Rekkamiehen kullia

Anonyymi-ap

Eilen uskalluidun ensikertaa mennä tyrkylle moottoritien levähdys paikalle, olin valmiiksi laittanut liukuvoidetta pepunreikääni ja varannut kortsuja mukaani. Pysäköin autoni niin että rekkakuskit näkisivät että olen autossa yksin ja laitoin apparin aurinkolipan alas merkiksi että täällä olisi kiimainen mies valmiina, en ole ollut vielä ikinä miehen kanssa.
Aika pitkään jouduin odottamaan ja kännykästä samalla katsoin xhamster bi seksiä kulliani samalla housujeni päältä hieroen.
Kunnes sitten näin että toisen kahdesta parkissa olevasta rekasta nousi nuoren näköinen mies röökille ja käveli autoani kohti, minua jännitti aivan sikana ja avasin ikkunan valmiiksi.
Kaveri tuli apparin puolelle ja kysyi oletko seuraa vailla? Sanoin että sitähän tässä on ollut mielessä ja kaveri avasi oven istui viereeni kysyi haluutko että pidän sinua hyvänä vai haluatko pitää minua? Sanoin että en ole ikinä vielä ollut miehen kanssa ja haluisin kokea sen, kaveri laittoi kätensä housujeni päälle ja hieroi kullini niiden päältä kunnes sanoi että ota se esiin niin otan sen suuhuni. Tein työtä käskettyä ja otin seisovan kullini esiin. Otin taskusta kortsun ja aloin avata niin kaveri kysyi oletko puhdas ja terve? Sanoin että kyllä olen niin sanoi että sitten haluan saada paljaan kullin suuhun ja kullini oli jo kaverin suussa. Ei tarvinnut kaverin kauan imeä kun jo laukesin kaverin kehuessaan että olihan hyvä satsi. Kysyin haluaako se nussia peppuunki niin olikin jo housut kintuissa ja kulli pepussa kaverin kehuessa kuinka tiukka olen, sanoin että sinä olet eka! Saat viedä neitsyyteni ja kaveri antoikin semmoista kyytiä että vieläkin on pepunreikä arkana.

13

196

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001
      UUSI

Tuohan kuulostaa kivalta

• Anonyymi00003
        UUSI

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

• Anonyymi00010
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Trololoo ääliöt tämäkin aloitus

Kaikkihan sulle on ethän sä reppan ymmärrä lukemaasi. Kirjitustaitosikin on jäänyt neljään sanaan. Mitäs olet vajakki idiootti.

• Anonyymi00011
        UUSI
        Anonyymi00010 kirjoitti:

Kaikkihan sulle on ethän sä reppan ymmärrä lukemaasi. Kirjitustaitosikin on jäänyt neljään sanaan. Mitäs olet vajakki idiootti.

Sää mää ja bää on reppana vajakki idiootti buaahaa

• Anonyymi00014
        UUSI
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Sää mää ja bää on reppana vajakki idiootti buaahaa

Buaahaa mitäs olet reppana vajakki. Kyllä se spede sää mää ja bää susta huolta pitää buaahaa

• Anonyymi00002
      UUSI

Hyi. Hintti . Ja vielä leimaat rekkamiehet

• Anonyymi00004
      UUSI

Jaahas spede on nyt rekka homppeli buaahaa

• Anonyymi00005
        UUSI

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

• Anonyymi00007
        UUSI
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sää mää ja bää tietää buaahaa.

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Uuhh äähh pläähh paskaa tuli jo prööött

Buaahaa sää mää ja bää mistäs paskot buaahaa.

• Anonyymi00006
      UUSI

Elävää fantasiaa joskus jopa totta!?

• Anonyymi00013
        UUSI

Täyttä paskaa

• Anonyymi00015
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Täyttä paskaa

No pysy poissa ihmisten ilmoilta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Herkkyydestä

Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l
      Sinkut
      300
      1030
    2. Arvaako kukaan?

"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni
      Haapavesi
      61
      837
    3. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      69
      772
    4. Mikä minussa sitten

Kiihottaa enemmän kuin muissa?
      Ikävä
      69
      694
    5. Okei, eli olet rakastunut

Hyvä sinä, niin minäkin.
      Ikävä
      67
      691
    6. Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta

Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et
      Ikävä
      39
      658
    7. Onko meillä

Kaikki hyvin? 🤨 Miehelle
      Ikävä
      43
      560
    8. Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä

Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona
      Ikävä
      33
      556
    9. Taidan lähettää kaveripyynnön

Sulle nainen. Otan vaan rohkaisuryypyn ensin.
      Ikävä
      40
      505
    10. Mies.. rehellisesti

Mitä haluat nyt sun elämään?
      Ikävä
      48
      497
    Aihe