Jumala on erehtymätön, kaikkivaltias Jumala! Miksi hän tarkoituksella loi syntisiä ihmisiä?

Anonyymi-ap

Osaako kukaan tätä selittää? Olemmeko vain nukketeatterin marionetteja?

61

103

Vastaukset 61

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Vittuillessaan. Tykkää katsoa ihmisiä kitumassa ja kärsimässä.

• Anonyymi00002

Me ihmiset olemme täällä maan päällä vain matoja, vasta toukkia elämänsä alussa.

Elämä sitten viimeistään lopuillaan paljastaa, olemmeko olleet tuhottaviksi joutavien paskakärpästen vai ikuiseen elämään kelpaavien kukkakärpästen / perhosen toukkia. 🤔

• Anonyymi00003

Syntiinlankeemus paratiisiissa eli perisynti oli ihmisen vika ei Jumalan.

• Anonyymi00019

Eikö Herra Sebaot siis olekaan kaikkitietävä, jos ei tiennyt jo käärmettä luodessaan tämän tulevan houkuttamaan myöhemmin ihmiset syntiin?

• Anonyymi00037

Eiköhän tämä syntiinlankeemuskertomus ollutkin ihan ihmislapsen leperrystä?
        Eivät käärmeet jutelleet silloinkaan, eivät ne tarinoi nytkään.

• Anonyymi00048

Uskooko yksikään aikuinen henkilö oikeasti tuota tarinaa Suomessa, jossa on ihan laadukas peruskoulutus?

Tämä hämmästyttäisi enemmän kun kuulla kuinka aikuinen uskoisi joulupukkiin.

Mitä itse tarinaan tulee, niin siinä selvästi kerrotaan kuinka ihminen on syyntakeeton. Sillä ei ole käsitystä hyvästä ja pahasta.
        Ja jos lukee tuon tarinan, niin sehän on aivan selvästi Jumalan luoma ansa.

Esimerkki:
        Ole vanhempi ja pistä taapero huoneeseen jonka keskellä on karkkia. Sano taaperolle ettei hän saa syödä tuota karkkia. Aseta robotti huoneeseen joka houkuttelee tuota taaperoa syömään karkkia. Lähde pois huoneesta määrittelemättömäksi ajaksi.

Sanotaan, että taaperolla on hedelmiä ja vettä siellä kyllä tarjolla, mutta hänen pitäisi viettää tuossa huoneessa koko loppu elämä kuolemattomana.

Kun tämä taapero syökin karkin, niin syytät taaperoa siitä, häädät sen omilleen ja langetat kirouksen sen päälle, joka ulottuu ikuisiksi ajoiksi tämän taaperon jälkeläisille, niiden jälkeläisille, niiden jälkeläisille jne.

Tämän lisäksi annat tämän mystisen robotin jatkaa houkutuksiaan, josta jatkat näiden jälkeläisienkin syyttämistä.

Että tälläinen "rakastava vanhempi".

• Anonyymi00004

Room.5:19

"Niin kuin yhden ihmisen tottelemattomuus teki kaikista syntisiä."

• Anonyymi00005

"Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alle siinnyt äitini kohtuun." (Perisynti, mikä on kaikissa Aadamin perilliissä.)

Perisynnin kieltävät ateistit ja lahkolaiset ovat luopioita.

Ps. 58:4

Luopuneita ovat jumalattomat äidin kohdusta asti, eksyneitä valhettelijat hamasta äidin helmasta.

• Anonyymi00006

Olipa provo - Paavali loi syntiset ihmiset.

• Anonyymi00007

Ja juuri vain yhden kirjeensä yhdellä jakeella (Room.5:12) valehtelemalla Luojajumalaa petolliseksi.

Löytyy wikipedia Perisynti

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Ja juuri vain yhden kirjeensä yhdellä jakeella (Room.5:12) valehtelemalla Luojajumalaa petolliseksi.

Löytyy wikipedia Perisynti

Ja se oli sitten 'luonnostaan vihattava' ihminen, joka uskoi tämän valheen.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Ja se oli sitten 'luonnostaan vihattava' ihminen, joka uskoi tämän valheen.

