Missäpäin olisi parasta tavata miehiä ihan vaan "jynkyn" merkeissä?
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Yamaliin, yamaliin, sinne pielisen rantain syvyyksiin...
Tervetuloa!
T: Jatkis
Saunakylä
Yamali- Anonyymi00013
Miksi törkyturpa aina toisennikillä? Koska on käynyt pietarintollitehehtaan opissa. Ja putleri maksaa hänelle valehtelulusta ja pakanjauhamista. Kuten oli esm jamalin kerrostaloista. Jonka myönsivalheeksi. Koska ei muistanut sitä. On niinpaljon valehdellut jltta ei muista kaikkea. Tökis jatkaa putlerin perseen nuolimista. Jota on käynyt venäjällä suorittamassa. Ja on kyänyt jakamassa ahnustaa jakamassa jonkunjoen varressa. Ja tämän on törkyturpa itsekertonen. Jamoin ruplian hakemustareissustaan
- Anonyymi00020
Anonyymi00013 kirjoitti:
Miksi törkyturpa aina toisennikillä? Koska on käynyt pietarintollitehehtaan opissa. Ja putleri maksaa hänelle valehtelulusta ja pakanjauhamista. Kuten oli esm jamalin kerrostaloista. Jonka myönsivalheeksi. Koska ei muistanut sitä. On niinpaljon valehdellut jltta ei muista kaikkea. Tökis jatkaa putlerin perseen nuolimista. Jota on käynyt venäjällä suorittamassa. Ja on kyänyt jakamassa ahnustaa jakamassa jonkunjoen varressa. Ja tämän on törkyturpa itsekertonen. Jamoin ruplian hakemustareissustaan
Öööö... Voisiko joku suomentaa? Kirjoittaja on ilmeisesti joku virolainen tummelityyppi...
- Anonyymi00027
Anonyymi00020 kirjoitti:
Öööö... Voisiko joku suomentaa? Kirjoittaja on ilmeisesti joku virolainen tummelityyppi...
Jatkis se on vaa tullut taas Jamaliin. Aikaa kirjoitella.
- Anonyymi00002
Jynkkyä tarjolla kunnes metsästysaika alkaa.
- Anonyymi00012
Niin eikös aika iso prosentti metsästäjistä ole homoseksuaaleja
- Anonyymi00014
Anonyymi00012 kirjoitti:
Ainakin yksi varma ahnustaan jakaja on varmasti tökis. Koska on itsekertonut. Oli jakorasiana. Oli jopa transuna. On itse kertonut siitä. On ollut irtotissejä, peruukkeja,partaisesenä, varastatanut meikkejä, ynm tokmnnanista.
Ja miksi hän ei kerro kun yritti muuttaa sukupuoltaan. - Anonyymi00021
Anonyymi00014 kirjoitti:
Ainakin yksi varma ahnustaan jakaja on varmasti tökis. Koska on itsekertonut. Oli jakorasiana. Oli jopa transuna. On itse kertonut siitä. On ollut irtotissejä, peruukkeja,partaisesenä, varastatanut meikkejä, ynm tokmnnanista.
Ja miksi hän ei kerro kun yritti muuttaa sukupuoltaan.Sinullahan on lemmikkeinä transunasu ja otsaluunalle.
Alakoulun opettajasi on takuulla nyt ylpeä sinusta, jo yksin kirjoitustaitosi takia... - Anonyymi00033
Anonyymi00012 kirjoitti:
Jeps, ilmenee siten, että ovat puheissa homofoobikkoja ja lisäksi rasisteja.
- Anonyymi00003
Lieksan ilouutinen on kantautunut veljeskansamme Unkariin
saakka, sillä Istvan ja Sandor saapuvat suomeen Youtube.- Anonyymi00004
Istvan..?! Ihanaa, viimeinkin!
T: Jatkis
- Anonyymi00005
Olen sivistynyt ihminen Jamalista.
- Anonyymi00017
Tökis et olesivistynyt. Vaan entinen jakorasia. Sinäotin n2000 eri mieheltä sisääsi. Edestä ja takaa.
- Anonyymi00007
Tänään illalla vaskiradion tiloissa alkaen kello 20.00
- Anonyymi00011
Saiko kukaan vaskiradiossa "jynkkyä"?
- Anonyymi00008
Tullaan Kiteeltä porukalla.Terv kepun ukkelit.
- Anonyymi00009
Persut on jo perse paljaana.
- Anonyymi00010
Anonyymi00009 kirjoitti:
Persut on jo perse paljaana.
Yamalissa jo tummelipurkkeja avataan...
- Anonyymi00016
Anonyymi00010 kirjoitti:
Meilläpä on jo tummelipurkit tyhjiä.
- Anonyymi00018
Anonyymi00010 kirjoitti:
Törkyturpa puhuu monikossa. Ja on yksin. Etkä voi jakaa ahnustasi. Jos jaat olet vankilassa. Sulla on kielto jakaa ahnustasi.
- Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Törkyturpa puhuu monikossa. Ja on yksin. Etkä voi jakaa ahnustasi. Jos jaat olet vankilassa. Sulla on kielto jakaa ahnustasi.
Kyllä Jamalissa saa jakaa
- Anonyymi00022
Anonyymi00018 kirjoitti:
Yamali on jatkikselle niin herkkä ja salainen asia, mistähän moiset estot juontuu..
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Kyllä Jamalissa saa jakaa
Et saa jakaa jamalissakaan ahnustasi. Joten taas valehtelet.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Yamali on jatkikselle niin herkkä ja salainen asia, mistähän moiset estot juontuu..
Joska itse vastaan kysymykseesi. Koska olet kehittänyt koko jamalin ihmemaailman. Ja olet sen ylipääjohtaja.
- Anonyymi00026
Kahdelle ekalle ilmaiseksi!
- Anonyymi00028
Ei jamalissa ollu kun mummo.Eilen käytiin n 20.00 vierailulla.
Terv Kiteenlahen kepun ukkelit - Anonyymi00030
Miksi lieksassa on niin paljon näitä homoaiheita?
- Anonyymi00031
Jatkiksen saunamaailma syynä.
- Anonyymi00034
Kerran yritin käydä ostamassa illalla cittarin takapihalla nuokkuvilta nuorilta peukkua, niin työntivät peukun perseeseen
- Anonyymi00035UUSI
Oikein sillä peukku imeytyy suolesta hyvin kehoon. Vieläkin tytöt tekee sitä että kastavat tamponin viinaan ja tuikkaavat sisään. Saa nopeat humalat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422