Mikset jätä minua jos olet sen kanssa
Vastaukset 25
- Anonyymi00001
Sama vastaus en voi unohtaa syys ja sitä onnen ja lämmön tunnetta sun halauksessa..
- Anonyymi00003
Mikset voi?
- Anonyymi00002
Siis sua..
- Anonyymi00004
Sinut on jo jätetty.
- Anonyymi00006
Ei kyllä ole
- Anonyymi00012
Muakaan ei ole jätetty. Oon ehkä se toinen kun en ainakaan aloittaja ole enkä kehtaisi itkeä joka kanavan kautta.
- Anonyymi00017
Tästä alkanut älyvapaa tykittely guben aloituksessa ihan heti tosi ajoissa taas🙄
- Anonyymi00007
Koska rakastan sitä enemmän
- Anonyymi00009
Luulisi että on helppo sitten minut unohtaa ja jättää rauhaan
- Anonyymi00013
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulisi että on helppo sitten minut unohtaa ja jättää rauhaan
Mitä jos itse olisit se joka jättää rauhaan?
- Anonyymi00014
Anonyymi00013 kirjoitti:
Mitä jos itse olisit se joka jättää rauhaan?
Älä yksäri taas jaksa edes yrittää spinnata guben monologiketjua Gubbe on tainnut tuosta yhdestä aloituksesta tai pitäisikö sanoa aloituxesta päätellen pölliä emojisi taas, "yxäri" Onpa harmi
- Anonyymi00008
kysymyksiä on monia, mutta vastauksia ei ole ollenkaan.
tulipallo villitys kaikki sytyttelevät, kannattaa käydä tulityökurssi niin osaa sammuttaakin erilaisi Tulipalloja. pallo kuin pallok, Tulipallo. - Anonyymi00010
Pitäisikö sun hakeutua hoitoon?
- Anonyymi00011
Pitäisikö sun
- Anonyymi00015
Joko olet onnistunut luomaan guben monologiketjujen, kuten tämänkin kautta muille sellaisen kuvan, että kateutesi kohde on täysin kelvoton ihminen, yksärinkertainen? T
- Anonyymi00016
Anonyymi00015 kirjoitti:
Joko olet onnistunut luomaan guben monologiketjujen, kuten tämänkin kautta muille sellaisen kuvan, että kateutesi kohde on täysin kelvoton ihminen, yksärinkertainen? T
Ps ulise sen toisen maalittajan kanssa loppupäivä vaikka laittomasta vakoilusta sen sijaan, että miettisitte mitä proosailette. Oon vaan haka arvaamaan, mutta en erehtymätön. It still creeps f-ers out
- Anonyymi00018
Ihan sama kysymys kävi mielessä. Ei ole normaalia toistaa samaa koko ajan anonyymipalstalla. Todennäköisesti kuvittelee olevansa suhteessa jonkun kanssa joka tapauksessa.
- Anonyymi00019
Koska hän on ihminen, kenen kanssa haluan jakaa arkeni ja juhlani.
- Anonyymi00020
En voi jättää. Emme seurustele. Emme ole koskaan edes suudelleet.
- Anonyymi00021
Ei olla oltu koskaan yhdessä!
- Anonyymi00023
Eikä tulla olemaankaan
- Anonyymi00024
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä tulla olemaankaan
Ei todellakaan tulla.
- Anonyymi00025
Anonyymi00023 kirjoitti:
Eikä tulla olemaankaan
Noni sitten ei tarvii varmaan kysellä ja voi olla sen toisen kanssa jos noin olet päättänyt.-sivu
- Anonyymi00022
Kenelle tämmöinen kysymys?
- Anonyymi00026
En ole kenenkään kanssa. En edes sinun, joten en voi jättää mitenkään. Jos ja kun olisinkin jonkun kanssa niin silloin olisin vaan sen yhden kanssa.
Niin ja ihan oikeassa elämässä, oikealla nimellä olevan kanssa. En anonyymin kanssa palstalla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä34713172 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk64783- 54773
- 38745
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä159699Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26661- 47644
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa62637- 57628
- 47592