Sen vihaisemmiksi tulemme.
Kukaan exä ei halua siksi takaisin.
Jos käytyäytyisitte fiksummin, joku saattaisi erehtyä palaamaankin.
Mököttämisenne ja haukkumisenne on kuin punainen vaate.
Mitä enemmän haukutte exiä
8
<50
Vastaukset 8
- Anonyymi00001UUSI
Hau hau tulisit paijaamaan.
- Anonyymi00002UUSI
Ehkä se tapahtuu silloin kun tulette seuraavan kerran ovelleni.
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ehkä se tapahtuu silloin kun tulette seuraavan kerran ovelleni.
Huiiiii
- Anonyymi00003UUSI
Siinäpä haukkuvat. Todistajat eivät ymmärrä mitä tekevät, eivätkä todellisuudessa tunne uskontoaan ja järjestöään, vaikka voivat luulla tuntevansa. Tietämättömiä, ylimielisiä typeryksiä, joista ei kannata välittää.
- Anonyymi00005UUSI
Näin on ja me exät tosi fiksua porukkaa, tämä palstan korkeatasoiset keskustelut sen todistaa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Näin on ja me exät tosi fiksua porukkaa, tämä palstan korkeatasoiset keskustelut sen todistaa.
Keskustelu on paikoin hyvinkin korkeatasoista. Toki monenlaista mahtuu mukaan, kuten palstoilla yleensä.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Keskustelu on paikoin hyvinkin korkeatasoista. Toki monenlaista mahtuu mukaan, kuten palstoilla yleensä.
Täällä sentään saa esittää mielipiteensä päivastoin kun JW orkussa tai salilla.
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Täällä sentään saa esittää mielipiteensä päivastoin kun JW orkussa tai salilla.
Jehovan todistajissa ei ole minkäänlaista sisäistä keskustelukulttuuria, jossa asioita saisi käsitellä kriittisesti. Kaikki sanellaan ylhäältä alas ja tämä tulee ottaa sellaisenaan vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921702
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su4601256- 861150
- 721088
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t1861053Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.37915- 93907
- 65685
Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta172671Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60662