Nyt huhutaan, että kansalaisten rahavarat muutetaan sotaoblikaatioiksi. Kyseessä ei siis ole vapaaehtoinen sioittaminen sotaan. Kansalaisten korret kasaan. Lopuksi joukkomobilisaatio.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Eliitti panikoi ja Kremlissä ei uni tule. Fasistinen diktatuuri kaatuu....
- Anonyymi00004UUSI
Henkilöt voi vaihtua mutta fasistinen diktatuuri jatkuu venäjällä sukupolvien ajan.
Ei pienintäkään merkkiä suunnanmuutoksesta. Kansanluonne takaa taantumuksen.
- Anonyymi00002UUSI
Kansalaisten joukkonostot tileiltä lisääntyy, äkkiä rahat pois pankista.
- Anonyymi00003UUSI
Tuohon venäjän pankit kaatuvat mikäli eivät estä rahojen nostamista. Ihmettelen jos jonkun rahat vielä ovat venäläisillä tileillä js Anokin on velkainen Suomen puolella.
- Anonyymi00005UUSI
Ei valtio vie rahoja, niiden arvo voi toki muuttua kymmenesosaan nykymenolla.
- Anonyymi00006UUSI
Anon Visan saldo taitaa olla pysyvästi pakkasella.
- Anonyymi00007UUSI
Eikö venäjä voi siellä ukrainassa ryöstellä pankkeja vai estääkö joku kansaivälinen laki tämän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921642
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4381135- 841095
- 681015
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t185986- 93877
- 65655
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta171634Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60632- 37628