Itätuuli on tuonut maahamme sakean Kremlin trollipyryn. Pyry kattaa koko maan, mutta paikoin ilmapiiri täyttyy hyvinkin runsaasta Kremlin propagandasta. Pyry aiheuttaa töitä lähinnä puhtaanapitokoneistolle, mutta siitä ei ole vaaraa. Kansa osaa varautua tällaisiin keleihin ja pysyy hyvin suojattuna totuudessa.
Vastaukset 12
- Anonyymi00001UUSI
Russotrollit ovat kuin auringonpilkut. Aktiivisuus vaihtelee. Yleensä kun Venäjällä menee huonosti, niin aktivoituvat kovasti.
- Anonyymi00002UUSI
Juuri katsottiin Anon uusin video.
Oli taas antoisaa nähtävää...uuden rakentamista ja vanhan korjausta...rahaa riittää.- Anonyymi00006UUSI
On se vaan kumma että tuolla Venäjällä rahaa riittää...
Arvaan että... Moskovassa?
Kuinkahan on vaikkapa Permissä, riittääkö rahaa?
Kerro vielä se matematiikka, jolla kaikki voidaan pitää ennallaan tilanteessa jossa puolet valtion budjetista kuluu sotimiseen ja kaiken järkevän rahoitus on romahtanut. Ja se hyvinvointirahastokin näyttää pohjaansa.
Mutta seison toki korjattuna, kun kerrot tämän ihmeen mekanismin. 🍿
- Anonyymi00003UUSI
Olen kantasuomalainen. En aliarvioi ryssää. Molok uskoo ryssän hyökkäävän, kun voittaa ensin Ukrainan.
- Anonyymi00005UUSI
Molok onkin trolli ja vieläpä ihan häpeämätön.
Valehtelun synonyymi. Anonyymi00005 kirjoitti:
Molok onkin trolli ja vieläpä ihan häpeämätön.
Valehtelun synonyymi."Valehtelun synonyymi" sinun alle yhdelle prosentillesi tarkoittaa tietenkin varsin uskottavaa useimmille muille.
Näin on nyt ja vastedes, ja pitääkin olla. ☑️- Anonyymi00007UUSI
moloch_horridus kirjoitti:
Jos sen annetaan voittaa.
Se voittaa joka tapauksessa. Sitä ei voida estää.
- Anonyymi00004UUSI
Melkoista hevonpaskaa on kyllä taas palstalle ängetty, en kyllä ymmärrä mikä noita ihmisiä tuohon ajaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368909Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177894- 92793
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 64603
- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta157554