Hei!
YouTubesta löytyy paljon hyviä hengellisiä puheita. Niitä kannattaa käydä kuuntelemassa. Työmatkoilla ja kodin askareita tai vaikka nukkumaan mennessä kannattaa näitä kuunnella. Tiedän, että kaikki ei ole hyviä mutta voi rukoilla viisautta siihen mitä kuuntelee. Ennen kaikkea ne puheet missä keskitytään Jeesuksen sovitus työhön!
Minä itse olen saanut paljon uskoa ja lohdutusta näistä puheista.
Muistakaa rukous ja Raamatun opetus kuunnellessa niitä puheita. Jumala ei salli teidän eksyä kun olette vilpittömästi etsimässä syvempää uskomista Häneen. On paljon lahkoja jotka yrittävät pitää jäsenet tarhassa ja ne kieltävät muiden kuuntelemisen. Ota se mikä on hyvää!
Minä uskon, että olemme hyvin lähellä sitä hetkeä kun huuto kuuluu: Katso Ylläsi tulee. Viisaat heräävät ja tyhmät nukkuvat. Nyt on pelastuksen päivä!
Käyn täällä sivuilla harvoin ja tulevaisuudessa vieläkin harvemmin koska en näe siinä syytä. Täällä pyöritään samojen asioiden ympärillä.
Laitan tähän muutamien henkilöiden nimiä joiden opetuksesta olen itse paljon saanut luottamusta Suureen Jumalaan!
Rovasti Olavi Peltola
Rovasti Per Olof Mali
Pekka Hartola
Juhani Laukkonen
Antti Ylipelkola
Leif Nummela
Mauno Mattila
Mauri Sinisten
Jarmo Sormunen
Jukka Norvanto, Raamattu kannesta kanteen.
Ja monia monia muita!
Jätän teidät nyt Hyvän Jumalan käsiin!
YouTubesta!
16
71
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Ärsyttävää kun nämä sanat muuttuu. Mutta muutama korjaus.
Mauri wiksten
Pekka Sartola
Vielä tulee mieleen:
Jouko Nieminen
Raimo Rahnasto
Tapani Suonto
Patmos radio - Anonyymi00003
Pekka Reinikainen kertoo mielen kiintoisesti kaikesta! Hän kertoo asiaa hauskasti ja mukansa tempaavsti. Hän kertoo myös Totuuden!
- Anonyymi00004
Se mikä ei ole Youtubessa, se ei ole totta.
Yleensä mikä ei ole siellä, on harhaoppia, jota vain nettihörhöt yrittää syöttää ihmisille. - Anonyymi00005
Tässä yksi parhaista puheista https://youtu.be/e2q_qa9raUM?t=2233
- Anonyymi00006
Jos jonkin usko on yhden tai kahden Raamatun jakeen jankuttamista ja siitä omituisten käsitysten muodostamista, ei sellaista voi julkaista netissä.
Mutta se ei tosiaankaan tarkoita sitä että kaikki mikä löytyy netissä on oikeaa ja hyvää, vaan siellä on sitä kylvöä mistä Raamattu kertoo, siellä on viljaa sekä rikkaviljaa sekaisin ja hyvä niin. Ne kaikki on hyvä nähdä ja oppia erottamaan tosistaan. Netti on Jumalan lahja ihmiselle. - Anonyymi00007
En katso Youtubea, koska se on täynnä silkkaa paskaa. Ihmiset tubettavat paskaa ja pyrkivät sillä tienaamaan hyvät rahat. Itse siäsällöllä ei ole paskankaan väliä. Mitä enemmän katselukertoja ja tilaajia tubettajalla on sitä suuremmat tulot. Perustuu siis bisnekseen, kuten kaikki muukin huijaus verkossa.
- Anonyymi00008
Olipa selvä sana! https://youtu.be/e2q_qa9raUM?t=2233
- Anonyymi00009
Hyvä opetus mitä harhaoppi on kun se yrittää olla muka raamatullista.
Siitä netti on hyvä että sinne myös harhaoppiset kyllä lataavat aineistoa vaikka eivät tietenkään aivan pahimmat tapaukset tule esille.
Jumalan suunnitelma on, että ihmisillä on netti ja voivat siten välittää aineistoa toisilleen. Ei moista joku sata vuotta sitten voinut edes unissaan kuvitella tapahtuvan. - Anonyymi00011
Sillä ne ei ole mitään väliä mitä touhunnut, miten laittomuuden tekijä itse on. Ei sillä ole koskaan ollut yhtään mitään väliä, vaan sillä miten laittomuuden tekijöitä muut ovat ja miten muut eivät osaa lukea Raamattua. Lukutaitoa ei ole kellään muilla kuin meillä.