Ja heitä virallisesti löytyy 45.000 eri kristinuskon kirkkokuntaa maailmasta 2,4 miljardilla uskojalla.ja jos lasketaan myös islam, niin yli puolet koko maapallon väestöstä, yhteensä 4,5 miljardia.

• Anonyymi00010
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Ja heitä virallisesti löytyy 45.000 eri kristinuskon kirkkokuntaa maailmasta 2,4 miljardilla uskojalla.ja jos lasketaan myös islam, niin yli puolet koko maapallon väestöstä, yhteensä 4,5 miljardia.

En tiedä onko islamissa perisyntioppia, mutta Jumala Baal on sama.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jokainen voi sitten itse päätellä, oliko tämä juutalaisten källi kristittyjen tuhoamiseksi vai Luojajumalan ihmiskunnan jalostusoperaatio.

• Anonyymi00014

Paavali oli Tarsolainen murhamies, Roomanvallan palkkamurhaaja, joka loi vain ruumiita jälkeensä.

Paavali on nykyisin syrjäyttänyt opissa ja viisaudessa Jeesuksenkin ja hänen kanssaan eläneet oikeat apostolit.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ap. t. 22:29

Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen.

• Anonyymi00038

Paavalia ei pidä pilkattaman!!

• Anonyymi00012

Jumala loi potentiaaliltaan ihmis Jeesuksen kaltaisen oman kuvansa. Tämä kuva, ei ole Jumala, kuten Jumalan ainoa Poika, joka käväisi ihmisenä, Jumaluutensa aikana, opettamassa miten vapaatahtoisen ihmispersoonan kuuluu elää, jotta Isä Jumalan valtava viisaus ja unelma toteutuisi. Isä Jumala haluaa luomistaan lapsista valtavan perheen seurakseen, ikuisuuden yksinäisyyden jälkeen. Olemme täällä seulomassa pahuutta pois, kukin itsestämme, vapaasta tahdostamme. Emme pakolla, vaan itsenäisesti ymmärtäen tarkoituksemme viisauden. Moni valitsee pahuuden, heidän tie on pitkä ja itse aiheutettua järjetöntä tuskaa täynnä. Pahat saa hioa toisiaan, pahuudessa rypien. Jotkut ymmärtävät nöyrtyen ja alkavat pyrkiä saatanasta eroon, huutaen itkien Jeesukselta armoa. Jeesus nostaa heidät sonnastaan, puhdistaa katuvat ja pukee heidät valkoisiin vaatteisiin.

• Anonyymi00016

Jeesus oli ihminen, äitinsä puolelta perisynnistä osallinen ja olisi kuollut luonnollisen kuoleman kaikkien muiden perisyntisten ihmisten tapaan.

Siksi Jeesus piti kastaa Jordanilla, jotta hänestä tuli ikuisesti elävä Jumalan poika.

Hepr. 1:5

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Hepr. 5:5

Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

• Anonyymi00017
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Jeesus oli ihminen, äitinsä puolelta perisynnistä osallinen ja olisi kuollut luonnollisen kuoleman kaikkien muiden perisyntisten ihmisten tapaan.

Siksi Jeesus piti kastaa Jordanilla, jotta hänestä tuli ikuisesti elävä Jumalan poika.

Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.

Siten ei Kristuskaan itse korottanut itseään ylipapin arvoon, vaan hänet korotti se, joka sanoi hänelle: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.

Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan."

• Anonyymi00039
        Anonyymi00016 kirjoitti:

Miksi ei Jumalan tyttö!
        Mitä merkitystä on Jeesuksen sukupuolella.
        Lähi-Idän kulttuureissa mies on haka. Näin on ollut iäti.
        Jumala noudatteli paikallisia toiveita, piti saada urospuolinen karisa. Sellainen luotiin.

• Anonyymi00013

Jumala on vain satua, siinä se yksinkertaisuudessaan.

• Anonyymi00018

Eiköhän tyhmyytesi ole tullut jo kaikkien tietoon. Ei sitä tarvi jatkuvasti toistaa.

• Anonyymi00020

Totta puhut, veli hyvä!

• Anonyymi00015

Hieno kysymys. Alunperin pahuus syntyi jo Jumalan luomien henkiolentojen kapinasta. Vähemmistö kapinoi ylikerubin houkuttelemana Jumalaa vastaan. Ne ajettiin ulos taivaasta. Ihminen lankesi tottakai vasta tämän jälkeen samaisen kerubin houkuttelemana.

