YouTubesta!

Anonyymi-ap

Hei!
YouTubesta löytyy paljon hyviä hengellisiä puheita. Niitä kannattaa käydä kuuntelemassa. Työmatkoilla ja kodin askareita tai vaikka nukkumaan mennessä kannattaa näitä kuunnella. Tiedän, että kaikki ei ole hyviä mutta voi rukoilla viisautta siihen mitä kuuntelee. Ennen kaikkea ne puheet missä keskitytään Jeesuksen sovitus työhön!
Minä itse olen saanut paljon uskoa ja lohdutusta näistä puheista.
Muistakaa rukous ja Raamatun opetus kuunnellessa niitä puheita. Jumala ei salli teidän eksyä kun olette vilpittömästi etsimässä syvempää uskomista Häneen. On paljon lahkoja jotka yrittävät pitää jäsenet tarhassa ja ne kieltävät muiden kuuntelemisen. Ota se mikä on hyvää!

Minä uskon, että olemme hyvin lähellä sitä hetkeä kun huuto kuuluu: Katso Ylläsi tulee. Viisaat heräävät ja tyhmät nukkuvat. Nyt on pelastuksen päivä!
Käyn täällä sivuilla harvoin ja tulevaisuudessa vieläkin harvemmin koska en näe siinä syytä. Täällä pyöritään samojen asioiden ympärillä.

Laitan tähän muutamien henkilöiden nimiä joiden opetuksesta olen itse paljon saanut luottamusta Suureen Jumalaan!

Rovasti Olavi Peltola
Rovasti Per Olof Mali

Pekka Hartola
Juhani Laukkonen

Antti Ylipelkola
Leif Nummela

Mauno Mattila
Mauri Sinisten

Jarmo Sormunen
Jukka Norvanto, Raamattu kannesta kanteen.

Ja monia monia muita!

Jätän teidät nyt Hyvän Jumalan käsiin!

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ärsyttävää kun nämä sanat muuttuu. Mutta muutama korjaus.
      Mauri wiksten
      Pekka Sartola

Vielä tulee mieleen:
      Jouko Nieminen
      Raimo Rahnasto

Tapani Suonto
      Patmos radio

• Anonyymi00003
      UUSI

Pekka Reinikainen kertoo mielen kiintoisesti kaikesta! Hän kertoo asiaa hauskasti ja mukansa tempaavsti. Hän kertoo myös Totuuden!

• Anonyymi00004
      UUSI

Se mikä ei ole Youtubessa, se ei ole totta.

Yleensä mikä ei ole siellä, on harhaoppia, jota vain nettihörhöt yrittää syöttää ihmisille.

• Anonyymi00005
      UUSI
    • Anonyymi00006
      UUSI

Jos jonkin usko on yhden tai kahden Raamatun jakeen jankuttamista ja siitä omituisten käsitysten muodostamista, ei sellaista voi julkaista netissä.

Mutta se ei tosiaankaan tarkoita sitä että kaikki mikä löytyy netissä on oikeaa ja hyvää, vaan siellä on sitä kylvöä mistä Raamattu kertoo, siellä on viljaa sekä rikkaviljaa sekaisin ja hyvä niin. Ne kaikki on hyvä nähdä ja oppia erottamaan tosistaan. Netti on Jumalan lahja ihmiselle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      83
      1019
    2. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      73
      852
    3. Jasmin Vähäkangas paljastelee

Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      586
    4. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      43
      575
    5. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      46
      557
    6. Ei mulle kelpaa kukaan muu...

Kuin "hän"
      Ikävä
      29
      523
    7. Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat

Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t
      Hyrynsalmi
      4
      516
    8. Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta

Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.
      Sinkut
      164
      513
    9. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      136
      508
    10. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      505
    Aihe