Se tärkeää, muut jutut sivuseikkoja. No kun ei ole sotahullu, niin sen voi laskea ansioiksi, mutta muutoin ei ole väliä.
- Anonyymi00012
Eikö se hyödytä mitään tutkiskella Raamattua vaikka miten paljon, jos se ei vaikuta ihmiseen tai jos ei usko juuri niitä kohtia joissa Pyhä Henki vaikuttaa ihmiseen, jos karttaa juuri sitä ja vähättelee Paavalia ja mielellään käyttää VT:n juttuja ja varsin niukasti tutkiselee varsinkin Paavalin kirjeitä. Jos niissä on sana laki myönteisessä merkeissä, niin voi niitähän vähän tutkiskella.
Kun seurakunnassa ei vaikuta Pyhä Henki, ovat jäsenet tietenkin täysiä luusereita uskossa vaikka ovat tietävinään kaiken. Ei heissä ole Henkeä eikä voimaa. Se perustellaan sillä, että ei ole olemassa täydellistä seurakuntaa, että seurakunta koostuu epätäydellisistä ihmistä eikä pidä katsoa ihmiseen, vaan pelkästään tutkiskellä sydän ruvella Raamattua ja olla tietävinään siitä kaikki. - Anonyymi00013
Tulipa osassa vastauksissa hirveän vihamielistä tekstiä. Tarkoitus oli kertoa, että Raamatun opetuksia voi kuunnella arkiaskareitten ja työmatkojen aikana.
Kun muistaa rukouksen ja Kristukseen keskittyvän opetuksen niin pystyy valikoimaan mikä on hyvää ja mikä huonoa. Kun löytää hyvän puhujan niin voi hänen puheitaan kuunnella lisää.
Tubettajat otka haluavat rahaa eivät yleensä puhu Jeesuksesta Kristuksesta! Menestys teologien sanoma on menestyksessä. Yleensä en itse kuuntele joidenkin kertomia näkyjä, profetioita enkä taivaassa käyntejä sisältäviä puheita.
Mielestäni netti on ollut hyväksi tiedon levittämisessä. - Anonyymi00014
Tietenkin youtube parempi kuin nettihörhöt jankuttajat.
- Anonyymi00015
Tube ja Some on vain rahalle persojen ihmisten ylläpitämää itsekorotusta ja perseilyä.
Uskonnolliset aiheet eivät tee siinä mitään poikkeusta. Siksi en viihdy sosiaalisen median ympäristössä lainkaan. Oksennus tulee, jos vahingossa päätyy kanaville.
- Anonyymi00016
Mitä ei ole youtubessa sitä , ei ole olemassakaan.
Nettihörhöjen vikinät viimeisiä mitä tarvitsee ottaa huomioon. - Anonyymi00017
Kannattaa kuunnella muitakin kuin adventisteja!
- Anonyymi00018
Ketään kyykäärmeen sikiötä en kuuntele.
Kaikki pastorit, papit ja teologit ovat kyykäärmeiden sikiöitä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291364
Stubbin ylimielinen uho vie Suomea sotaan!!?
https://m.youtube.com/watch?v=aQ3c540lm9o Miten voi olla että maamme presidentii toimii näin vastuuttomasti kuten hölöt4601076Miesten suusta kuultua
Olen tässä samaa nyt muutaman kerran kuullut miesten suusta seuraavaa, toki hieman erilaisin sanavalinnoin kerrottuna: "160651- 47575
Sinkut-palstan suurin valhe
Sinkut-palstan suurin valhe on väite siitä, että naisten olisi helpompaa pariutua kuin miesten. Niin kauan kuin sitä va187574Martina Aitolehti täräyttää suorat sanat Immu Fight Nightista: "Menen tietysti voittamaan"
Martina Aitolehti on ehtivä. Nyt hän on mukana Immu Fight Nightissa - ja kehässä vastaan tulee Nanna Karalahti. Miten l69556- 41544
- 71533
- 40517
Haluaisin mies tietää pari juttua
Haluisin mies laittaa sulle viestiä ja kysyä paria asiaa sulta. Mun piti kysyä ne tässä joitakin päiviä sitten irl, mutt20516