Taas on yksi päivä jaksettu

Anonyymi-ap

Toimeentulotuesta tuli kielteinen päätös. Vanhaa velkaa ei oteta huomioon,mutta joka sentti pankkitilillä lasketaan tuloksi. Tässä kuussa on myös syntymäpäiväni. Taitaa tulla vieraille kahvileivätön kahvitarjoilu.

20

148

Vastaukset 20

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kannattaa hakeutua töihin, sillä palkasta tulee joka kuukausi myönteinen päätös.
      Ja työelämän jälkeen eläkekin ropisee tilille tasaisesti joka kuukausi ilman
      mitään hakemuksia ja niitä viheliäisiä liitteitä.

• Anonyymi00005

Voi, olet niin viisas! Ei ois kyllä tullu mieleen mennä töihin. Määpä menen heti! Hei tollo, etkö TODELLAKAAN ole huomannut ettei työpaikkoja ole! Nuoret ei saanu kesätöitä koska aikuiset haki niihin paikkoihin koska muuta ei saaneet. Ihmisellä on netti käytössä mutta silti et sieltä näemmä osaa etsiä tietoa.

• Anonyymi00007
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Voi, olet niin viisas! Ei ois kyllä tullu mieleen mennä töihin. Määpä menen heti! Hei tollo, etkö TODELLAKAAN ole huomannut ettei työpaikkoja ole! Nuoret ei saanu kesätöitä koska aikuiset haki niihin paikkoihin koska muuta ei saaneet. Ihmisellä on netti käytössä mutta silti et sieltä näemmä osaa etsiä tietoa.

Työpaikkojen olemattomuus on laiskojen vasureiden levittämä myytti.
        Kaikki tuttavani ovat olleet työelämässä ja kaikkien heidän lapsensakin
        ovat töissä. Lapsenlapsi haki kesäksi työpaikkaa tarmokkaasti ja mikä
        oli tulos: Hän sai 2 =kaksi työpaikkaa !! Miksi vätykset ei löydä töitä. ?

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Suurin osa työikäisistä on töissä, joten työpaikkoja kyllä piisaa. Sellainen pitää vaan jokaisen itse aktiivisesti etsiä. Sen vaivan minkä käytät tukihakemusten tekoon voit käyttää töiden hakemiseen.

• Anonyymi00002

No itse kun KELA rupesi nihkeilemään päätöksillään niin menin ruokajonoon ensimmäisenä, keräsin tölkkejä (sain melken 30€ viime viikonloppuna!) ja muutenkin bongasin kaikkia äppi ym. tarjouksia ja -60% ruokia mitä löysin. Ei voi mitään enää tilille saada ja sossu ei kyllä auta yhtään niin näillä mennään.

• Anonyymi00006

Saleen et saanut 30 euroa tölkeistä. Miks tarvii valehdella? Kiersitkö muka koko Suomen tölkin haku reissulasi?

• Anonyymi00008
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Saleen et saanut 30 euroa tölkeistä. Miks tarvii valehdella? Kiersitkö muka koko Suomen tölkin haku reissulasi?

Iso kestokassillinen tölkkejä+pulloja on kokemusperäisesti ollut 7-8 € .
        Jos noita kerää joiltakin festareilta 4 kassillista niin se on 30 €.
        Ei huono !

• Anonyymi00015
        Anonyymi00006 kirjoitti:

Oli kolmen päivän festivaali ja kolme yötä peräkkäin keräsin 3-4 tuntia per ilta niin siksi tuli niin hyvin. Ei noita tapahtuma-iltoja ole monta kesällä mistä noin hyvin saa. Arki-iltana on hyvä jos 5-10 tölkkiä löytää keskustasta. Liikun fillarilla iltaisin ja öisin niin saa olla rauhassa ja kerätä. Keskusta on jo usein imuroita maahanmuuttajien toimesta niin sieltä ei löydy paljon yleensä. Eli pitää liikkua ja etsiä monta tuntia.

