Sisäiset silmät, jotka näkevät

Anonyymi-ap

Kukaan, JOKA NÄKEE JEESUKSEN PAAVALIN SOVITUKSEN SANAN VALOSSA, EI KYKENE HÄMÄRTÄMÄÄN SOVITUKSEN SANAA, ja kukaan, joka ei Jeesusta sovituksen sanan valossa näe, ei kykene häntä siinä valossa julki tuomaan.

Molemmat ovat täysin kykenemättömiä tekemään toisin kuin tekevät. Kaikki on kiinni NÄKEMISESTÄ. On mahdotonta uskoa siihen, mitä ei sydämessään hengen silmillä NÄE.

Tietenkin ihminen pönkittää Raamatullaan sitä, mihin hän uskoo, eikä sitä, mihin hän ei usko. Jokainen tekee niin.

Kun sovituksen sanaan uskoo sydämessään niin kuin Paavali sen julistaa, siihen on täysin mahdotonta olla uskomatta. Kaikki on sille alisteista, koskapa KAIKKI ON RISTIINNAULITULLE KARITSALLE ALISTEISTA (Ilm. 5:6-14). Eikä mikään Raamatun jae pureudu niin syvälle ristin tapahtumaan kuin jae 2 Kor. 5:19. Ristiinnaulittu Jeesus ei ole alisteinen KENENKÄÄN IHMISEN RAAMATUN TULKINNALLE vaan Hän on jok'ikisen Raamatun tulkitsijan ja tulkinnan YLÄPUOLELLA.

Jos joku silkkaa ymmärtämättömyyttään ja sokeuttaan yrittää vähätellä Raamattuun vetoamalla sitä, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti KOKO MAAILMAN itsensä kanssa, hän huitoo ilmaan. Hänen hurskaat ja omasta mielestään syvälliset ja jumaliset Raamattu-lätinänsä ovat yhtä tyhjän kanssa. Hänen "raamatullisuuudestaan" on tullut ainoastaan yksi keino vähätellä sovituksen sanaa - sovituksen sanaa, johon hän itse ei kykene uskomaan. Tällainen ihminen pönkittää Raamattu-jorinoillaan omaa sokeuttaan ja epäuskoaan eikä suinkaan uskoa ristiinnaulittuun Kristukseen.

5

<50

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

2Kor.5:19 Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itse kanssansa, ja ei lukenut heille heidän syntiänsä, ja on meissä sovintosaarnan säätänyt. Biblia (1776) Room.4:8. Kol.1:20.

• Anonyymi00002
      UUSI

Hirveä valehtelija on.

• Anonyymi00003
      UUSI

2Kor.5:20 Niin olemme me Kristuksen puolesta käskyläiset; sillä Jumala neuvoo meidän kauttamme. Niin me rukoilemme siis Kristuksen puolesta, että te Jumalan kanssa sovitte. Biblia (1776) Jes.52:7. 1Kor.4:1.

• Anonyymi00004
      UUSI

Sananl.11:31 Katso, vanhurskas saa palkkansa maan päällä, saati sitten jumalaton ja syntinen. 1Piet.4:17.

• Anonyymi00005
      UUSI

2Moos.13:2 Pyhitä minulle jokainen esikoinen, kuka ikänänsä äitinsä kohdun avaa Israelin lasten seassa, sekä ihmisistä että eläimistä: ne ovat minun. Biblia (1776) 2Moos.22:29. 34:19. 4Moos.3:13. 8:17. Luuk.2:23.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      267
      858
    2. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      665
    3. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      44
      635
    4. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      34
      558
    5. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      51
      487
    6. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      30
      450
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      30
      444
    8. En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta

Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.
      Ikävä
      45
      437
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      38
      436
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      45
      427
    Aihe