Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta?

Anonyymi-ap

” Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?”
Room 8:35

47

<50

Vastaukset 47

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
      Room 8:36

• Anonyymi00002

” Mutta näissä kaikissa me saamme JALON VOITON hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.”
        Room 8:37

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

” Mutta näissä kaikissa me saamme JALON VOITON hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.”
        Room 8:37

” Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        Room 8:38,39

• Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

” Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.”
        Room 8:38,39

Jumalalle kiitos!

• Anonyymi00005

Kuka pitää meitä Kristuksen rakkaudesta eroittaman? vaivako, eli ahdistus, eli vaino, eli nälkä, eli alastomuus, eli hätä, eli miekka?

• Anonyymi00006

Niinkuin kirjoitettu on: sinun tähtes me kuoletetaan yli päivää: me pidetään niinkuin teurastettavat lampaat.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Niinkuin kirjoitettu on: sinun tähtes me kuoletetaan yli päivää: me pidetään niinkuin teurastettavat lampaat.

Mutta niissä kaikissa me voitamme hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.

• Anonyymi00008
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Sillä minä olen vahva siitä, ettei kuolema, eikä elämä, eikä enkelit, eikä esivallat, eikä väkevyydet, eikä nykyiset, eikä tulevaiset,
        Eikä korkeus, eikä syvyys, eli joku muu luontokappale taida meitä Jumalan rakkaudesta eroittaa, joka on Jesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme.

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Sillä minä olen vahva siitä, ettei kuolema, eikä elämä, eikä enkelit, eikä esivallat, eikä väkevyydet, eikä nykyiset, eikä tulevaiset,
        Eikä korkeus, eikä syvyys, eli joku muu luontokappale taida meitä Jumalan rakkaudesta eroittaa, joka on Jesuksessa Kristuksessa, meidän Herrassamme.

Kiitos Jeesukselle Kristukselle!

• Anonyymi00015
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Kiitos Jeesukselle Kristukselle!

Totta, onko mitään yhtä suurta kuin päästä helvettiin, Galatalaiskirje 3:13 ja 1.Korinttolaiskirjje 3:13.

• Anonyymi00028

Juutalaisen, Jeesuksen veljen murha on sellainen asia, mitä erottaa ihmisen Jumalasta

Ilm. 22:15

Ulkopuolelle jäävät koirat ja noidat, irstailijat, murhaajat ja epäjumalien palvelijat ja kaikki, jotka rakastavat valhetta ja noudattavat sitä.

• Anonyymi00033
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Totta, onko mitään yhtä suurta kuin päästä helvettiin, Galatalaiskirje 3:13 ja 1.Korinttolaiskirjje 3:13.

ÄLÄ MENE HELVETTIIN!!!
        SE ON IKUISEN TUSKAN PAIKKA!!!

• Anonyymi00048
        Anonyymi00007 kirjoitti:

Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

• Anonyymi00010

Miekka kyllä erottaa kun vetäisemme sen tupesta ja annamme palaa.

• Anonyymi00011

Kristus antoi itsensä ja elämänsä kaikiksi ajoiksi uhriksi maailman puolesta. Hän on kuollut ja asuu sydämessämme. Hänen hyvyytensä poistaa maailmasta pahuutta 300 vuoden välein niin että Jumalan valtakunta koko ajan laajenee. Minne astummekin Kristuksen kasvot ja nimi ja hänen hyvyytensä ovat edessä. Hän oli esikoinen kaikessa ja hänen varaansa koko maailma on rakennettu.

• Anonyymi00034

Miten niin 300 vuoden välein? Mikä juttu tuo on???

• Anonyymi00012

Terve järki!

• Anonyymi00013

Paavali oli paha mies, jossa asusteli Saatanan enkeli, demoni.

Room. 7:19

En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.

Joh. 3:20

Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

• Anonyymi00014

Paavali tykkäsi tappohommista.