Voit nähdä Jumalan suuruuden tässäkin tapahtunmassa. Jos sinulla vaikka menee joku luomuksesi pahasti pilalle, eikö ole aika selvää, että heität roskiin sen ja tuhoat. Se on hyvin looginen ja inhimillinen ratkaisu.

Myös pahuus toimii samoin. Jos diktaattorin mielestä joku ihminen on hänen kannaltaan vaarallinen tai hyödytön, hän voi joko sulkea tämän tyrmään loppuiäksi tai surmata hänet.

Jumla, kaikkivaltias Luoja on täysin erilainen. Hän antoi pahuuden joukoilleki, entisille enkeleilleen siis, mahdollisuuden jatkaa, että nämä näkisivät oman kapinansa seuraukset. Myös ihminen, tosin tietynlaisen kirouksen alla, saa jatkaa.

Kaikessa viisaudessaan Jumala kuitenkin rakensi nerokkaan pelastusuunnitelman Poikansa kautta, jonka seurauksena ihmisille annetaan mahdollisuus pelastua vielä pahuuden ja kuoleman otteesta.

Kaikkea hyvää!

• Anonyymi00021

Kumman helposti te hylkäätte kirjoitustenne logiikasta Herra Sebaotin kaikkitietävyyden, ikään kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.

Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.
        Vai sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkitietävä?

• Anonyymi00022
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Kumman helposti te hylkäätte kirjoitustenne logiikasta Herra Sebaotin kaikkitietävyyden, ikään kuin sitä ei olisi koskaan ollutkaan.

Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta ja vallasta maan päällä on yksinomaan Herra Sebaotin.

Kiitos kommentista. Sanotaanko näin, että jos sinulla olisi oma lapsi, sinäkin rakastaisit melko varmasti häntä, vaikka hän ajautuisikin väärille teille. Et suinkaan haluaisi häntä surmata. Antaisit hänelle mahdollisuuden.

Samoin Jumala antaa mahdollisuuden. Ei Hän pakota ketään. Kosksa jos pakottaa, ei todellinen rakkaus Isäänsä kohtaan tule koskaan esille. Jos ihminen vapaaehtoisesti kääntyy Isän puoleen tätä vastaan ensin rikottuaan ja katuu aidosti rikkomustaan, silloin rakkaus ilmenee täydellisenä.

Pahuus toki on jo menetetty. Kukaan ei sieltä enää voi kääntyä, mutta ihmisten tähden pahuus saa edelleen jatkaa ihmisten houkuttelemista, kunnes aitojen katujien ja Isän puleen kääntyvien määrämitta täyttyy. Silloin pahuus häviää ja saa kokea täydellisen tappion. Itse asiassa pahuuden tappio varmistui jo sille itselleenkin Jeesuksen sovitystyönm ristinkuoleman ja ylösnousemuksen seurauksena.

Kaikki tämä kerrotaan Raamatussa. Jeesus ilmaisi tämän saman Tuhlaajapoika-vertauksessaan muunmuassa..

Voi hyvin!

• Anonyymi00024
        Anonyymi00021 kirjoitti:

Mistä katkeruus ja valheesi Luojajumaladta, mormooni?

• Anonyymi00040

Vai sellainen tapaus...

• Anonyymi00043
        Anonyymi00022 kirjoitti:

Kiitos kommentista. Sanotaanko näin, että jos sinulla olisi oma lapsi, sinäkin rakastaisit melko varmasti häntä, vaikka hän ajautuisikin väärille teille. Et suinkaan haluaisi häntä surmata. Antaisit hänelle mahdollisuuden.

Samoin Jumala antaa mahdollisuuden. Ei Hän pakota ketään. Kosksa jos pakottaa, ei todellinen rakkaus Isäänsä kohtaan tule koskaan esille. Jos ihminen vapaaehtoisesti kääntyy Isän puoleen tätä vastaan ensin rikottuaan ja katuu aidosti rikkomustaan, silloin rakkaus ilmenee täydellisenä.

