Tutustuin pari kuukautta sitten Tinderissä turkkilaisen miehen, jota epäilen narsistiksi. Olen itse 25 ja hän on 29. Keskustelimme hetken aikaan Tinderissä, jonka jälkeen aloimme puhua Instagramissa ja Face Timessa. Hän asuu Istanbulissa ja työskentelee juristina sekä puhuu sujuvasti englantia. Aluksi hän oli mukava, vaikka hän suuttui mulle pari kertaa kun en vastanut hänen kysymyksiinsä tarpeeksi laajasti. Hän sanoi, että siinä voi olla kyse siitä, että Suomessa on erilainen keskustelukulttuuri kuin Turkissa. Muuten mulle on myös tullut vähän outo olo siitä, että hän kehuu mun ulkonäköä todella imartelevasti usein. Huomaan hänen käytöksessään myös joskus sellaisia riidan halun piirteitä. Esim. laitoin kerran mun insta storyyn sellaisen kuvan, jossa näkyi mun jalat. Johon hän vastasi heti, että ”Eikö hän ole mulle tarpeeksi?”. Mutta en sitten tiedä, että onko kyse enemmin kulttuurieroista vai narsismista? Mietin kovasti sitä, että matkustanko Istanbuliin hänen luokseen. Hän on ehdottanut, että yöpyisin hänen luonaan, mutta olen sanonut että maksan kyllä mielelläni hotellin itselleni. Hän asuu hyvällä aluella Istanbulin Eurooppalaisella puolella. Hän on myös kertonut minulle kaikista hienoista ravintoloista ynnä muista minne hän haluaisi viedä mut. Olen tietenkin sanonut, että maksan itse. Onko täällä mitään neuvoa että miten voisin toimia?
Vastaukset 16
- Anonyymi00001UUSI
ympärileikatut noudattava sharian lakia .
Naisen on oidettävä huivia eikä ilman sukulaismiesta saa kulkea kaupungilla ja muita rajoituksia .
Rakastuneet naiset ilomielin? luopuvat länsimaisesta tasa-arvoisuudestaan.- Anonyymi00016UUSI
Tarkkana, turkki on eurooppaa. Ei afrikkaa.
- Anonyymi00002UUSI
Huijari, jos vain netissä olette jutelleet. En lähtisi moikkaamaan Istanbuliin, ja jos oikeasti haluat nähdä tuon miehen ja luotat, että on mitä on kertonutkin, sitten jokin neutraali kohtaaminen jossain toisessa maassa lähellä, vaikka Kreikka. Kuulostaa huijarilta, ja on ehkä monta naista samaan aikaan pyörityksessä. Miksi edes mietit tuollaisen näkemistä? Noin niitä naisia kaapataan ihmismyyntiin ja seksityöhön ulkomaille, olet varmaan nätti vaaleakin. Ehdoton ei.
- Anonyymi00009UUSI
Mene ihmeessä istanbuliin. Mitä pienistä kulttuurieroista. Pääset naimisiin rikkaan miehen kanssa ja treffeille hienoihin ravintoloihin. Oletko kysynyt samaa myös kreikkalaisesta ja egyptiläisestätindertuttavuudestasi?
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Mene ihmeessä istanbuliin. Mitä pienistä kulttuurieroista. Pääset naimisiin rikkaan miehen kanssa ja treffeille hienoihin ravintoloihin. Oletko kysynyt samaa myös kreikkalaisesta ja egyptiläisestätindertuttavuudestasi?
Maailmankansalaiset on niin helppo sekottaa kotimaisiin kapeakatseisiin vihervasemmistonarsisteihin
Tsemppistä ja sporttistaseukkailuun muista kondomi
- Anonyymi00003UUSI
Olen ollut aika yksinäinen ihminen erosin viime vuoden lopulla pitkäaikaisesta poikaystävästäni. Hänen kanssaan seurustelin kolme vuotta. Sen takia mä haluaisin kyllä jonkun jonka kanssa voisin olla ja johon voisin luottaa. Idea tavata muussa maassa on hyvä. Kreikkaa en kyllä kehtaa ehdottaa hänelle, mut esim. Saksa tai Itävalta voisi olla hyvä.
