Suomalaiset ovat epäterveellisiä

Anonyymi-ap

Suuri osa suomalaisista ovat epäterveitä ruokavalioiden kannalta. Syytän tästä enimmäkseen petollisia ruokakauppoja, jotka ovat täynnä sokeripitoisia epäterveellisiä herkkuja, eines-ruokia, hesburgerin majoneesiläjää, iso määrä pikaravintoloita jne.. Yritän itse pitää huolta omasta terveydestä, mutta ruokakauppojen herkkujen kavala tyrkytys tekee siitä kiduttavaa.
Olen myös vuosien varrella huomannut sosiaalimediassa enemmän ylipainoa suomalaisissa verrattuna ulkomaalaisiin.
En tee tätä potausta kritisoidakseen suomalaisia, olen enemmän huolestunut, miten Suomessa suhtaudutaan kansan terveyteen ravitsemuksen osalta.
Haluan lisätä tietoisuutta, että Ihmiset ainakin ymmärtävät mitä ostavat ja syövät.

Kiitos.

2

<50

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Tämä on niitä tämän aikakauden mysteereitä. Tiedetään että tulisi tarjota kansalle ja kaupan asiakkaille vähärasvaista ja vähäsokerista ruokaa, mutta ei tehdä sitä. Miksi ei poisteta kaupanvalikoimasta esim. sipsipusseja joissa 40g rasvaa/100g ja vaihdeta sitä sellaseen jossa vain 15g ... esim. Tyhmyyttähän se on. Täytyy toivoa että tulevaisuudessa ihmiskunta on viisaampaa.

• Anonyymi00002

Kun kansa on sairas niin lääketeollisuus kukoistaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ny se loppuu ( Kuhmo)

Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.
      Kuhmo
      56
      1732
    2. Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan

Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt
      Kemi
      24
      1362
    3. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      99
      1042
    4. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      44
      775
    5. Ajatuksia

Mitä ajatuksia hän herättää tänään?
      Ikävä
      87
      773
    6. Mille kirjaimelle

toivotat hyvää yötä , kuka on mielessäsi kun menet nukkumaan?
      Ikävä
      28
      581
    7. Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki

Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.
      Ikävä
      20
      579
    8. Katse

Miltä se tuntuu, kun hän katsoo sinua?
      Ikävä
      31
      513
    9. Nainen, miten suhtautuisit

Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?
      Ikävä
      55
      503
    10. Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?

Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h
      Ikävä
      30
      443
    Aihe