Miksi te persut ette ole edes itsellenne rehellisiä? Kyse tässäkään pakolaiskauhistuksessa ei ole mamuista, ei taloudesta, ei vasemmistohallituksesta vaan persujen Islamin pelosta.
50 000 ukrainalaista kristittyä mahtuu Suomeen oikein hyvin, mutta vastaava määrä (500 000) siirtolaista Espanjassa on kauhistus. Ei siellä pelätä islamia samalla tavalla, kun heillä on sen kanssa yhteinen historia.
Kyse on persujen islamin pelosta.
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Sekulaari islam ei ole sen enempää uhka kuin sekulaari kristillisyyskään. Ääriversioina kumpikin vaarallisia.
Mutta persupelossa ei ole kyse terrorismita tms. vaan kulttuurisesta pelosta. Islamisaatio ja väestönvaihto ovat ne perimmäiset pelot.- Anonyymi00002
Islamisaatio ja väestönvaihto ovat konstruktioita, joilla typeryksiä pelotellaan. EIvät perustu nuo lainkaan faktoihin.
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Islamisaatio ja väestönvaihto ovat konstruktioita, joilla typeryksiä pelotellaan. EIvät perustu nuo lainkaan faktoihin.
Eivät niin, mutta ovat silti keskeisiä elementtejä persupopulisteille. Heillä ei ole rationaalista suhtautumista maahanmuuttoon tai siirtolaisuuteen.
- Anonyymi00004
kuka sanoo että hyväksyy ukrainalaiset ? laitat sanoja toisten suihin , oletko itse lukenut koraanin , minä olen ja olen aivan saatanan kova ateisti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1371313- 1481061
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät67835PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.51648- 60641
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33531- 30523
- 39507
- 63503
- 16487