Pahuus toki on jo menetetty. Kukaan ei sieltä enää voi kääntyä, mutta ihmisten tähden pahuus saa edelleen jatkaa ihmisten houkuttelemista, kunnes aitojen katujien ja Isän puleen kääntyvien määrämitta täyttyy. Silloin pahuus häviää ja saa kokea täydellisen tappion. Itse asiassa pahuuden tappio varmistui jo sille itselleenkin Jeesuksen sovitystyönm ristinkuoleman ja ylösnousemuksen seurauksena.

Kaikki tämä kerrotaan Raamatussa. Jeesus ilmaisi tämän saman Tuhlaajapoika-vertauksessaan muunmuassa..

Voi hyvin!

Tulen nyt väliin kirjoittamaan. Logiikkasi ontuu massiivisesti.

Jos minun lapseni olisi psykopaatti sarjamurhaaja, niin en varmasti antaisi sille mahdollisuutta jatkaa toimintaansa, vaan ilmoittaisin poliisille joka laittaisi vankilaan, ettei hän voisi tehdä niin enää. Ja vielä vähemmän syyllistäisin mitenkään hänen uhrejaan, kuten sinun Jumalasi tekee sinun mukaasi.

Tämä "Jumala antaa pahan tehdä mitä haluaa ja katselee vain vieressä" ei todellakaan ole sellainen asian mitä voisi sanoa viisaaksi, puhumattakaan hyväksi.

• Anonyymi00023

Alkeellinen, tyhmä ihminenkin, olisi jo sen verran ymmärtänyt, että niiden puiden ympärille pitää pystyttää verkkoaita.
      Miksi Jumala ei tuon vertaa tajunnut, ettei pelkkä kielto auta?
      Kyllä Jumala ennakoi ja tiesi, että mitä tulee tapahtumaan.
      Miksi Jumala noin ilkeää leikkiä leikki ja luomiaan ihmisiä noin ilkeesti kiusasi?
      Loiko kärpäsetkin, vain että sai repiä niiltä siivet, kuten repi siltä käärmeeltä jalat?
      Aatamin ja Eevan ainut ystävä taisikin olla se käärmeraukka:
      Käärmeraukka, juuri niin, sillä mistä se käärme olisi tiennyt, ettei niiden puiden hedelmiin olisi saanut koskea ja niitä syödä?
      Kysympähän vain!
      Herää epäilys, että noudattiko se käärmeparka vain Jumalan käskyjä.
      Kyllä ihminen olisi sen Paratiisin asiat osannut hoitaa paljon paremmin kuin se Jumala!
      Ja siellähän oli suuri lauma muitakin Jumalia, eikä vain tämä yksi Jumala!
      Tulee aivan Trump ja Putin ja Pohjoiskorea tuosta Paratiisista mieleen!

1. Moos. 1
      26 Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat".

• Anonyymi00025

Tässä tämä iänikuinen paskanjauhaja Luojajumalasta:

<<<Herra Sebaot loi Saatanaksi myöhemmin muuttuvan arkkienkeli LUCIFERIN, vaikka kaikkitietävänä ilman muuta tiesi tästä tulevan vastustajansa ja ihmisen syntiin houkuttajan ...Vai sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkitietävä?<<<

Ja sitten se totuus, Wikipedia Lucifer:

"LUCIFER on latinankielinen sana, joka tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” ... Antiikista lähtien Lucifer on tarkoittanut KOINTÄHTEÄ eli Venusta."

https://fi.wikipedia.org/wiki/Lucifer

Paavalin matkakumppanin Pietarin 2. kirje:

"1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja KOINTÄHTI koittaa teidän sydämissänne."

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=2pi&luku=1

Kyse on Paavalin luomasta Kristus-hahmosta (vrt.Lucia-neito), joka Raamatun mukaan johdattaa seuraajansa helvettiin.

Kerrotko, että vaiheessa Paavali tuli ylennetyksi jopa itse Luojajumalaksi?

