Sovituksesta oli keskustelu ja tällainen vastaus tuli. Ajatteleeko kaikki kristityt näin ja missä todiste tähän?
Anonyymi00006
2026-07-30 22:28:45
UUSI
Kaikki muut synnit, sotarikokista pankkiryöstöön sovitetaan ristillä, mutta toisten ihmisten herjaamista ei. Siitä joutuu tilille mitä on puhunut huolimatta Jeesuksen veren vuodattamisesta ja jokainen sana punnitaan.
Synnit anteeksi
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
On siis lupa kristityillä harrastaa terrorismia ja pahuutta maan päällä. Tämäpä selittää kaiken
- Anonyymi00007
"On siis lupa kristityillä harrastaa terrorismia ja pahuutta maan päällä. Tämäpä selittää kaiken"
Jeesus Kristus otti kantaakseen koko maailman kaikkien ihmisten synnit. Ne naulittiin Hänen kanssaan Golgatan ristille noin 2000 vuotta sitten. Tämä tarkoittaa käytännössä, että meidän vanha ihmisemme ristiinnaulittiin yhdessä Hänen kanssaan eli me olemme kuolleet yhdessä Hänen kanssaan. (Room.6:6)
Kun Jeesus nousi ylös kuolleista, me nousimme ylös yhdessä Hänen kanssaan. Siinä tapahtui meidän vanhurskauttamisemme , joka tarkoittaa syyttömäksi julistamista eli kaikki synnit sovittiin ja annettiin anteeksi. Olemme siis kaikki kuolleet ja kuollut ihminen ei voi tehdä mitään terroritekoja, tappaa ketään, ei varastaa, ei tehdä huorin eikä mitään muutakaan syntiä. Olemme uusia luomuksia Kristuksessa ja yhtä pyhiä ja vanhurskaita Jumalan edessä kuin Hänen oma Poikansa Jeesus Kristus. Jeesus ei tehnyt mitään terroritekoja, vaikka olisi voinut tehdä niin. Apostoli Paavali sanoo, että kaikki on minulle luvallista, mutta kaikki ei ole hyödyksi.
Olemme armosta pelastuneita ilman omia tekojamme. Paavali kirjoittaa Tiituksen kirjeessä, ett armo kasvattaa meitä, että kasvaisimme, niin, että me hylkäämme synnin ja elämme siveästi tässä maailmassa. On luoa evankelioita terroristikin, koska paholaisen kahleissa se kätyrinä pyytää surmaamaan monia.
- Anonyymi00002
Herjaamista on mitä harrastatte kyllä.
Periaatteessa kristinusko on saatana palvontaa puheesi päätellen. - Anonyymi00003
"Syntien anteeksi saaminen" tarkoittaa oman menneisyyden jättämistä ja tässä hetkessä elämistä. Se on mielenrauhaa ja energiaa samalla hetkellä ja tuottaa iloa. Henkisesti se tuntuu heräämiseltä. Valitettavasti uskovaisuus ehdollistaa sen Raamatusta poimituilla lauseilla. Kyse on kuitenkin uskonnoista riippumattomasta henkilökohtaisesta asiasta ja jokaisen omasta elämästä.
- Anonyymi00004
Ristiriitainen väite.
- Anonyymi00005
Vain Jeesus pelastaa. https://www.youtube.com/watch?v=1SKePNUhZGc
- Anonyymi00008
olet mielisairas aku ankkaan uskova 🤣 tätä en varmasti saa anteeksi , mutta minä kuolinkin ja tiedän kuolemaan kaiken päättyvän , mitäs mieltä uskovainne olet ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 65948
- 69712
- 133646
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk37615- 69586
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️33582- 43554
SAHIMÄKI LOPETA
Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve43551Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m112515Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei19490Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k171474Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18451Pilkettä sunnuntain silmässä
😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto61382- 52369
- 42368
- 17362
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)29354Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline96343YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene22338Kuhmolaiset valittaa kaikesta
Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene9338