Olet oikeasti hidas, jos vasta viimeaikoina olet tajunnut että se olen minä.
Vastaukset 23
- Anonyymi00001
Ihan hyvä tietää et osaat pysyä mahdollisimman kaukana, kaima.
- Anonyymi00002
Äläkä sinä uhkaile ketään
- Anonyymi00003
Oon enemmän kuin hidas, kun en vieläkään tiedä.
- Anonyymi00004
Vatkaimes sekoittaa kyl sut ihan ittestäänki.
- Anonyymi00005
Aloitus on koulupudokkaan käsitys trilleristä 🤭
- Anonyymi00006
Ja hän pitää ehkä itseään jopa kirjailijana 🤔
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
On sitte ku Ole-maton Oskari.
- Anonyymi00011
Anonyymi00006 kirjoitti:
Muisti-Tikulla voi pitää itteensä vaikka Suurena Kulttuuri- Vaikuttajana.
- Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Muisti-Tikulla voi pitää itteensä vaikka Suurena Kulttuuri- Vaikuttajana.
Niin sähän ne toisten muistitikut tiiät
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
On sitte ku Ole-maton Oskari.
Ei sentään. Hän näyttää kuvassa niin ylpeältä, ettei kellekään varmasti jää epäselvää mitä hän on saavuttanut. Valitettavasti komeutta ei ole annettu, mutta se maailmanmenestys, sen nyt on riitettävä, eikö ne ihmiset tajua.
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Niin sähän ne toisten muistitikut tiiät
No tiedän ainakin miks ja mitä kautta ne mun koneelle hinku. "Ripillepääsyä odotellessa".
- Anonyymi00015
Ihan vaan tiedoksi. Mä en vttuilua kuuntele keltään. Ei mun tartte. Eli opetele olemaan kiva.
- Anonyymi00016
Tajusin vasta kun otin sinuun etäisyyttä😵💫
Ne kaikki vuodet se kaikki hannaaminen asioiden kulussa. Sinun piti tarkkaan suunnitella ja tietää missä menen. Sinun oudot matkat ouluun. Katoamiset. Yölliset ajelut. Piipahtelut. Rahaa kun on ja yhteiskunta ja vapaamuurarit. Montako lasta olet- Anonyymi00017
Ei ouluun kun turkuun😑
- Anonyymi00018
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ei ouluun kun turkuun😑
Maakaupat kaivamiset.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Maakaupat kaivamiset.
Sanoit joskus leikilläsi että maahan uppoo kaikkea
- Anonyymi00020
Hitaasti hyvä tulee. Ei tarvitsis sinunkaan kaikkea ryssiä heti rytinällä. Jatkan nyt taukoani, olen edelleen tauolla hätäilijöistä.
- Anonyymi00021
Hawkit ku laitettiin lentokieltoon, ni pääseekö ne Pelan kyydillä Aslakkiin lomailee?
- Anonyymi00022
Se nyt vain olis tyhmää kuvitella tunnistavansa vaikkapa tämän ketjun aloittajan. Olen sen verran älykäs, etten milloinkaan tunnista täältä ketään. Meinaan, olisihan se nyt aika epätodennäköistä bongata joku tuttu täällä. Noin niin kuin loogisesti ajatellen.
- Anonyymi00023
Sä et ole vieläkään tajunnut et oon trollannut sua jo vuoden päivät. 😂
- Anonyymi00025
Anteeksi Jarkko. Olet oikeassa. En ole tunnistanut sinua. Odotin sinulta enemmän aktiivisuutta ja tulkitsin sinun hiljaisuuden kiinnostamattomuudeksi.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 851176
- 73952
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut154874- 57690
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.183642Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4616- 43615
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t147614- 30602
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su220576