Johanna Tukiainen on väärin ymmärretty NERO!
Ei ole helppoa Johannalla, kun oma äiti auttoi Ruotsia varastamaan Johannan lapsen! Johannan äiti mokasi täysin lastensa kasvatuksen. Kaksi tytärtä on jo kuollut. Vain Johanna ja Johannan veli ovat jäljellä. Johanna Tukiaisen olisi pitänyt itse kertoa totuuden omasta äidistään ja isästään!
Johanna Tukiainen on väärin ymmärretty NERO!
14
103
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tuksulla on ollut vuosikausia vakavia ongelmia koirien pitämisen kanssa. Tuksu on monia vuosia hamstrannut pieniä koiria. Koiria ei viedä ulos kuin harvoin ja Koirat tekevät tarpeensa sisälle. Moni asunto onkin Tuksun muuton jälkeen juoduttu remontoimaan ja Tuksun vakio out/ on lompakko on ne maksanut. Eläimiä Tuksulla on ollut aikuisiällään tähän mennessä 24kpl. Huhtikuussa 2026 eläinsuojeluviranomaiset veivät Tuksulta poliisiavusteisesti loputkin koirat parempaan turvaan. Yleensä Tuksun koiran hankinnun on maksanut on/out lompakko. Ihminen, joka silloin kiinnostaa Tuksua, ku on taas kerran saanut häädön ja tarvitsee uuden vuokra-asunnon.
- Anonyymi00002
Reilu kymmenen vuotta sitten Johanna ajautui jatkuvasti ongelmiin toimiessaan tanssijana, koska vei koiriaan meluisille keikkapaikoille. Johannan päihteiden käyttö oli tuolloin runsasta, joten ongelmia tuli tasaisin väliajoin.
- Anonyymi00004
Johanna oli tosi kaunis nuorena. Sekä myös hyvin fiksu, mutta kun kiskoo viinaa läpi elämänsä, kyllä se näkyy. Lapsen huostaanotto ei oo lähellekkää sama mitä tapahtui hitlerin aikaan.
- Anonyymi00005
Välillä mietin et oon ite sekasin mutta onneks on Johanna Tukiainen, jonka elämän hallintaa ei ole! En sanois et aina pitäis panostaa mutta puhtaat vaatteet ja puhdas ulkonäkö ku ihmistenilmoille menee.. Eikä kassi Alman näköisenä. Alkoholi menee selkeesti lapsensa edelle ja siksi Ruotsi otti Johanna Tukiaisen lapsen huostaan. Yrjöt, kuset ja syljet vaatteilla liikkuu.
- Anonyymi00006
Tuksu on niin yksinäinen ihminen että eihän osaa olla ilman miestä! Tuskin osaa olla ilman miestä.
Tekstillinen ulosanti on ajoittain jopa järkevää ja selkeetä, mutta siihen se jääkin. Keikat prinsessa luulee olevansa.- Anonyymi00008
Itse en vihaa Tukiaista millää tapaa koska en häntä tunne, mutta aiheuttanu paskaa monille ihmisille ja ongelmia.
- Anonyymi00011
Anonyymi00008 kirjoitti:
Itse en vihaa Tukiaista millää tapaa koska en häntä tunne, mutta aiheuttanu paskaa monille ihmisille ja ongelmia.
Etenkin omalle lapselleen, kenen nimeä älyllisen hieno äiti ei tiedä. Onneksi Isabell elää sijaisperheessä tasapainoista lapsuutta. Lapsen itselleen haluava ä.h.ä. kännisekoili synttärinään Kotkas ja sammui varhaisessa vaiheessa koska rähinäviina ja mitä muuta vielä.
- Anonyymi00007
Ap on oikeassa. Mia Mari Johanna Tukiainen on superkaunis nerokas Einstein. Hahah!
- Anonyymi00009
Suomen kaunein nainen Tuksu Tukiainen.
- Anonyymi00015UUSI
Olet hänen ykkösfani kaikilla foorumeilla. Ja keikoilla kuulemma kans eturivissä.
Te kaksi yksinäistä voisitte alkaa oikeiksi ystäviksi.
- Anonyymi00010
"Ei ole helppoa Johannalla, kun oma äiti auttoi Ruotsia varastamaan Johannan lapsen!"
Ettei totuus unohtuisi niin oma äiti tiesi tarkalleen lapsenlapsensa kaappauksen ja missä päin maailmaa täysin turvaton lapsi oli. Tekstiviesteili oman tyttärensä kanssa koko ajan. Osallistui muka vielä lehtiartikkeliin jossa valitti ettei hän tiedä miten kaappaus tapahtui ja missä lapsi on.
Viikkokausia niin Suomen kuin Ruotsin poliisit etsivät ja tuhlasivat aikaa kun akka ei voinut rehellisesti ilmoittaa lapsenlapsensa olinpaikkaa. On tosi häpeämätöntä porukkaa.- Anonyymi00013UUSI
Marja Tukiainen on rikollinen, kalavaras, lohihousu. Hänen miehensä Markku Tukiainen on laittomien huumepillerien salakuljettaja myyjä. Hahah!
- Anonyymi00014UUSI
Siis mistä hän sen tiesi? Oli yhteydessä tekstiviesteillä joo, mutta ei tiennyt olinpaikkaa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Siis mistä hän sen tiesi? Oli yhteydessä tekstiviesteillä joo, mutta ei tiennyt olinpaikkaa.
En minäkään usko, että isoäiti oli mitenkään pakojuonessa mukana. Virheen teki siinä, ettei kai aivan välittömästi ilmoittanut poliisille, vaan etsiskeli itse. Luultavasti kauhusta kankeana ja huolesta soikeana, ei minään rikoskumppanina. Tekstiviestitteli luultavasti vain varmistaakseen, että konkkarokka on ylipäätään elossa eikä tehnyt jotain dramaattista syöksyä joltain jyrkänteeltä pahaa maailmaa pakoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371