Syntiemme tähden!

Anonyymi-ap

”Sillä minä annoin teille ennen kaikkea tiedoksi sen, minkä itse olin saanut: että KRISTUS ON KUOLLUT MEIDÄN SYNTIEMME TÄHDEN, kirjoitusten mukaan,
ja että hänet haudattiin ja että HÄN NOUSI KUOLLEISTA kolmantena päivänä, kirjoitusten mukaan,…”
1 Kor 15:3,4

12

<50

Vastaukset 12

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

No, kun ei noussut (ei edes valehdeltu nousseen!), koska vuonna 53 - noin 20 vuotta Jeesuksen kuoleman jälkeen Jeesuksen opetuslapset sanoivat, etteivät he ole koskaan edes kuulleet, että mitään Pyhää henkeä on olemassakaan, ja Jeesuksen Pyhän hengen vuodatuksen piti olla tuo 'ylösnousemustapahtuma'.

Tämä on pystytty historiallisesti määrittelemään Paavalin matkoista. Löytyy Apostolien tekojen 19. luku. Jeesus jäi siis kirottuna kiroukseksi helvettiin (Gal.3:13).

Tarinassa onkin mielenkiintoisinta se, että siinä kerrotaan totuus. Miksi ei valehdeltu, kun se olisi ollut täysin mahdollista?!

Rakensivatko juutalaiset itse pommin, jonka he voivat laukaista halutessaan, kun kristinuskon hyöty on käytetty loppuun, ja voivat tuhota kristinuskon ja Jeesuksen opetuksineen, kun hän lupasi opettaa ihmeidenteon seuraajilleen, kun kristinuskon hyöty on käytetty hyväksi?!

Näinhän kertovat Sionin viisaiden pöytäkirjat?! Ehkä ei olisi pitänyt edes olla ketään, joka olisi pystynyt tuon koodin purkamaan ennen heitä?!

• Anonyymi00002

No, nyt koodi on purettu, totuus tiedetään, ongelmana on enää vain uskovaisten manipuloidut päät ja heikko ymmärryskyky.

• Anonyymi00003
        Anonyymi00002 kirjoitti:

No, nyt koodi on purettu, totuus tiedetään, ongelmana on enää vain uskovaisten manipuloidut päät ja heikko ymmärryskyky.

Martti Lutherin kirja 'Juutalaisista ja heidän valheistaan' on teos, joka kertoo juutalaisten ylivoimaisuudesta niin osuvasti, että Luther sai pitää jopa päänsä hartioillaan.

Olen varma, että Luther kuoli epätoivoisena, koska hän ei pystynyt tekemään enempää elinaikanaan totuuden eteen, kuin olisi halunnut, mutta hän jätti hyvän polun totuuden löytymiseen.

• Anonyymi00004

Annoin teille tiedoksi - Paavalin EMÄVALE - kun itse kertoo raamatussa luoneensa koko kristinuskon - se ei ole mitään 'tiedoksi antamista'', vaan luomista.

• Anonyymi00005

Mutta sen voi tietysti tunnustaa, että juutalaiset, ME, OLEMNE NIIN PAHOJA, ETTÄ HEIDÄN SYNTISYYSEN TÄHDEN JEESUS KUOLI, kun kaikki kristityt ovat heidän uhrejaan, niin heidän ei tarvitse enää uhrata esikoispoikiaan.

• Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Mutta sen voi tietysti tunnustaa, että juutalaiset, ME, OLEMNE NIIN PAHOJA, ETTÄ HEIDÄN SYNTISYYSEN TÄHDEN JEESUS KUOLI, kun kaikki kristityt ovat heidän uhrejaan, niin heidän ei tarvitse enää uhrata esikoispoikiaan.

Paavali käyttää muotoa ME juutalaisista, kun kristityt ovat TE.

• Anonyymi00007

Ihan se ite pöljäili ihtesä tolopan nokkaan.
      Ei ole meillä osaa ei arpaa syyllisyydestä nyt puhumattakaan.

• Anonyymi00008

Se on EVANKELIUMI.

• Anonyymi00009

Paavali oli valheveikko, joka tekeytyi Korintossa sekä apostoliksi että nasiiriksi, vaikka ei ollut kumpaakaan.

Room. 3:7

Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan?

• Anonyymi00010

Paavali repi ja hajotti seurakuntia valheillaan, ei yhdistänyt.

1. Kor. 1:12

Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".

Matt. 12:30

Joka ei ole minun kanssani, se on minua vastaan; ja joka ei minun kanssani kokoa, se hajottaa.

• Anonyymi00011

Murhamiehet eivät mene taivaaseen Jeesuksen nimeen vetoamallakaan.

Ilm. 22:15

Ulkopuolella ovat koirat ja velhot ja huorintekijät ja murhaajat ja epäjumalanpalvelijat ja kaikki, jotka valhetta rakastavat ja tekevät.

• Anonyymi00012

Jeesus on luultavimmin aiheuttanut eniten murhia ihmiskunnan historiassa. Että sikäli on merkittävä hahmo.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pyhäjärvi syvällä kusessa

Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha
      Pyhäjärvi
      141
      1614
    2. Oivallus

Mitä olet oivaltanut viimeksi?
      Ikävä
      148
      1091
    3. Miten voi sinun

tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät
      Ikävä
      70
      960
    4. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      318
      894
    5. 68
      753
    6. PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE

...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.
      Pyhäjärvi
      56
      733
    7. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      66
      648
    8. Rakastan sinua mies

Siksi haluankin vain sinun kanssa sitä.
      Ikävä
      37
      639
    9. Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"

Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi
      Tanssii tähtien kanssa
      7
      601
    10. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      33
      571
    Aihe