 185/95/17 varattu mies vailla vanhemman miehen seuraa.. Ei kokemuksia ikäero kiihottaa todella paljon. Kiinnostaisi kokeilla miltä sun kalu tuntuisi kädessä ja suussa.. ihan rauhassa vain. Ei haittaa jos oot kokeneempi jos sua ei haittaa että oon kokematon haha. Luottamus ja vaitiolo pitää olla 100% samoin terveys. Itsekkin olen terve ja paljaana haluaisin kokeilla.. oon tosi kiimassa tällä hetkellä joten ensimmäinen kiinnostava rento kaveri saa musta hyvän oppipojan tai kokeilukaverin! Ei haittaa jos sinäkin kokematon :) Pohjois-Pohjanmaan alueella olen
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Harmi että olen etelä-suomesta : ( minä olisin kokematon vanhempi ukm joka on jo pitkään halunnut saada kokea toisen miehen kanssa kaikkea kivaa seksiä.
Ja varsinkin itseäni nuorempi kiihoittaa.
Olen terve ja puhdas 17/4.5 hyvin seisovalla kullilla. Nyt kuvittelen että ollaan 69 ja imetään toisiamme....Kuulostat juuri siltä mitä olen etsinyt… miten saan sinuun yhteyden..? Etelään tulossa viikoksi myt vklp…
- Anonyymi00002
Eppu1996 kirjoitti:
Kuulostat juuri siltä mitä olen etsinyt… miten saan sinuun yhteyden..? Etelään tulossa viikoksi myt vklp…
Voitaisiin salaa tavata jossain mihin tulisin autolla ja etsitään joku kiva mesta missä saisimme rauhassa touhuta. Kiima on jo kova ja kullini seisoo sulle....
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Voitaisiin salaa tavata jossain mihin tulisin autolla ja etsitään joku kiva mesta missä saisimme rauhassa touhuta. Kiima on jo kova ja kullini seisoo sulle....
Laitetaan tänne viestiä ja sovitaan missä treffataan, tulisin autolla ja mentäisiin johonkin kivaan paikkaan jossa saisimme nauttia toisistamme. Et usko kuinka mun kulli seisoo jo sinulle.... 65ukm
Ahhh millon pääset?
- Anonyymi00004
Viikonloppuna pääsisin lähtemään salaa....66ukm
Anonyymi00004 kirjoitti:
Viikonloppuna pääsisin lähtemään salaa....66ukm
Hmmm joo.. olisi hyvä joku toinen viestintäkanavakin tähän
Kiinnostaisiko muita? 🤔 Vanhemmat ukm… ah tekisin ihan kaiken mitä haluat ja saat tehdä mulle mitä vaan…
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1752914- 861270
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2421077- 1231026
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä84926- 91763
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun104667Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa55665Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid103581- 38572