Masennuslääkkeiden (yksittäisistä lääkkeistä venlafaksiinin ja mirtatsapiinin) käyttöön nuorilla voi liittyä itsemurha-ajatusten ja itsetuhoisten tekojen riski. Siksi hoitovastetta ja haittoja on tarpeen seurata viikoittain hoidon ensimmäisten 4 viikon ajan.
Sivuvaikutuksiltaan tälläiset vaaralliset mielialalääkkeet pitäisi kokonaan lopettaa. Kertoa ja tilastoida myös aina rehellisesti, onko itsemurhan tehneillä ollut tälläinen lääkitys. Tuntuu todella järkyttävältä, että lääkärit määrää aivan innoissaan näitä lääkkeitä jo muutenkin epätoivoisille ja masentuneille.
Vaaralliset mielialalääkkeet
Anonyymi-ap
1
<50
Vastaukset 1
- Anonyymi00001UUSI
Koskaan ole yksikään lääkäri maininnut sanallakaan että nuo lääkkeet saattaa lisätä itsetuhoisia ajatuksia.
Tuoteselosteessa se kuitenkin lukee. Tuskin lääkärit siitä oikeasti välittää pätkääkään mitä ikävää heidän määräämänsä lääkkeet mahdollisesti potilaalle aiheuttaa. He eivät siitä taida olla edes vastuussa jos jotain ikävää tapahtuu potilaalle. Vaikka tietysti pitäisi olla vastuussa mut luulen että pääsevät kuin koira veräjästä kun laki suojelee lääkäreitä. Siinä yhteydessä voidaan varmaan vain todeta että tekivät vain työtään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831049
- 73882
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut109637- 43585
- 47582
- 30552
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4536Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164533Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61525Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136518