Kovaäänisesti aamuin ja illoin? Onko hänellä mielenterveysongelmia kenties?
Vastaukset 39
- Anonyymi00001
Vaikea samaistua kun yläkerrassa asustaa vain kylän varikset välillä jos nekään. Että Vaikka tätä taustaa vasten
- Anonyymi00006
Taloyhtiökin aivan moitteeton on.
- Anonyymi00007
Anonyymi00006 kirjoitti:
Taloyhtiökin aivan moitteeton on.
Wi fi kuuluu hintaan jos luottaa nääs jaettuun verkkoon mitä näitä ny o
- Anonyymi00008
Anonyymi00007 kirjoitti:
Wi fi kuuluu hintaan jos luottaa nääs jaettuun verkkoon mitä näitä ny o
Juu ja voihan sitä toistenkin verkkoon ujuttautua
- Anonyymi00012
Anonyymi00008 kirjoitti:
Juu ja voihan sitä toistenkin verkkoon ujuttautua
Sinä sen varmaan tiedät. Keksitkö selityksiä miksi joku arvaa luonnottoman hyvin? Jumalan armosta ehkä. Missä se sun babhamet ny on kun sitä tarttisit?
- Anonyymi00002
Sun täytyy kysyä häneltä itseltään.
- Anonyymi00005
Liikuttavaa että jaksat ruokkia rollaavaa äijää aina yhtä yksi totisesti
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Liikuttavaa että jaksat ruokkia rollaavaa äijää aina yhtä yksi totisesti
Vielä liikuttavampaa, että jaksat rönsyillä vastauksiini 🫂 peace and love
- Anonyymi00003
joo ei ole varaa syödä lääkkeitä kun kela hylkää sairaslomahakemukset pahoittelen häiriötä
- Anonyymi00004
olen maaninen skitso
- Anonyymi00009
Sinulla on mielenterveyongelma aloittaja . Liikkuminen on terveen ihmisen merkki. Sinä et liiku, koska olet palstalla yötä päivää, vuodesta toiseen!
- Anonyymi00013
Jaha yksäri tunnustautui ravaajaksi kun miettii mitä seuraavaksi keksisi psy koottisen kateuden kohteen pään menoksi. T
- Anonyymi00010
Mulla oli aikanaan alakerran naapuri, joka kuvitteli tuollaisia, vaikkei asunnossani edes ollut ketään paikalla. Kai sillä jotain mielenterveysongelmia oli, tai olisko vain ryypännyt liikaa.
- Anonyymi00035
Ei sellaisia asioita kuvitella. Siinä tapauksessa äänet ovat tulleet vielä kerrosta ylempää. Miten muuten "tiedät" tuollaisia asioita, kun et edes ollut silloin asunnossasi paikalla? Lopeta tuollaiset oletukset, että naapureillasi on mielenterveysongelmia, tai että he ryyppäisivät liikaa.
- Anonyymi00011
Kun olimme lapsia, niin alakerran mummo teki meistä valituksen, että riehumme yöllä. Menimme aina noin klo 20 nukkumaan, joten mummo kuuli harhoja päässään. Myös valittajalla voi olla mutterit löystyneet pääkopassa.
- Anonyymi00014
Pakko-oireinen häiriö (OCD) on ahdistuneisuushäiriö, jossa toistuvat, tahtomattomat pakkoajatukset ja pakkotoiminnot vaikeuttavat arkea.
Pakkotoiminnot: Rituaaleja tai fyysisiä tekoja, joilla pyritään lievittämään pakkoajatusten aiheuttamaa ahdistusta. Tyypillisiä esimerkkejä ovat käsien jatkuva peseminen, asioiden tarkistaminen tai symmetrinen järjestely.- Anonyymi00017
minä ! <333 ollut tuota aina
- Anonyymi00018
Se on myös sairaus kun käyttää aikansa ja energiansa toisen kyttäämiseen kun voisi itsekin jotakin tehdä eikö niin.
- Anonyymi00039
Hyvin harvinaista, että jollakulla on pakko-oireinen häiriö. Joku laiskimus tosin saattaa ajatella, että siivousintoilijoilla on pakko-oireinen häiriö, mutta ihan normaalia on pitää asunto siistinä.
- Anonyymi00015
Häiritseekö se sinua? Vai miksi kyttäät?
- Anonyymi00019
Ei minua kiinnosta tuon säälittävän tontun elämä kunhan ei häiriköi ja kiusaa minua.
- Anonyymi00020
Anonyymi00019 kirjoitti:
Ei minua kiinnosta tuon säälittävän tontun elämä kunhan ei häiriköi ja kiusaa minua.
