Ihminen ei voi luottaa edes läheisiin jotka esim. puhuvat ihmisestä lähimmästä pahaa joka on rullut uskoon, yrittää jollain tasolla saada negatiivisuudenlaan uskoon tulleen samalle mielelle ym.
Minä en luota tässä elämässä ihmiseen yhteenkään, ainoastaa luotan Jeesukseen Kristukseen ja hänen isäänsä Jumalaan.
Jeesus on myös Jumala koska hänellä on ihan samat valtuudet kuin isällään, ainoastaan Jeesus ei tiedä toista tulemistaa vaan Jumala itse tietää, Jeesuksen isä.
Kaikki merkit viittaavat siihen, että Jeesus tulee pian ja kun hän tulee niin hän tulee kuin varas yöllä sillä vain hereillä olevat huomaavat tai saavat tiedon ehkä siitä, ihmiset jotka ovat uskossa ja ihmiset jotka ovat saaneet syntinsä anteeksi tai jotain sinneppäin, en ole ihan varma, mutta varmaa on se, että tietty ihmismäärä huomaa sen.
Lukekaa Vanha Testamentti sillä siellä on kaikki fakta.
Jeesus sanoo, että älä seuraa ihmistä vaan Jeesusta ja se on mahtava neuvo.
Taivaaseen ei pääse hyvillä teoilla vaikka niitä tekisi yllin kyllin vaan taivaaseen pääsee anteeksi annolla eli kun aidosti katuu ja pyytää anteeksi niin saa anteeksi.
Jopa anteeksi annon jälkeen ihminen tekee huomaamattaan syntiä, mutta kun hän huomaa tehneensä ja pyytää sitä anteeksi saa anteeksi, uskoon tulo avaa paljon mieltä ja Raamattu vieläkin enemmän, myös ihmisten todistukset siitä, että helvetti on olemassa avaa mueltä paljon tai, että todistukset siitä kuinka ihmiset ovat kokeneet taivaan ja tulleet takaisin kertomaan siitä.
Youtube tarjoaa paljon hyvää, mutta paljon pahaa, pitää aina kuunnella varauksella tarinoita, että kuinka aitoja ne ovat, minä olen löytänyt todella paljon jooa lasten kertomansa taivaasta ja jopa uudelleen syntymisestä.
Luottamus Jeesukseen
0
<50
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid135875En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene44637Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi21578Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.110543- 36532
Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal50525- 56503
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34478Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää121465Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni24435