Hallituksen vastaiset lakot, joita esittivät. Ei mitään mahiksia saada keskustaa mukaan. Vasemmsiton AY-liike nylkee duunareita johtajioensa käyttöön jäsenmaksuja 2x minsiterin palkoilla, auto, asunto eduillaan.
Vastaukset 32
- Anonyymi00001
Ei keksusta mene noin alas että näitä vielä tukisi, punaväkeä, isänmaan vastustajia... tuollaisia nilviäisiä tukemalla.
- Anonyymi00002
"Vasemmsiton, johtajioensa 2x minsiterin"
Persutrollin tunnistaa aina helposti totaalisesta älyllisestä alamittaisuudesta ja kirjoitustaidottomuudesta.- Anonyymi00004
Etkö tosiaan muuta osaa kuin muita kirjoittajia vain arvostella. Miksi edes olet keskustan palstalla tuolla osaamisella. Asiaa et kertoa lainkaan.
- Anonyymi00009
Anonyymi00004 kirjoitti:
Etkö tosiaan muuta osaa kuin muita kirjoittajia vain arvostella. Miksi edes olet keskustan palstalla tuolla osaamisella. Asiaa et kertoa lainkaan.
Ihan samaa mieltä aloittajasta olen kanssasi. Miksi ihmeessä tulee höpisemään surkealla kirjoitustaidollaan tänne palstalle kuulumattomista asioista.
- Anonyymi00016
Anonyymi00009 kirjoitti:
Ihan samaa mieltä aloittajasta olen kanssasi. Miksi ihmeessä tulee höpisemään surkealla kirjoitustaidollaan tänne palstalle kuulumattomista asioista.
Ihan samaa mieltä aloittajan kanssa, olen kanssasi.
- Anonyymi00020
Anonyymi00016 kirjoitti:
Ei tule riitaa, kun itselleen kommentoi?
- Anonyymi00023
Anonyymi00020 kirjoitti:
Ei tule riitaa, kun itselleen kommentoi?
Ei niih,vaikka puol Suomea olis tohtoreita,maistereita ynnä muita itämaantietäjiä työttöminä ilman pakkaa.
- Anonyymi00032
Anonyymi00016 kirjoitti:
samaa mieltä aloittajan kanssa, olen kanssasi.
- Anonyymi00003
-Ei Suomella ole varaa punavihreitä hallitukseen. Se vain totuuden maukaista. Meillä on kotimaassakin heidän rahan jaolleen kehitysapuun käyttökohteita.
- Anonyymi00007
Unhtakaa keskusta kommunistit, sossut, ei tule teidän kelkkaan jelppariksi.
- Anonyymi00008
Vasemmisto
on vihreillä paskonut kaiken, tuhonnut ja konkurssiin ajanut koko valtakunnan. - Anonyymi00010
Keskustan kannatus on niin matala, et ihme jos pääsee seuraavaan hallitukseen.
- Anonyymi00011
Taas on "hauku vasemsmitoa"-palsta täynnä persujen trollausta, kun ei omat taidot riitä, täytyy haukkua "muita"!
Käykö nuitnkin niin, että "muiden" haukkuminen osuu omaan nilkkaan?- Anonyymi00012
Siis nytkin.....
- Anonyymi00013
Hallituksen vastaiset lakot, joita esittivät. Ei mitään mahiksia saada keskustaa mukaan.
- Anonyymi00021
Sinulla ei lakkoile kuin oma pääsi 🤯🤪
- Anonyymi00030
Anonyymi00021 kirjoitti:
Keksusta pysyköön erossa lakkoilijoista.
- Anonyymi00033
Anonyymi00021 kirjoitti:
Pää on ilman lakkoja, joilla lakkojohtajat tukee itseään; 2x ministerin palkkojaan.
- Anonyymi00014
Hallituksen vastaiset lakot, oli viimeinen pisara komukoilla ja sossuilla maat vastaan.
- Anonyymi00015
Keskusta on milloin vasemmalla, milloin oikealla...
- Anonyymi00017
Ei enää vasemmalla punikkien apupyöränä.
- Anonyymi00018
AY-liike nylkee duunareita.
- Anonyymi00019
Hallituksen vastaiset lakot, sitten toverit elää pääsemällä hallitukseen.
- Anonyymi00024
Ei mitään mahiksia saada keskustaa mukaan.
- Anonyymi00025
Persutrollin venttiili takoo hartaasti kanteen kiinni. Toistaa, toistaa, toistaa.....
- Anonyymi00026
Tehkää oma hallitus vasurit jos kykenette, kukaan järkeä ei tule lakkolaisten kelkkaan.
- Anonyymi00027
Ei tule keskusta punikkien joukkoon.
- Anonyymi00028
Pankkomajurin kellotapuli taisi hajota.
- Anonyymi00029
Kun hätä on hirveä, apu löytyy läheltä, "keksusta suuntainen" ( yvdys sana) hyödylöinen idiootti.
Siihen voi aina "luottaa"!
Khihihi bbuuaahhhh!- Anonyymi00031
Khihihi bbuuaahhhh!
- Anonyymi00034
Näin on näreet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211371- 671315
Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331251- 1081245
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94967Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182933- 89886
- 45871
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66801Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50696- 43666
- 58663
- 70646
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087628Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123612- 67586
- 52574