• Anonyymi00026

Tipahti sana - MISSÄ VAIHEESSA YLENSIT JA MIKSI PAAVALIN ITSE LUOJAJUMALAKSI?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Ja seuraava:

<<<Aatamin ja Eevan ainut ystävä taisikin olla se käärmeraukka:
        Käärmeraukka, juuri niin, sillä mistä se käärme olisi tiennyt, ettei niiden puiden hedelmiin olisi saanut koskea ja niitä syödä?<<<

Perisynti, Wikipedia:

<<< Käsitettä syntiinlankeemus ei esiinny Vanhassa testamentissa. Perisyntioppi pohjautuukin etenkin Paavalin kirjeeseen roomalaisille.[3] Tärkeimpänä raamatullisena lähtökohtana perisyntiopille pidetään Roomalaiskirjeen 5. luvun jaetta 12:[4]<<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Perisynti

Ja luomiskertomuksesta Luojajumalan omat sanat:

<<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1mo&luku=3

Kerrotko, että mitä sinä nyt puolestasi yrität selittää luomiskertomuksesta ja Luojajumalasta?

• Anonyymi00029
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Ja seuraava:

<<<Aatamin ja Eevan ainut ystävä taisikin olla se käärmeraukka:
        Käärmeraukka, juuri niin, sillä mistä se käärme olisi tiennyt, ettei niiden puiden hedelmiin olisi saanut koskea ja niitä syödä?<<<

Perisynti, Wikipedia:

<<< Käsitettä syntiinlankeemus ei esiinny Vanhassa testamentissa. Perisyntioppi pohjautuukin etenkin Paavalin kirjeeseen roomalaisille.[3] Tärkeimpänä raamatullisena lähtökohtana perisyntiopille pidetään Roomalaiskirjeen 5. luvun jaetta 12:[4]<<<

https://fi.wikipedia.org/wiki/Perisynti

Ja luomiskertomuksesta Luojajumalan omat sanat:

<<<3:22 Ja Herra Jumala sanoi: "Katso, ihminen on tullut sellaiseksi kuin joku meistä, niin että hän tietää hyvän ja pahan. Kun ei hän nyt vain ojentaisi kättänsä ja ottaisi myös elämän puusta ja söisi ja eläisi iankaikkisesti!"<<<

https://www.koivuniemi.com/raamattu?tila=luku&kaannos=fi-38&kirja=1mo&luku=3

Kerrotko, että mitä sinä nyt puolestasi yrität selittää luomiskertomuksesta ja Luojajumalasta?

Ja sitten raamattutarina kertoo, että 2,4 miljardia maailman ihmistä luulee, että Saatana on Jumala?! Olisi se nyt ollut - jos nyt ei jo ole - yksi helvetinperkele, jos ei teillä olisi vielä ihmeidentekokykykin!

Toisen mielestä Jumala loi Saatanankin ja toisen mielestä se kähmi paratiisissa Saatanan kanssa, kun Paavali niin sanoi!

• Anonyymi00041
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Paavalia ei saisi ivata!

• Anonyymi00050
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Paavalia ei saisi ivata!

No siitä nyt ei edes ollut kyse, vaan itse opista.

• Anonyymi00027

Jumala loi herttaisen ja niin ihanan naisen mitä ei voi edes katsoa ja tyhmän miehen vain uteliaisuuttaan nähden mitä siitä seuraa.

• Anonyymi00030

Ja sanoi "Tulkoon valkeus" ja valkeus tul. Lauttoi virran tietokoneeseen ja alkoi luomaan peliohjelmaa.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Ja sanoi "Tulkoon valkeus" ja valkeus tul. Lauttoi virran tietokoneeseen ja alkoi luomaan peliohjelmaa.

Ja nämä tikun pelihahmot ovat niin idiooteja, etteivät edes pelin käsikirjasta tajua hölkäsen pöläystä!

• Anonyymi00032
        Anonyymi00031 kirjoitti:

Ja nämä tikun pelihahmot ovat niin idiooteja, etteivät edes pelin käsikirjasta tajua hölkäsen pöläystä!

Lisäys - ihan OIKEESTI! onks mun ihan pakko olla täällä vielä??!!

• Anonyymi00033
        Anonyymi00032 kirjoitti:

Lisäys - ihan OIKEESTI! onks mun ihan pakko olla täällä vielä??!!

Kuten Einstein tosesi: vain kaksi asiaa ovat äärettömiä, maailman kaikkeus ja ihmisten typeryys, mutta ensimmäisestä hän ei ollut aivan varmam

• Anonyymi00034
        Anonyymi00033 kirjoitti:

Kuten Einstein tosesi: vain kaksi asiaa ovat äärettömiä, maailman kaikkeus ja ihmisten typeryys, mutta ensimmäisestä hän ei ollut aivan varmam

Huoh, mitenkähän te nyt yrittäisitte tämän pelikenttänne korjata?! Vai annetaako vai suosiolla ilmestyskirjan paukkua ja aloitetaan alusta?

