Miksi olette tulleet Jumalaa suuremmiksi? Miksi ette kuuntele jos joku on
tehnyt jotain "väärää".
On jotkut vanhimmatkin väärillä teillä. Kuka heitä nuhtelee?
Ja jos monet seurakuntalaiset tekevät törkeitä tekoja, niin hyvät puhelahjat
ja manipulointi ja olet puhdas.
Monta kertaa synnin näkijä on syyllinen. Olen nähnyt senkin. Ja paljon muuta.
Eihän totuudessa ole mitään väärää? Eihän?
Teille vanhimmat
8
<50
Vastaukset 8
Vanhimmat kyllä kuuntelevat Peräilman päästelyä herkällä nenällä. Siinä on turha peruskulin yrittää vuskata. Kaikki vanhimmat ovat suorittaneet vuosiviikon kestävän Peräilman valvontakurssin Kärsämäeen Rectum Centerissä. Se ei muuten olekaan mikään pilipalilaitos: sillä on youwah-sedän myöntämä Peräilmasertfikaatti, ainoa lajissaan maailmassa.
- Anonyymi00001
Totuudwssa ei ole väärää. Uskomuksissa on.
- Anonyymi00004
Kaikki uskonnolliset totuudet ovat uskomuksia.
- Anonyymi00006
Anonyymi00004 kirjoitti:
Kaikki uskonnolliset totuudet ovat uskomuksia.
Niin on myös kuun tai marssin asuttaminen.
- Anonyymi00002
Olematonta suurempi on helppo olla.
- Anonyymi00003
Sanotaan, ettei luokkaeroja ole keskuudessamme, mutta kyllä niitä käytännössä on..
- Anonyymi00005
Tärkeintä on kuka teon on tehnyt ei se synti niinkään.
- Anonyymi00007
Anonyymi-ap 2026-07-31 22:14:47
Teille vanhimmat
Ja jos monet seurakuntalaiset tekevät törkeitä tekoja, niin hyvät puhelahjat
ja manipulointi ja olet puhdas.
Monta kertaa synnin näkijä on syyllinen. Eihän totuudessa ole mitään väärää? Eihän?
-----------
Tuosta on perillä korkeampi johto, ja hyväksyy sen vielä korkeamman johdon ohjauksessa.
To katsotaan seurtakuntatoiminnassa tehokkaammaksi, taloudellisesti tuottavammaksi, siinä vastaus kysymykseen "miksi"
Täällähän on esiintuotu, kuinka varojen siirtyminen seurakunnasta ylemmille tasoille on täysin pimitetty seurakuntalaisilta. Tieto rahan tulosta ja käytöstä hierarkian huipulla toki olisi omiaan saamaan jäsenet eroamaan. He tyytyvät nyt viittaukseen siitä että fyrkat menevät valtakunnansalirakentamisiin ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554