olen kuitenkin sulle niin kiitollinen niistä ihanista hetkistä mitä annoit. Mulla on sua ikävä edelleen. Olet edelleen rakas. Tämän vuoden aikana on tunteet heilahdelleet onnesta suruun ja varmuudesta epävarmuuteen mutta se on silti ollut ihanaa aikaa. Kukaan muu ei ole koskettanut mua niinkuin sinä. Toivon sulle kaikkea hyvää jatkossa.
Vastaukset 16
- Anonyymi00001
Noin ne kaikki sanoo aina
- Anonyymi00002
Kosketinko sun klittaa vai mikä siinä oli erikoista?
- Anonyymi00003
Sormetti ja nuoli mutta ei se huoli.
- Anonyymi00010
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sormetti ja nuoli mutta ei se huoli.
🤣🤣🤣
- Anonyymi00004
Haluan että jatko on meidän yhteinen yhdessä...
- Anonyymi00005
Jaa. No minä jatkan ikävöintiä entiseen malliin. Kiitos tästä tiedosta.
- Anonyymi00014
en ole ap, minäkin ikävöin sinua edelleen <3
- Anonyymi00006
Olet oikeassa. Hyvistä ihmisistä kannattaa pitää kiinni.
- Anonyymi00008
Olisi kannattanut.. mutta kirkkoveneeks man.
- Anonyymi00009
Anonyymi00008 kirjoitti:
Olisi kannattanut.. mutta kirkkoveneeks man.
Voi voi, rumana loppuun asti.
- Anonyymi00007
En vain voi ymmärtää tuollaista. Miksi halutaan elää ikäänkuin ohi elämän. Miksi halutaan antaa itsestä outoa kuvaa. Mikä on motiivi jos se ei ole pelkkä kiusanteko.
- Anonyymi00011
- Anonyymi00012
🌹🫶🌹🫶🌹🫶
- Anonyymi00013
The End.
- Anonyymi00015
EI OLE! Tarina jatkuu :)
- Anonyymi00016
Yksi syy oli se, että olit vanhempi. Et paljon, mutta riittävästi. En silti ajattele, että ikäeromme oli ratkaiseva. Rakastan sinua aina.
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742465Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt422096Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.28945- 31830
Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,154778Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?58640Paikallinen autokorjaamo
Kyllä alkaa vituttamaan, palvelua haluaisi niin jono ovelle ja yksi myyjä. Auto valmistunut kuntoon niin kukaan ei ilmoi6518Vihdoinkin tarjolla sushia!
Onpa mukava, että tän paikkakunnan ruokatarjonta laajenee. Ensi lauantaina pääsee herkuttelemaan kun Kukkoloilta saa su78501- 21495
- 33472