voinko kääriä itseni lahjapakettiin ja tulla ovesi taakse? Tai synttärinäsi tai nimipäivänäsi..?
Vastaukset 36
- Anonyymi00001
Paras lahja olisi kun laittaisit viestin heti.
- Anonyymi00002
No en voi kun ei ole sun numeroa enkä tiedä kuin sun sukunimen.
- Anonyymi00012UUSI
Täällä omahyväinen taas pakinoi naista esittävälle kenelle. Inha tapaus
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
No en voi kun ei ole sun numeroa enkä tiedä kuin sun sukunimen.
Olet käynyt siis ovellani. Olisit soittanut ovikelloa.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Tai jos ei rohkeus riitä. Joku lapun jättäminen postiluukusta ei ole mikään synti. Jos jotain haluaa, ei se tekemättömyys ainakaan tilannetta paranna. Voihan vaikka esitellä itsensä ja ilmaista halunsa tutustua ilman sen suurempia paineita siinä vaiheessa.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Sää et gubelle jutusteleva ole oikein kunnossa
- Anonyymi00017UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Tai jos ei rohkeus riitä. Joku lapun jättäminen postiluukusta ei ole mikään synti. Jos jotain haluaa, ei se tekemättömyys ainakaan tilannetta paranna. Voihan vaikka esitellä itsensä ja ilmaista halunsa tutustua ilman sen suurempia paineita siinä vaiheessa.
Ja kuinka monen sadan kilometrin säteeltä oottelisit sitä vierasta? Hae apua
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
Ja kuinka monen sadan kilometrin säteeltä oottelisit sitä vierasta? Hae apua
Jos parin sanan jälkeen tuntemattomalta pitää hakea apua, koko maailma olisi "apuva!". Tarkoitukseni oli antaa vain yleisvinkki, miten helppoa kontaktin ottaminen toiseen voi olla jos vain halua riittää. Ihmiset pelkäävät aina nolaavansa itsensä. Käytännössä luulot ovat aina vääriä eikä vastaanottaja ajattele välttämättä ollenkaan samalla tavalla kuin nolaamista pelkäävä.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Jos parin sanan jälkeen tuntemattomalta pitää hakea apua, koko maailma olisi "apuva!". Tarkoitukseni oli antaa vain yleisvinkki, miten helppoa kontaktin ottaminen toiseen voi olla jos vain halua riittää. Ihmiset pelkäävät aina nolaavansa itsensä. Käytännössä luulot ovat aina vääriä eikä vastaanottaja ajattele välttämättä ollenkaan samalla tavalla kuin nolaamista pelkäävä.
Sulla ei oo kaikki reilassa kompulsiivinen kummajainen
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Sää et gubelle jutusteleva ole oikein kunnossa
Gubbejahan kaikki olemme ellei toisin todisteta. Ilmeisesti sinä ajattelet täällä tiettyjä henkilöitä, joka on äärimmäisen epämääräistä täällä. Minä ajattelen aina tosielämäni ihmisiä kirjoittaessani, ei aloittajat ole ainoita joille tapahtuu jotain elämässä, jostain gubesta en varmuudella tiedä mitään.
- Anonyymi00027UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
Sulla ei oo kaikki reilassa kompulsiivinen kummajainen
Minusta kummajainen on sellainen, joka yrittää anonyymipalstalla keskustella henkilön kanssa, ikäänkuin tuntisi hänet ja menee hyvin henkilökohtaisuuksiin. Miten itse kuvailisit sellaista itseäsi jos minä olen kummajainen.
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Minusta kummajainen on sellainen, joka yrittää anonyymipalstalla keskustella henkilön kanssa, ikäänkuin tuntisi hänet ja menee hyvin henkilökohtaisuuksiin. Miten itse kuvailisit sellaista itseäsi jos minä olen kummajainen.
Mitä nyt vuosia oot avautunut naista esittävälle aapeeäijälle välillä hyvin synkästi päätä aukoen. Seurattu on. T
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Ei ole oviluukkua. Postilaatikko lähellä. Postikin ihan ok. Sit tiedän että tunteesi aitoja❣️ Äläkä kuseta minua. Jos vielä kerrañ kusetat, olen hyvin hyvin vihainen.
- Anonyymi00003
Sopii! Voi tulla vaikka huomenna jo. Voin itekin laittautua juhlakuntoon...
- Anonyymi00035UUSI
Ei käy huomenna torstai. On eräs sovittu juttu siskon kanssa.
- Anonyymi00004
Kyllä mä tuun sua vastaan, jos häntäsi reikääs ahtaat.
