niin miks elämä on usein sitä tunnetta vastaan? Järki huutaa, että "lopeta"
Jos sä rakastat, niin miks hirveen harvoin oot varma asiastas, vakavasti, sitoutuneesti?
Miks rakkaus pitää ottaa leikiten, peläten ja mieluummin mahdollisimman kevyesti? Kaikki entisajan mustasukkaisuus- draamat on harhaa ja rakkauskin vain lainaa.
Jos sä rakastat
12
123
Vastaukset 12
- Anonyymi00001
Ainakin mulla se on just päinvastoin. En oo ikinä rakastanut kevyesti tai huutanut sitä tunnetta vastaan.
- Anonyymi00002
Mummunen kirjoitti:
Upeeta, sä oot saanu rakastaa vapaasti, rauhassa, lempeesti ja avoimesti.
Mitä muutakaan se voisi olla, jos ei nyt ajatella mitään sivusuhteita vaan ihan parisuhdetta. En edes osannut ajatella, että kyseessä voisi olla muukin kuin parisuhde. Ehkäpä en miettinyt riittävästi.
Anonyymi00002 kirjoitti:
Mitä muutakaan se voisi olla, jos ei nyt ajatella mitään sivusuhteita vaan ihan parisuhdetta. En edes osannut ajatella, että kyseessä voisi olla muukin kuin parisuhde. Ehkäpä en miettinyt riittävästi.
Parisuhde, kahden ihmisen rakkaussuhde voi mennä mönköön, eri syistä, vaikka kummatkin rakastaisivatkin. Ei se rakkaus kestä kaikkea järjesteltävää, se on vaan niin ehdoton. Rakkaus on aika itsekästä, rakkauden elossapitämistä. Vaatii tahtoa!
- Anonyymi00006
Mummunen kirjoitti:
Parisuhde, kahden ihmisen rakkaussuhde voi mennä mönköön, eri syistä, vaikka kummatkin rakastaisivatkin. Ei se rakkaus kestä kaikkea järjesteltävää, se on vaan niin ehdoton. Rakkaus on aika itsekästä, rakkauden elossapitämistä. Vaatii tahtoa!
Rakkaus ei mielestäni ole ehdoton. Ihminen sen sijaan voi sitä olla.
- Anonyymi00003
Jos tilanne on se, että se otetaan " leikiten, peläten ja mieluummin mahdollisimman kevyesti", kyse ei tuolloin ole rakkaudesta. Tuota sanaa heitellään ympäriinsä jatkuvasti, mutta harva ymmärtää oikeasti mistä on puhuvinaan.
Joo kyll rakkaus on usein sellaisissa ympyröissä, että tuulee ja tärisee. Käsittääkseni se on kuitenkin rakkautta, muttei se vaan riitä niihin ongelmiin. Ei se kestä kaikkea, eikä varsinkaan osaa anteeks antaa:)
- Anonyymi00007
Mummunen kirjoitti:
Joo kyll rakkaus on usein sellaisissa ympyröissä, että tuulee ja tärisee. Käsittääkseni se on kuitenkin rakkautta, muttei se vaan riitä niihin ongelmiin. Ei se kestä kaikkea, eikä varsinkaan osaa anteeks antaa:)
Ehkä liikut piireissä, joissa on paljon tunnetaidottomia ihmisiä.
- Anonyymi00004
Mä rakastun jotenkin aina vääriin. On paljon parempi olla piittaamatta sellaisesta asiasta, koska harvemmin kukaan haluaa sinulle oikeastikin hyvää ja jos menee tunnepohjalla eteenpäin niin on vaan tosi helppoa höynäyttää.
- Anonyymi00005
Rakkaus on suru sydämein.
Tästä tulee mieleen upee. laulu ja laulaja:
TopiSorsakoski
https://youtu.be/D-ogL6EZhns?si=xXJdUhedmD8mPsNR
Suru sydämein - se on salaisuus- vain salaisuus !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881414
- 82971
- 63851
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su361841Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t170815- 92723
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61585Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta123448- 43445
- 51429