Ap. t. 26:10

Niinkuin minä myös tein Jerusalemissa, ja salpasin monta pyhää vankihuoneisiin, kuin minä ylimmäisiltä papeilta olin saanut vallan; ja kuin he tapettiin, mielistyin minä heidän tuomioonsa.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00036

Jeesus pelasti Paavalin.

• Anonyymi00016

Tässä jutussa on jotakin tosi, tosi pahaa - en siteeraisi yhtäkään raamatun jaetta, ennen kuin meille kerrotaan totuus, että mitä 8 vuotta tehtiin TODELLISUUDESSA sotarikoslakien alaisuudessa käydyillä raamattukäräjillän 8 vuotta, kun Päivi Räsänen sai nyt maahantulokiellon Britaniaan.

• Anonyymi00017

Ymmärrättekö, tämä ei ole normaalia.

• Anonyymi00018
        Anonyymi00017 kirjoitti:

Ymmärrättekö, tämä ei ole normaalia.

Kun raamattukäräjät alkoivat, niin Suomen valtakunnan syyttäjää vaadittiin Yhdysvaltojen pakotelistalle, nyt Räsänen kävi kuultavana Yhdysvaltain senaatissa - aivan ilmeisesti oikeudessa käsitellyistä asioista.

Tämä valehtelu jostakin "sananvapaudesta" on syvältä ja kansalaisten älykkyysosamäärän halveksimista myös ulvilashown sirkuksella mikä liittyy tähän.

• Anonyymi00019
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Kun raamattukäräjät alkoivat, niin Suomen valtakunnan syyttäjää vaadittiin Yhdysvaltojen pakotelistalle, nyt Räsänen kävi kuultavana Yhdysvaltain senaatissa - aivan ilmeisesti oikeudessa käsitellyistä asioista.

Tämä valehtelu jostakin "sananvapaudesta" on syvältä ja kansalaisten älykkyysosamäärän halveksimista myös ulvilashown sirkuksella mikä liittyy tähän.

Sananvapaus on perustuslaissa.

Ei voi kumota tavallisella lailla kiihottamisista tms.vastaavilla syillä.

• Anonyymi00030
        Anonyymi00019 kirjoitti:

Sananvapaus on perustuslaissa.

Ei voi kumota tavallisella lailla kiihottamisista tms.vastaavilla syillä.

Just ja jopa sotarikoslakien alla.

• Anonyymi00031
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Just ja jopa sotarikoslakien alla.

Lisäystä - tämä teidän loisava ymmärryskyky lyö kyllä aina ällikällä.

• Anonyymi00021

Tuskin mikään erottaa uskovaisen Kristuksen rakkausesta, kun 'kristus' on kreikkaa ja tarkoittaa balsamoitua muumiota.

• Anonyymi00022

Paavalilla on muitakin hyviä herjoja uskovaisistaan.

• Anonyymi00023

Totta tämähän on loogista, koska nämä kirouksethan liittyvät niihin Egyptin muinaisiin balsamoituihin muumioihin.

• Anonyymi00024
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Totta tämähän on loogista, koska nämä kirouksethan liittyvät niihin Egyptin muinaisiin balsamoituihin muumioihin.

Onkohan Kristuksen tarkoitus nyt valontuojana, Kointähti (Lucifer, Pietarin 2.kirje) kuvastaa jotakin määrättyä egyptiläistä muumiota, siellähän harrastettiin auringon palvontaa.

• Anonyymi00025
        Anonyymi00024 kirjoitti:

Onkohan Kristuksen tarkoitus nyt valontuojana, Kointähti (Lucifer, Pietarin 2.kirje) kuvastaa jotakin määrättyä egyptiläistä muumiota, siellähän harrastettiin auringon palvontaa.

Ja piispa Huovisen sanoi Kristus on uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle (Kirkko- ja kaupunkilehti, Auringonpalvontaa kolumni), mutta mikä muumio siihen liittyisi?