• Anonyymi00035
        Anonyymi00034 kirjoitti:

Huoh, mitenkähän te nyt yrittäisitte tämän pelikenttänne korjata?! Vai annetaako vai suosiolla ilmestyskirjan paukkua ja aloitetaan alusta?

Niin, onko ehdotuksia?

• Anonyymi00036
        Anonyymi00035 kirjoitti:

Niin, onko ehdotuksia?

Ei sille naiselle mitään voi.

Se on sellainen miksi Jumala sen luonut.

Ja miehet juuri niin tyhmiä.

• Anonyymi00042

Jumala kehitteli luomustaan, otti Aatamin kylkikaarta ja taputteli tästä mini-Eevan.
      Tämä tupsahti sitten täyteen naisenmittaan ja sai rinnat ja vaginan.
      Aatami oivalsi jotain... sitten kaikki alkoi mennä pieleen.
      Itse asiassa asiat olivat alkaneet mennä jo heti alussa päin persettä.
      Mooseksen ensimmäisen kirjan mukaan kasvit kukoistivat ennen, kun aurinkoa ja kuuta sekä mitäpähän tähtiä oli keretty luomaan. Kaikki muukin oli ihan litteätä. Mitä nyt vesi olisi ollut alun alkaen olemassa. Jumala jättää häveliäästi kertomatta kuinka hän taikoi veden.
      Oikean vastauksen saamme fyysikoilta.

• Anonyymi00044

Niin, kakki tämä kuvastaa juuri sitä tietokonepeliohjelmaa, eikä mitään ihmisten kuvittelemaa todellisuutta, jota ei edes ole tieteen todistamana olemassakaan.

Elämme hologrammissa, ja se mitä luulemme päidemme ulkopuolella olevan, niin todellisuudessa siellä ei ole yhtään mitään.

Tästä tulee juuri se sinulaatioteoria, joka vastaa luomiskertomusta.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Niin, kakki tämä kuvastaa juuri sitä tietokonepeliohjelmaa, eikä mitään ihmisten kuvittelemaa todellisuutta, jota ei edes ole tieteen todistamana olemassakaan.

Elämme hologrammissa, ja se mitä luulemme päidemme ulkopuolella olevan, niin todellisuudessa siellä ei ole yhtään mitään.

Tästä tulee juuri se sinulaatioteoria, joka vastaa luomiskertomusta.

Ja näin fyysikot antavat oikean vastauksen meidän todellisuudestamme.

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Ja näin fyysikot antavat oikean vastauksen meidän todellisuudestamme.

Ja siinä fysiikan todellisuudessa on siis myös sen simulaation luoja - ylimaallinen äly, eikä mikään ole mahdotonta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00046 kirjoitti:

Ja siinä fysiikan todellisuudessa on siis myös sen simulaation luoja - ylimaallinen äly, eikä mikään ole mahdotonta.

Ja tämä Jumala loi käsitteet hyvä tieto ja paha tieto, sekä varmisti materialistisen kokemuksen, ettei saa tehtyä.pahalla tiedolla nyt ihan mitä tahansa, vaan on kyettävä voittamaan materian sitovuus. (1.Moos.3:22).

• Anonyymi00049
        Anonyymi00047 kirjoitti:

Ja tämä Jumala loi käsitteet hyvä tieto ja paha tieto, sekä varmisti materialistisen kokemuksen, ettei saa tehtyä.pahalla tiedolla nyt ihan mitä tahansa, vaan on kyettävä voittamaan materian sitovuus. (1.Moos.3:22).

On löydettävä se Jeesuksen opastama OIKEA tie takaisin paratiisiin, ennen kuin saa elämän puusta eläessään syödä salattua mannaa - löytyy ilmestyskirja 2:7 ja 2:17 - koko pelin idea.

• Anonyymi00051
        Anonyymi00049 kirjoitti:

On löydettävä se Jeesuksen opastama OIKEA tie takaisin paratiisiin, ennen kuin saa elämän puusta eläessään syödä salattua mannaa - löytyy ilmestyskirja 2:7 ja 2:17 - koko pelin idea.

