Mikäli toteutuu tuo Keskustan n.13-14% vaalitulos kuten ennusteissa ennustetaan ja SDP saa sen ennustetun 21-23% vaalivoiton niin haluaako Keskusta olla edelleen oppositiossa?
Vastaukset 11
- Anonyymi00001
Antit hallituksessa on tod. näk. vaihtoehto. Ei välttämättä tässä järjestyksessä. Voi olla, että Antti on Pm ja Antti on Um tai päinvastoin miten sitten sovitaan. Voi olla, että Antti haluaakin olla VVM ja haluaa määrätä massista. Politiikan kiemurat LOLOLOLOL
- Anonyymi00002
Mutta jos PS voittaa? Kuis sitten suu pannaan?
- Anonyymi00004
Murjaisit illan parhaan vitsin. Kiitos makeista nauruista 😂🤣
- Anonyymi00005
Uskon, että Kaikkonen haluaa jälleen ministerin pestin. Hän hoiti erittäin mallikkaasti viimeksikin puolustusministerin työt ja Suomi pääsi Natoon Kaikkosen, Marinin ja Niinistön hyvällä yhteistyöllä.
- Anonyymi00010
Sen kaltaista yhteistyötä Suomi tarvitsee jota Marin, Kaikkonen ja Niinistö esittivät.
- Anonyymi00006
Keskusta tulee olemaan seuraavassa hallituksessa. Olen itse asiassa lyönyt tästä vetoa.
- Anonyymi00007
Tahtomme vasemmiston apupuolueeksi on edelleen vahva.
- Anonyymi00008
Kyllä on. Minä kannatan punamultaa, se on aina ollut hyödyllinen kombinaatio maallemme
- Anonyymi00009
Olemme halukkaita!
T. Keskusta - Anonyymi00011
Keskustalaisena vastaan. Emme halua olla enää oppositiossa. Haluamme takaisin valtaab
- Anonyymi00012
Totta kai, mutta persuja ei kukaan kaipaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 3432728
Vaikea löytää samantyylistä miestä
Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i1772080- 361744
Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!
Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.2791557- 531085
Rasismi ahdistaa.
Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa269912Martina ja Muhis
Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤248786- 60689
- 40575
Olenkohan tunteideni kanssa yksin?
Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell46561