• Anonyymi00026
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ja piispa Huovisen sanoi Kristus on uusi nimi Auringonjumala Sol Invictukselle (Kirkko- ja kaupunkilehti, Auringonpalvontaa kolumni), mutta mikä muumio siihen liittyisi?

Löyty Tutankhamon, mutta liittyy suoremmin Akhenatoniin, jonka poika oli kyseessä ja liittyy Atonin palvontaan.

Auringonjumalan palvonta oli Ra, mutta Akhenaton teki auringon kiekosta yksijumalaisuuden, toisin kuin Tutankhamon muutti sen jälleen Ra-uskonnoksi.

Akhenaton eli 1336-1334 ennen ajanlaskua, ja onkin ajateltu, että faaraon maanpako hoveineen liittyy vallanvaihtoon lMooseksen tarinaan (Sigmund Freud Mies nimeltä Mooses).

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Löyty Tutankhamon, mutta liittyy suoremmin Akhenatoniin, jonka poika oli kyseessä ja liittyy Atonin palvontaan.

Auringonjumalan palvonta oli Ra, mutta Akhenaton teki auringon kiekosta yksijumalaisuuden, toisin kuin Tutankhamon muutti sen jälleen Ra-uskonnoksi.

Akhenaton eli 1336-1334 ennen ajanlaskua, ja onkin ajateltu, että faaraon maanpako hoveineen liittyy vallanvaihtoon lMooseksen tarinaan (Sigmund Freud Mies nimeltä Mooses).

No, tämä nyt kyllä sitten selittää myös Mika Waltarin kirjaa 'Sinuhe Egyptiläinen'.

• Anonyymi00029
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Luuk. 2:11

Teille on tänäpäivänä syntynyt vapahtaja, joka on Kristus, Herra, Davidin kaupungissa.

Kristus ei ole nimi, vaan tarkoittaa Jumalan Hengellään voitelemaa ja siunaamaa.

19 He vastasivat: "Toisten mielestä sinä olet Johannes Kastaja, toisten mielestä Elia, toiset taas sanovat, että joku entisajan profeetta on noussut kuolleista."
        20 "Entä te?" kysyi Jeesus. "Kuka minä teidän mielestänne olen?" Pietari vastasi: "Sinä olet Kristus, Jumalan Voideltu."

• Anonyymi00032

Ei edes perkele voi erottaa, jos uskova turvautuu Jeesukseen!

• Anonyymi00037

AAMEN!!!

• Anonyymi00038

Murhamiesten matka pysähtyy taivaanportille. Ei sinne ole pääsevä murhamiehiä eikä valehtelijoita, vaikka kuinka Jeesustelisivat.

1. Joh. 3:15

Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.

Matt.7
      22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
      23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

• Anonyymi00039

Toivottavasti kukaan ei erota teitä Kristuksen rakkaudesta - onhan hän kiroukseksi kirottuna uhrina helvetissä ja Lucifer. Jeesuksen kanssa tällä Paavalin idealla ei ole mitään tekemistä,mikäli herjaamista ei lasketa.

• Anonyymi00040

Jutut kyllä rönsyilee Paavalista Päiviin. Mutta ei kai Päivi ole sotarikoksia tehnyt, ei pommittanut jotain kaupunkia maan tasalle siviileineen. Tai tietenkin jos olisi, niin olisiko se mikään rikos jos siellä piileksii jotain pahoja setiä, niin voi sitä pommitella vaikka niille sedille ei käy kuinkaan, vaan siviilit kuolee.

Siksikö ei muka saa maailmalla matkustella.

Mutta uskosta osaton kun lukisi juttuja, niin ajattelisi että kaikki ovat järkensä menettäneet.

• Anonyymi00042

Mistä sinä tiedät, JOS SINÄ ET TIEDÄ. ja me emme todellisuudessa tiedä mitä noin 8 vuotta käsiteltiin suljettujen ovien takana. Siihen on tyytyminen. Ja - kyllä - on jotakin tietoa, mitä todellakaan tässä osiossa jaa.

