Ukraina vahvistuu, Venäjä heikkenee
Uusi drone ilmestyi tänä aamuna Venäjälle tehdyssä iskussa – tuntematon siluetti, joka sai venäläisissä kanavissa nopeasti lempinimen DroneBomber. Mutta koon, nopeuden ja lentoprofiilin perusteella se on lähes varmasti Ukrainan uusi pitkän kantaman suihkuturbiinikoneella varustettu miehittämätön ilma-alus "Bravo".
Bravon tekniset tiedot (avoimen lähdekoodin data):
Range: up to 2,000 km
Warhead: 100–200 kg
Speed: 650–700 km/h
Ukrainalla on nyt käytössään minikokoinen risteilyohjusluokan drone, joka kykenee iskemään kohteisiin Länsi- ja Keski-Venäjällä – edullisesti, suurilla määrillä ja raskailla hyötykuormilla.
Sodan uusi vaihe on alkamassa: Ukrainalla on strateginen ulottuvuus.
https://x.com/jalle51/status/2083976686668779890/photo/1
Ukrainalta uusi iso drone "BRAVO"
7
<50
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Lentävät matalalla, kauas ja isoilla räjähteillä.
Alkavat olla oikeastaan risteilyohjuksia.... - Anonyymi00002UUSI
Nato maat valmistavat useissa paikoissa, Ukrainan maaperälle valmistusta ei kannata tuoda.
Nato on häviämässä sotansa, oli lennokkien siluetti mikä hyvänsä.- Anonyymi00003UUSI
Tiltulle kysymys, vastaa tähän Igor Pietarista.
Kuinka Nato voi hävitä sodan, jota se ei edes käy??? - Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Tiltulle kysymys, vastaa tähän Igor Pietarista.
Kuinka Nato voi hävitä sodan, jota se ei edes käy???Tulepa pois tynnyristäsi.
- Anonyymi00005UUSI
Onko se Nato taas sotimassa?
😂😂😂
- Anonyymi00006UUSI
Venäjä on sotansa hävinnyt, siitä ei ole kahta sanaa.
- Anonyymi00007UUSI
Kuinka niin ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921526
- 831052
- 67947
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su368919Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177904- 92803
- 64613
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60612- 37568
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta160560