- Anonyymi00005UUSI
Hyvä suunnitelma kokeile tuota, jos tykäät muutenkin asua muualla!
- Anonyymi00010UUSI
Saksasta en tiedä, mutta vienna ja kahvitreffit schloß-belvederessä sopisi minulle vaikka ensi viikonloppuna, jos sopivat lennot löyty finnairin 1. Luokassa tottakai. Mä tarjoon, jos harrastat seksiä kanssani.
- Anonyymi00006UUSI
Narsismi on nykyään asiattoman laajalti viljelty sana. Suomalaisen näkökulmasta kaikki turkkilaiset miehet ovat narsisteja, siis miehen käyttäytyminen naista kohtaan on omanlaistaan, mies ja nainen ovat eriarvoisia.
Kiinnitin huomiota tuohon, että tuo turkkilainen haluaa viedä sinut hienoimpiin ravintoloihin. Kuulostaa oikeastaan huolestuttavalta. Miksi hän edes mainitsee tällaista? Oletko kiinnostunut hienoista ravintoloista? Itse asiassa mies saattaa olla rutiköyhä.
Kehotan varovaisuuteen ja terveeseen epäluuloon. Somessa kaikki ei ole sitä miltä näyttää.
Ehkä olisi parempi tavata muualla kuin Istanbulissa. Siellä olet todella heikoilla, jos yhteistä säveltä ei löydykään. - Anonyymi00007UUSI
Voi olla että olen liian tottunut suomalaisiin miehiin, että enemmin kyse on kulttuurieroista. En usko, että hän on köyhä koska työskentelee juristina, ja asuu hyvällä alueella. Sillä ei ole tietenkään mulle merkitystä, että onko rikas vai köyhä. Tietenkin olisi mulle tärkeää, että hän olisi rehellinen kanssani. En ole maininnut kalliita ravintoloita, mutta olen maininnut joitain niitä Istanbulin nähtävyyksiä Topkapi, Hagia Sofia ja ne. Hän on luvannut niitäkin esitellä jos vierailisin hänen luonaan.
- Anonyymi00013UUSI
Onko tuon turkkilaisen juristina työskentelystä muuta näyttöä kuin hänen sanansa?
Osoitekin, jopa nimi, voi olla jotain muuta kuin hän ilmoittaa.
Olisin hyvin varuillani. Anna hänen tulla näyttäytymään Suomeen. Varakkaalle sen ei pitäisi olla mikään ongelma, tai jos on, sinua huijataan koko ajan.
Sinua on hyvin helppo huijata, koska etsit epätoivoisesti suhdetta.
- Anonyymi00008UUSI
Tinder, juristi, ikäero, .. varotuskellojen pitäisi kolista ja äänekkäästi. Kysy amfetamiiniriippuvuudesta ja rahojen, sekä töiden loppumisesta? Veikkaan, että etsii vain uutta lähdettä, kun työt ja rahat on loppuistanbul?. Huumeet?
- Anonyymi00011UUSI
Älä ikinä matkusta miehen luokse, miehen kuuluu matkustaa sinun luokse
- Anonyymi00012UUSI
Ja yöpyy hotellissa
- Anonyymi00014UUSI
On erittäin, erittäin epätodennäköistä, että hyvässä asemassa olevan turkkilaisen tarvitsisi etsiä seuraa Tinderistä ainakaan missään vakavassa mielessä. Ja vielä Suomesta asti.
- Anonyymi00015UUSI
Mies voi olla pennitön auervaara, joka etsii rikasta suomalaista vaimoa.googleta juristin palkka istanbulissa. Tuskin vastaa suomalaisen juristin palkkaa.
Jos juristi on suomalainen, kyseessä voi olla mytomaani:sairas valehtelija. Unohda ja etsi s24 deitistä joku valelääkärinä esiintyvä suomalainen huijari. Säästät lentojen hinnat jne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l2981026Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni61827- 66752
- 67691
- 69684
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et39658- 43560
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona33556- 48497
- 40495