Onko kauhavalaisilla nuorilla kylmä, kun ne kulkee toppaliivit ja paksut toppatakit päällä kesäisinkin hiihtomaskit päässä?
Vai onko kyseessä jonkin sortin turisteja, kun puhuvat englantia ja suomea sekaisin?
Ilmeisesti myös rahat usein loppu, kun kaupasta meinaa lähteä ei vielä maksettuja tuotteita matkaan, ja sitten valitettavasti jäädään vartijan haaviin 😕
Ilmeisesti myös taiteellista silmää on kun katselee eri paikkoihin piirrettyjä graffititaideteoksia.
Kauhavan kylmissään olevat nuoret
Anonyymi-ap
4
205
Vastaukset 4
- Anonyymi00001
Kannattaa katsoa olisiko kansalaisopistossa jotain mukavaa kurssia. Vaikuttaa siltä että kaipaat kovasti sisältöä elämääsi. Tsemppiä ja jaksuhali.
- Anonyymi00002
Hyvä että pukeutuvat riittävästi !!
- Anonyymi00003
Isossa kaupungissa on kaikenlaista...
- Anonyymi00004
Ei Härmässä oo näkynny, tääl vähän lämpöösempi! Dimexin vaatteet ja sieviläiset o muodis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470