T.hymyile. näin :).
https://m.youtube.com/watch?v=eDh6aJNERi4- Anonyymi00005
Kenelle ton tarkoitit?
Must olis kiva pitkästä aikaa hymyillä.
sivusta hymytön - Anonyymi00007
"Noora tahtoo Nooriks". -FunnyFurry
- Anonyymi00006
Ei varmaan tarvi. Ku tietää etukäteen kenen pellennaama sieltä ponnahtais. -sivu
- Anonyymi00013UUSI
Koska viimeksi olet poikaparka aistinu mitään muuta kuin itselleen kirjoittavan kekkeruusin avauksia katkeruuden kohteeeseen yhdistäen mammas kellarissa?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Koska viimeksi olet poikaparka aistinu mitään muuta kuin itselleen kirjoittavan kekkeruusin avauksia katkeruuden kohteeeseen yhdistäen mammas kellarissa?
"Hansu vankina täältä häkkikanalasta sirkuttaa oisko kellään lisää oikeita avaimia"?
Ja nii Pösö kaasuttaa taas tiehensä. Kuulemma. - Anonyymi00026UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
"Hansu vankina täältä häkkikanalasta sirkuttaa oisko kellään lisää oikeita avaimia"?
Ja nii Pösö kaasuttaa taas tiehensä. Kuulemma.Selvä. Toivottavasti proosasi osalliset tunnistaa itsensä ja leipoo edes lättyyn jos vaikka pari päivää oisit vaiti ympäristön rasite
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Selvä. Toivottavasti proosasi osalliset tunnistaa itsensä ja leipoo edes lättyyn jos vaikka pari päivää oisit vaiti ympäristön rasite
Luulis niitten ihan itekin tietävän mitä laittomuuksia ovat tehneet. Mut jos ei sitä omaa tytärtäänkä muista edes synnyttäneensä ni eihän siinä vielä voi olla ees kaikki. ;)
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Luulis niitten ihan itekin tietävän mitä laittomuuksia ovat tehneet. Mut jos ei sitä omaa tytärtäänkä muista edes synnyttäneensä ni eihän siinä vielä voi olla ees kaikki. ;)
Jaa no on mulla itellä ainakin yksi synnytys takana, ihan normaalisti meni en esim purrut nahkaremmiä ilman puudutusta aitan takana kuten guben novelleisss. Liittyykö tämä kerronta siis naista esittävän kertomuksiin vai mitä hemmettiä? Äitis varmaan kiroaa sitä päivää kun.. lentääkö pitkin seiniä kun erityislapsella on paha mieli?
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Jaa no on mulla itellä ainakin yksi synnytys takana, ihan normaalisti meni en esim purrut nahkaremmiä ilman puudutusta aitan takana kuten guben novelleisss. Liittyykö tämä kerronta siis naista esittävän kertomuksiin vai mitä hemmettiä? Äitis varmaan kiroaa sitä päivää kun.. lentääkö pitkin seiniä kun erityislapsella on paha mieli?
Viimeinen veikkaus ei naurata kun epäilen olevan vähintään osittain totta. Rajat myöhässä
- Anonyymi00008
Parasta olis, ainakin noina päivinä!
- Anonyymi00009UUSI
Ovi on yleensä auki, joten tule sisälle asti ettet siellä ulkona palellu...
- Anonyymi00036UUSI
Juu ei tarvi pimputella.🥰
- Anonyymi00010UUSI
älä tule
- Anonyymi00011UUSI
Mulle kävisi jo ennemminkin. Nimpparit on lokakuun lopulla. Synttärit on joulun aikaan.
- Anonyymi00019UUSI
Aika vähän on naisten nimipäiviä lokakuun lopussa.
- Anonyymi00020UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Aika vähän on naisten nimipäiviä lokakuun lopussa.
Aloitus olikin naiselta miehelle? Minä olen mies🤣
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
Aloitus olikin naiselta miehelle? Minä olen mies🤣
No niitä kyllä riittää.
- Anonyymi00025UUSI
Miksi vasta jouluna? :/
- Anonyymi00029UUSI
Siks ku Nimettömänä ja olemattomana sulla ei oo ku kotti-pukin parta.
Ja tulihyökurssi useampaan kertaan käytynä. Kuulemma.
- Anonyymi00033UUSI
Tervetuloa nimpparina joko klo 15 tai klo 19 kumpi sopii. Älä peru mitä olet luvannut. Oikeudenmukainen mies. Mieti sitä. Pöllönsilmä🦉
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3421245- 54738
2 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk55728- 38715
Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä152623Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa59606- 45604
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma26581- 42526
- 52520