nuorempi nainen .
Heitä se puhelin jo vessanpönttöön . 🫶🏻
HYVÄÄ YÖTÄ kaunis tumma tulinen
17
180
Vastaukset 17
- Anonyymi00001UUSI
👧🏻🫳🏻
👗☎️
🧦 🚽- Anonyymi00002UUSI
😂😂😂
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
😂😂😂
Hassuja emojeita palstasedällä, eikös oleki? Sinäkin osaat käyttää niitä, se on hienoa typy
- Anonyymi00003UUSI
Miksi heittäisin? Mä tarviin puhelinta.
- Anonyymi00004UUSI
en ikinä
- Anonyymi00005UUSI
Kuka käskee?
- Anonyymi00006UUSI
Mustasukkanen nainen
- Anonyymi00008UUSI
Kerro toki lisää tästä tulkinnastasi, taika heppa. Menikö sinun surrealistiset juvenaalit skeemat joskus läpi vaikka ihan tästä palstasta kokonaisuudessaan kun jaksat vieläkin olla nk nostalginen juontaja? Sivusta
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Kerro toki lisää tästä tulkinnastasi, taika heppa. Menikö sinun surrealistiset juvenaalit skeemat joskus läpi vaikka ihan tästä palstasta kokonaisuudessaan kun jaksat vieläkin olla nk nostalginen juontaja? Sivusta
En ole ainakaan mustasukkanen hullu
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Sinua sen sijaan häiritsee kaikkien kirjoitukset. Oletko seurassakin aina äänessä? "Mä tarviin huomioo näkeeks kaikki mut"
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Sinua sen sijaan häiritsee kaikkien kirjoitukset. Oletko seurassakin aina äänessä? "Mä tarviin huomioo näkeeks kaikki mut"
"Ettekste Te muka tiiä kukka mä oon?".
- Anonyymi00011UUSI
Eikös tuolla samalla tavalla kirjoita joku nainen? Ei tullut huomioo niin sukupuoli vaihtui?
Ihmettelen vaan- Anonyymi00012UUSI
Joo. Se vaalea nuorempi k
- Anonyymi00014UUSI
jotkut nuoret naiset tykkävät jäyä vessassa
- Anonyymi00015UUSI
luurin kanssa toetysti
- Anonyymi00016UUSI
Ja tarpeet pöydälle?
Meilläpäin on tapana toimia just toisinpäin.- Anonyymi00017UUSI
Sinähän sitte varsinainen altavastaaja. Tarviitko lisää teippiä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l236738- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27396- 37387
- 41371