Jos kyseessä on esim mustamaalaamisen elämän tehtäväkseen ottanut naapurin ukko, niin järjestä kunnon performanssi ja mene jyräämään sen yli huolipuheella.ä esim onko kaikki ihan hyvin kun ihmiset puhuu ön nön nöö ja siteeraa sille vaikka raamattua hilkka päässä, jospa se turpa menis siitä rullalle hetkeksi. Nämä tämmöiset essumiehet tiietään
- Anonyymi00021
Anonyymi00020 kirjoitti:
Jos kyseessä on esim mustamaalaamisen elämän tehtäväkseen ottanut naapurin ukko, niin järjestä kunnon performanssi ja mene jyräämään sen yli huolipuheella.ä esim onko kaikki ihan hyvin kun ihmiset puhuu ön nön nöö ja siteeraa sille vaikka raamattua hilkka päässä, jospa se turpa menis siitä rullalle hetkeksi. Nämä tämmöiset essumiehet tiietään
Ja tämä on sitten tuen kannalta lausuttu toteamus kun vaikka koska mä voin (kans ihan hyvin moneen verrattuna) ym
- Anonyymi00029
Anonyymi00019 kirjoitti:
Näyttää kiinnostavan ja paljon.
- Anonyymi00030
Anonyymi00019 kirjoitti:
Olet juuri tyypillinen narsku. Haukut naapuria joka ei ole varmasti tehnyt sulle koskaan mitään, ja väität että se häiriköi ja kiusaa sinua ja sillä varjolla saat oikeutuksen haukkua ja kiusata.
- Anonyymi00041
Anonyymi00020 kirjoitti:
Nuorisosta löytyvät pahimmat mustamaalaajat.
- Anonyymi00022
Pitää ymmärtää mielenterveyspotilaita.
- Anonyymi00023
Jännä homma että jos on työssä käyvä ja hyvin toimeentuleva ja kulissit jotenkuten kasassa niin ei kukaan osaa epäillä että miten hörhö oikeasti joku voikin olla.
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Jännä homma että jos on työssä käyvä ja hyvin toimeentuleva ja kulissit jotenkuten kasassa niin ei kukaan osaa epäillä että miten hörhö oikeasti joku voikin olla.
Se ei ole ok levittää jostakin porukalla perättömiä puheita yrittäen pilata jonkun elämän ja sitten uhriutua!
- Anonyymi00025
Anonyymi00024 kirjoitti:
Se ei ole ok levittää jostakin porukalla perättömiä puheita yrittäen pilata jonkun elämän ja sitten uhriutua!
Ei myöskään ole ok kiusata porukalla yksinäistä sairasta ihmistä joka ei kykene työhön.
- Anonyymi00042
Anonyymi00024 kirjoitti:
Niinpä niin, nykynuoriso!
- Anonyymi00026
Se salakuuntelee sua ja missä huoneessa olet milloinkin 😳
- Anonyymi00031
Niin tai oisko asia toisinpäin? Aloittaja salakuuntelee sitä naapuria.
- Anonyymi00033
Anonyymi00031 kirjoitti:
Niin tai oisko asia toisinpäin? Aloittaja salakuuntelee sitä naapuria.
Älä stalkkeri käännä asioita ylösalaisin kun on todisteita
- Anonyymi00036
Anonyymi00033 kirjoitti:
Älä stalkkeri käännä asioita ylösalaisin kun on todisteita
Hohhohhoo. Oikkeen todisteita on. 🤭
- Anonyymi00040
Anonyymi00036 kirjoitti:
Hohhohhoo. Oikkeen todisteita on. 🤭
On. Sinunkin asunnossa haisee pska ja kusi, aivan kuten pääsi sisälläkin :)
- Anonyymi00032
Olet selvästi kiinnostunut siitä naapurista. Miksi kukaan muuten haukkuisi random naapuria noin rumasti ja kirjoittaisi asiasta tunteet - palstalle. 😂
- Anonyymi00034
Olen muuten varmaan se naapuri. Ravaan kämpässä, koska puhun puhelimessa samalla. Joskus teen kotihommia eli siivoan, laitan pyykkiä, tiskaan, järjestelen (suosittelisin sullekkin) Inhottavaa tietää, että joku stalkki naapuri kyttää minun tekemisiä omassa kodissa. Miksi et muuten ole töissä kun ehdit kytätä naapuria aamuin ja illoin? Mt-ongelmia vissiin sullakin, vai oletko työtön koska olet vain laiska?
- Anonyymi00038
Luulenpa, että mahdollisia naapureita asustelee vähän siellä sun täällä. Yleensä ihmiset tekevät kotihommia. Imuroidaan, hoidetaan pyykkihommia, tiskataan, järjestellään yms. Se ärsyttää ihmisiä, jotka eivät tee kotitöitä. Jatketaan me kuitenkin tällä linjalla!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742455Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt372067Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28935- 31820
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58630Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6508Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78491- 21475
- 33452