Hei sinä Viive niminen tumma kaunis nainen Helsingistä. Tapasimme kellarin tansseissa melkein viikoittain,jäit ajatuksiini! ❤️ haluaisin sinut tavata ja vaihtaa kuulumisia! Vastaanhan jos tämän viestin näet! Muistaakseni olit ainakin silloin S-marketissa töissä. Terveisin Risto Turusta.
Vastaukset 8
- Anonyymi00001
Puhutaanko tässä vanhan tanssikellarista joka sijaitsi helsingissä?
- Anonyymi00002
Kyllä! Sama paikka!
- Anonyymi00003
Anonyymi00002 kirjoitti:
Kyllä! Sama paikka!
Minä vuosina kävit siellä? Tuli itsekkin käytyä siellä ja isäkin oli kantaasiakas ja tunsi sieltä paljon porukkaa.
- Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Minä vuosina kävit siellä? Tuli itsekkin käytyä siellä ja isäkin oli kantaasiakas ja tunsi sieltä paljon porukkaa.
Lähes siihen asti kunnes se lopullisesti suljettiin
tuli käytyä tansseissa. - Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Muistatko sinä Viive nimisen tummahiuksinen Virosta lähtöisin olevan naisen? Häntä minä kaipailen ja haluaisin taas pitkästä aikaa tavata
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Muistatko sinä Viive nimisen tummahiuksinen Virosta lähtöisin olevan naisen? Häntä minä kaipailen ja haluaisin taas pitkästä aikaa tavata
Ennen kuin sanon yhtään enempää niin oletkos kokeillu facebookista etsiä? Sieltä löytää helposti ihmisiä nimellä ja paikkakunta haulla..
- Anonyymi00008
Anonyymi00005 kirjoitti:
Löytykö Viive?
- Anonyymi00010
Anonyymi00008 kirjoitti:
Löytykö Viive?
Valitettavasti en ole löytänyt😢 mutta ehkäpä jos kohdataan,toivottavasti!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2532115
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2621239- 211181
- 41786
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i125716Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤233695Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa219655- 52500
- 38458
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell42442