voin leikata villiviiniäni vai voiko sitä leikata ollenkaan? Haluaisin ikkunat esiin, kun koko kasvi valtaa seinän. Mieheni istutti tämän kasvin vuonna viisi ja muuta piha hommaaa hän ei sit olekkaan tehnyt. Kasvi karkaa naapuriin ja minä sit haravalla ronkin oksia meidän puolelle että naapuri ei suuttuisi. Minun on pidettävä valot sisällä kesälläkin, kun kasvi varjostaa ikkunat. Jos leikkaa näin syksymmällä tykkäiskö kasvi huonoa siitä?
milloin
Nimetön
1
187
Vastaukset
- sari 1
Meillä leikattiin villiviiniä viime viikolla ja pitää leikata vieläkin.Ei vain voinut kun pikkulintu oli tehnyt sinne lehtien sekaan pesänsä, hyvä että huomattiin ajoissa.Nyt kuuluu olevan poikaset.
Sitä voi kyllä leikata melkein koska vaan, meillä menee vintille ja ikkunoiden eteen, siksi leikataan joka vuosi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014224- 2443374
Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus12831En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792295Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851963Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391609- 1381270
- 151228
- 481208
- 991131