Muistatteko (ylellä) pyörineen tietoiskun myymälävarkauksista?
Tietoiskussa myymälävaras syö perheen ruokapöydästä.
Toinen ottaa, hyötyy ja tekijä ei joudu vastuuseen teoistaan.
Sinä ja minä maksamme varkaan herkut ja mukavuudet.
Vihreä siirtymä on verrannollista toimintaa, julkinen haalinto- taho on laillistetun varastelun toimeenpanijana. Toimintaa johdetaan edustamisella.
Maalla näyttää riittävän yhden maanomistajan syöttö kuntajohdolle, niin vihreä hanke nytkähtää vauhtiin.
Vihreä siirtymä on itseasiassa pakkolunastuslain turvaamaa omaisuuden varastamista.
Vihreä siirtymä, tuulivoima, aurinkovoima, datakeskukset kaikkine rakenteineen, sähkönkulutuksineen, jäähdytysvesineen , luonnon monimuotoisuuden tuhoutumiset ..siirtolinjat, runkolinjat--kaupan kylkiäisinä annetut suostumukset täydentävät laajan maaseudun hyväksikäytön. Jälleen. Maata ei valmisteta enää.
Vihreä siirtymä on laillistettua rosvousta
8
63
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
”Laillistettua rosvousta” on puhekielinen ilmaisu, jolla tarkoitetaan toimintaa, joka on lain mukaan sallittua, mutta jota pidetään moraalittomana, epäoikeudenmukaisena tai kohtuuttoman kalliina.
- Anonyymi00002UUSI
Toisin sanoen,tikkalanmäellä toimii lainsuojassa rosvouskokoonpanot
- Anonyymi00003UUSI
Kuka tätä "rosvokoplaa" johtaa Tikkalanmäellä ja ketkä ovat apureita?
Tämä on "päivän kysymys"!- Anonyymi00004UUSI
Riistämistä,laastaritaloutta
- Anonyymi00008UUSI
Ketjun aloittaja on tukien varassa elävä jouto - jätkä , tokkkopa ollut ansijotöissä päivääkään.
- Anonyymi00005UUSI
Purra koplineen syö Sinunkin pöydässäsi💩💩💩💩
- Anonyymi00006UUSI
Höpö höpöttämistä narsistikepilta
- Anonyymi00007UUSI
Minä hankin itse rahat eli ei ole tullut takapakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4411150- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t186993- 93877
- 65655
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60642Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634- 37628