Ja miten on pelaajien laita?

Pyörivät pyäreässä huoneessa, kun joku huusi ovelta, että nurkassa on mustaamakkaraa.

• Anonyymi00052

Joidenkin suuntauksien mukaan olemme vain nukkeja esityksessä.

-Todellakin kaikkitietävänä Jumala tietää jokaisen elämän ennalta.

-Kaikki mitä tapahtuu, tapahtuu Jumalan suunnitelman mukaan.

Eli kaikkea mitä tapahtuu voisi kuvata elokuvana. Ihan sama kuinka monta kertaa sen katsoo niin aina tapahtuu samat asiat. Vaikka kuinka toivoisit päähenkilön tekevän toisen valinnan jossakin kohtauksessa niin sellaista ei tapahdu.

Eiköhän tuo synti ole mukana vain hänen omaksi viihteeksi, koska kaikkivoipaisena olisi voinut luoda kaiken ilmankin.

• Anonyymi00053

Niin olikin puhe vain niistä FYYSIKOISTA ja tieteestä tuossa edellä, TIETEEN TODISTAMASTA, se on hiukan eri asia kuin mitä mietä me olemme meidän todellisuudestamme.

• Anonyymi00054
        Anonyymi00053 kirjoitti:

Niin olikin puhe vain niistä FYYSIKOISTA ja tieteestä tuossa edellä, TIETEEN TODISTAMASTA, se on hiukan eri asia kuin mitä mietä me olemme meidän todellisuudestamme.

Ja tuossa esityksessä ylimaallinen äly unohti kokonaan mainita synnin ja puhuu vain TIEDOSTA.

• Anonyymi00056
        Anonyymi00054 kirjoitti:

Ja tuossa esityksessä ylimaallinen äly unohti kokonaan mainita synnin ja puhuu vain TIEDOSTA.

Se synti oli jonkun toisen peli, kuin Luojajumalan, joka - se toinen - esti sen tien löytämisen paratiisiin, ettei pärjää ilman rahaa (ilm.13 luku).

• Anonyymi00057
        Anonyymi00056 kirjoitti:

Se synti oli jonkun toisen peli, kuin Luojajumalan, joka - se toinen - esti sen tien löytämisen paratiisiin, ettei pärjää ilman rahaa (ilm.13 luku).

Koittakaahan nyt (kirosana) tajuta, ettei siellä luomiskertomuksessa edes ole mitään syntiä ja Saatanaa paratiisissa!

• Anonyymi00059
        Anonyymi00057 kirjoitti:

Koittakaahan nyt (kirosana) tajuta, ettei siellä luomiskertomuksessa edes ole mitään syntiä ja Saatanaa paratiisissa!

Koko raamatun tarina liittyy vain hyvään tietoon ja pahaan tietoon ja ihmisen kykyyn - tai paremminkin - kyvyttömyyteen erottaa nämä toisistaan.

• Anonyymi00055

Jeesus, minä tulen!

• Anonyymi00058

Uudessa liitossa Jumala, Jumalan Pyhä Henki tekee meistä synnittömiä kun meille ei lueta lakia.

Mutta se on vain herjaamisen aihe muille.

Ei mitään sen erikoisempaa sen suhteen, että Jumala vapauttaa meidät laista ja synnistä.

• Anonyymi00060

Se oli vain HUIJAUS, ei mitään muuta.

• Anonyymi00061
        Anonyymi00060 kirjoitti:

Se oli vain HUIJAUS, ei mitään muuta.

Mutta ainoa ongelma siinä on se, että se oli huijaus PAHUUTEEN.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      75
      1689
    2. Naantalin kylpylän ampujat

Oli somppumatuja. Nyt mennään. Suomi on ruotsi.
      Maailman menoa
      24
      1186
    3. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      32
      1083
    4. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      916
    5. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      189
      826
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      694
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      619
    8. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      608
    9. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      49
      571
    10. 71
      567
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      32
      518
    12. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    13. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      502
    14. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      457
    15. 34
      434
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      432
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      423
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      417
    19. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      16
      409
    20. Päivän galluppi

Minkälainen ehkäisy sinkkupalstalaisilla käytössä?
      Sinkut
      82
      398
    Aihe