• Anonyymi00043
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Mistä sinä tiedät, JOS SINÄ ET TIEDÄ. ja me emme todellisuudessa tiedä mitä noin 8 vuotta käsiteltiin suljettujen ovien takana. Siihen on tyytyminen. Ja - kyllä - on jotakin tietoa, mitä todellakaan tässä osiossa jaa.

Mutta - lisäystä -eniten ärsyttävät pieni päiset ihmiset, joiden maailmankuva väittää heille, että he jopa tietävät senkin mitä eivät tiedä.

On myös mieletön määrä tietoa, joka lukee avoinesti lehdessä, mutta silti kukaan ei kuule, ei näe eikä ymmärrä sitä, jos lukee.

Raamattu hyvänä esimerkkinä - tarina joka on kristallin kirkas kertomus siitä, että miten Paholainen varastaa uskojansa sielun ja uskoja on täysin immuuni totuudelle. Kaiken lisäksi vielä hilpeä.

Raamattu tekee sen katteettomin korulausein, ilman mitään faktaa, jotka heliseväåt sillä tavalla kivasti, ja manipuloivat uskojansa lupausten narsismilla.

• Anonyymi00044
        Anonyymi00043 kirjoitti:

Mutta - lisäystä -eniten ärsyttävät pieni päiset ihmiset, joiden maailmankuva väittää heille, että he jopa tietävät senkin mitä eivät tiedä.

On myös mieletön määrä tietoa, joka lukee avoinesti lehdessä, mutta silti kukaan ei kuule, ei näe eikä ymmärrä sitä, jos lukee.

Raamattu hyvänä esimerkkinä - tarina joka on kristallin kirkas kertomus siitä, että miten Paholainen varastaa uskojansa sielun ja uskoja on täysin immuuni totuudelle. Kaiken lisäksi vielä hilpeä.

Raamattu tekee sen katteettomin korulausein, ilman mitään faktaa, jotka heliseväåt sillä tavalla kivasti, ja manipuloivat uskojansa lupausten narsismilla.

Ja samalla, kun itse totuus on täysin avoimesti esillä. Huikea kirja.uskomaton juttu.

• Anonyymi00045
        Anonyymi00044 kirjoitti:

Ja samalla, kun itse totuus on täysin avoimesti esillä. Huikea kirja.uskomaton juttu.

Esimerkki: - "Vain yksin rakkaudesta sinun puolesta annettu" ja se totuus - "Kuoliaaksi kidutettu, ja kiroukseksi kirottu".

• Anonyymi00046
        Anonyymi00045 kirjoitti:

Esimerkki: - "Vain yksin rakkaudesta sinun puolesta annettu" ja se totuus - "Kuoliaaksi kidutettu, ja kiroukseksi kirottu".

Lauseen alku kuulostaa niin hyvältä, mutta se mihin tämä lause todellisuudessa perustuu, onkin äärimmäisen pahaa tietoa.

• Anonyymi00041

Terve järki.

• Anonyymi00047

Sitä on vaikea löytää, koska se perustuu tietoon, mitä ihmisillä ei juuri tänä päivänä ole, koska maailmankuva on pyritty sitomaan tarkoituksella asenteellisuuteen, minkä tunnusmerkki on se, ettei asenteellinen ihminen pysty omaksumaan tietoa, ellei se sovi omaan asenteeseen, jonka nimi on "mielipide".

- Uskovaiset hyvänä esimerkkinä; kuulu vain "rakkaudesta sinun puolesta annettu", mutta ei ollenkaan "kuoliaaksi kidutettuna ja kiroukseksi kirottuna", joka kertoo, että kuka on asialla, koska Saatanan voiman avulla luetaan kirouksia. Tieto ei siis mene perille.

• Anonyymi00049

Aamen kiitos Jeesus❣️

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1053
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      21
      990
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      833
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      49
      801
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      712
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      595
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      60
      583
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      560
    Aihe