• Anonyymi00020
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Oli kolmen päivän festivaali ja kolme yötä peräkkäin keräsin 3-4 tuntia per ilta niin siksi tuli niin hyvin. Ei noita tapahtuma-iltoja ole monta kesällä mistä noin hyvin saa. Arki-iltana on hyvä jos 5-10 tölkkiä löytää keskustasta. Liikun fillarilla iltaisin ja öisin niin saa olla rauhassa ja kerätä. Keskusta on jo usein imuroita maahanmuuttajien toimesta niin sieltä ei löydy paljon yleensä. Eli pitää liikkua ja etsiä monta tuntia.

onko mitään aihetta mihin et saisi vedettyä mamuja mukaan vaikka tilanteesi om IHAM OMA SYY.. MÄÄKISTÄ RÄÄKISTÄ ja HUUTONAURUT PÄÄLLE

• Anonyymi00003

Ihmisestä tulee vahva ja sitkeä, kun elämän eteen joutuu ponnistelemaan. Velkasi eläminen laiskistuttaa.

• Anonyymi00009

Toimeentulotuen varassa oleminen tekee ihmisestä totaalisen aloitekyvyttömän.

• Anonyymi00004

Et ole nyt oikein ymmärtänyt perustoimeentulotuen ideaa.

• Anonyymi00011

Ei pidä tuhlata heti sitä toimeentulotukea vaan se pitää jaksottaa niin
        että raha riittää koko kuukauden ajaksi. Silloin on aina ainakin sitä
        peruslintarviketta saatavana jokaiselle viikolle. Ei nautintoaineita.

• Anonyymi00012

Alottajalla on näköjään varoja kun kielteinen toimeentulotuki.Taitaa aloittajalla olla velkoja joka suuntaan.

• Anonyymi00013

Kelan virkailija vaan pelkää, että joutuu antamaan omistaan.

• Anonyymi00016
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Kelan virkailija vaan pelkää, että joutuu antamaan omistaan.

Sinulla ei mitään ole.

• Anonyymi00014

Täytin 50 v. En järjesstänyt mitään juhlia. Ei ollut rahaa.

• Anonyymi00017

Vaikka aloittaja ei hakenut kahvileipää niin minä kuitenkin hain.
      Olin Vantaalla teatteriretkellä ja paluumatkalla hain Loviisasta niitä
      banaaninmuotoisia eli oikeita berliininmunkkeja. joita on tehty jo
      sadan vuoden ajan siellä leipomoissa.
      Nyt on kahvipullaa reilusti ilman synttäreitä iltapäivän vieraille.
      Eläköön herkuttelu !

• Anonyymi00018

Nykyään työ elättää huonommin kun laskee työssäkäynti kulut vs palkka joka on roskaa

• Anonyymi00019

köyhällä ei ole varaa kahviin saati tarjoiluun. valehtehtelu on rumaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      307
      1217
    2. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      71
      855
    3. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      61
      793
    4. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      120
      673
    5. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      38
      662
    6. Riitastako pelastaja

Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt
      Kemijärvi
      41
      656
    7. mielikuva

Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
      Ikävä
      50
      596
    8. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      51
      568
    9. Mikä kaivatullesi

On tärkeintä elämässään?
      Ikävä
      37
      538
    10. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      94
      535
    11. 45
      527
    12. Kadutko mies sitä miten reagoit?

..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
      Ikävä
      48
      515
    13. 32
      511
    14. Millaisen talvitakin haluaisit?

Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain
      Sinkut
      81
      479
    15. Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki

Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K
      Viihde ja kulttuuri
      9
      446
    16. Onko kahvila Retro samalla pub???

Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm
      Kuhmo
      8
      437
    17. Kylypylä mätänee

Kuka sotki uimaaltaan bakteereilla
      Suomussalmi
      19
      437
    18. Olisitko nainen ihan nolona

Jos et saisikaan sitä nousemaan...
      Sinkut
      77
      432
    19. En voi kertoa meistä kenellekään

Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o
      Ikävä
      28
      414
    20. Iivari esittää poliisin tutkintaa

Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj
      Kemijärvi
      21
      411
    Aihe