Erään Jehovan todistaja ystäväni JT äiti oli sanonut hänelle, että älä ota JT uskontoa vakavasti. Ota se harrastuksen kannalta.
Vastaukset 6
- Anonyymi00001
Eihän aikaa moiseen.
Mieluummin ottaa valokopioita vanhoista vartiotorneista, maailmanlopun ennustevuosien kohdalta. Opeista jotka sitten on kumottu.
Onhan Raamatussa jae, joka sanoo että syökää kaikkea.
Toinen jae että Jeesus kumosi lain.
Verensiirtokielto on jopa kuolemaksi.
Vaikka verensiirto ei edes ole syömistä vaan elinsiirto.
Terveydenhoitotoimi, rakkauden teko.
Tämmöisistä asioista valokopioita ja jt:n postiluukkuun.
Mitäs näistä puhumaan kun voi antaa rauhassa luettavaksi ja mietittäväksi. - Anonyymi00002
Minä harrastan ennemmin tikanheittoa,näin kesällä.
Peräilmaosuus jt opista kannattaa kyllä ottaa tosissaan.
- Anonyymi00003
Se on vakava asia.
jt:ia on tosiaan kuollut verensiirtokiellon uhrina.
Sen vuoksi että lahkon perustajalta on lipsahtanut ohi silmien sanat "syökää kaikkea mitä lihakaupassa myydään"
Lahko vaatii kaikkien omien sääntöjensä noudattamista.
Jeesuksen kun ottaa vastaan vapahtajanaan on asia toinen.- Anonyymi00004
Niin se on.
Kun ottaa vastaan Jeesuksen vapahtajanaan, tunnustaa suullaan, että Jeesus on Herra, uudestisyntyy, niin voi saada armolahjakseen "henkien erottamisen lahjan", eikä kaikenlaiset huuhaalahkot pääse silmille hyppimään. Ei eksy.
- Anonyymi00005
Jehovan todistajien uskonnossa parhaiten voivat ne, jotka eivät ota sitä kovin vakavasti. Eivät hekään välttämättä uskonnostaan hyödy, mutta kärsivät siitä vähemmän kuin ne, jotka haluavat tehdä kaiken juuri niin kuin järjestö opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981016Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni60816- 65738
- 67691
- 66658
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43550
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33546- 40495
- 48487