Iänkaikkisesta iänkaikkiseen.
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Kun Jumala kuoli ristillä menetettiin enemmän kuin vain pelkkä persoona. Saimme perinnöksi evankeliumin joka kertoo millainen elämäntavan tulee olla tulevaisuuden kaikissa kulttuureissa taivasta ja avaruutta myöten. Enää ei ole paluuta mielihyvän paratiisiin millaisessa voidaan elää vai yhdessä Jumalan kanssa. Sen sijaan joudumme alituiseen kamppailuun elämästä. Olemme elämän leipää toinen toisillemme.
Jumala tiesi ennen kuolemaansa tulevaisuuden kaikki juonteet ja valitsi meille elämäntavan jossa itsensä uhraaminen ja kieltäymykset ovat tie sopuun ja armoon.
Vanhurskaus on pois antamista oman elämänsä, tuomio kovenee jos ei noudata lakia, ainoa synti on olla uskomatta Jumalan tekemään sovintoon kaikkien syntisten ja pahojen kanssa. Kuitenkin Jeesuksessa asetetaan myös kulmakivi jossa tieto ja muu täydellistetään. Silloin katoaa kaikki se mikä on vajaata ja tapahtuu transformaatio.
Inkvisition aikana monet antoi elämänsä Raamatun takia. Jo tuolloin oli mahdollisuus sen sijaan alkaa muurata kulmakiveä. Tehdä täydelliseksi kulttuuri jossa elämme. Raamattu oli taantuma jonka asemesta oli mahdollista tuoda Intian tiede, filosofia ja uskonto täydellistämään kaikki. Kuitenkin valitsi oman elämänsä menettämisen uhalla monet taantuman ja Raamatun tien tuskaisen.
Kun jo 1500 alkaen oli mahdollista täydellistää kaikki niin nyt se on tehtyjen valintojen tähden mahdollista vasta 2100 alkaen. Veedat ovat kulmakivi jonka asettaminen viivästyi 600 vuotta. Raamattua ei tarvinnut muu kuin eliitti. Kaikille muille olisi kirkko ja sakramentit riittäneet. Rooman kirkko juuri pois kaikki ohdakkeet ja orjantappurat ja maaperä oli sen tähden hyvää maata kaikkeen. Mutta maa hyvä turmeltui ja ohdake tukahdutti hedelmän saannin. Hedelmää alettiin tehdä vain laittomuuden, ryöstön ja murhan avulla. Ja tänä päivänä ei ole mahdollista muu kuin TUOMIOPÄIVÄN tulemus.
On saatava voitto ohdakkeesta ja on laittomuus loppuun saatettava. Se on urakka joka on paisunut lähes liian suureksi. Sudet ovat kaikkialla, neljäs peto tuhoaa pyhiä ja aikoo pedon merkin avulla heittää Tulikivi järveen kaikki jotka pystyy. Maailma on väärillä raiteilla. Ilmestyskirja laitetaan toteen.- Anonyymi00006
Joutavia jorinoita, muinaisen taruston pohjalta. Älä tuhlaa moiseen elämääsi enempää.
- Anonyymi00008
Anonyymi00006 kirjoitti:
Joutavia jorinoita, muinaisen taruston pohjalta. Älä tuhlaa moiseen elämääsi enempää.
Jaa, voi olla. Olen vasta noin sata päivää lukenut katekismusta, virsiä, raamattua ja koraania säännöllisesti. Sekä rukoillut. Olin hetken aikaa varma, että evankeliumi on täyttä puuta ja heinää, mutta sitten tajusin ajattelevani asiaa vain ALKUTILAN ja paratiisin lähtökohdasta käsin. Itse asiassa evankeliumi on ikuinen ja Jeesuksen sanoista tulee pitää kiinni ikuiseti. Se soveltuu kaikkiin universumin kultuurien tilaan sopetutumiseen riippumatta siitä missä vaiheessa nuo kultuurit ovat. Evankeliumi kertoo sen millainen tulee tulevaisuuden maailma aina olemaan. Vaikka on unelmia Jehovan todistajilla maan päälle ennallistettavasta paratiisista ja Helluntailaisilla taivaallisesta elämästä taivaassa niin siitä huolimatta kaikissa näissäkin olosuhteissa evankeliumi pysyy. Jeesus sanoi: TAIVAS JA MAA KATOVAT MUTTA MINUN SANANI PYSYVÄT!
- Anonyymi00011
Sanoit kun Jumala Kuoli ristillä eikö kristinuskossa Jumala on kuolematon. Jumala on ikuinen ja vailla alkua tai loppua, ja Raamattu kutsuu häntä kuolemattomaksi. Miten voi kuolla?
- Anonyymi00002
Uusi maailmanjärjestys jossa pääoma viedään etelään on eräs keino jolla Pohjoinen ja sen ylläpitämä Babylonin portto laitetaan aikanaan kuriin. Daniel 11 kertoo että Pohjoisen Kuningas tullaan kukistamaan. Tästä on kyse myös Ukrainan sodassa. Se on Ilmestys 17-20 sotaa jossa Karitsa kukistaa Porton. Sen sijaan nousee Väärä Profeetta mutta Jumalan Sana tuhoaa sen.
Tästä on kyse myös Iranin sodassa. Sekä etelän vyöryssä Yhdysvaltoihin. Pohjoinen on saatava kuriin. Siihen kuluu vielä aikaa. Sillä vasta 2100 on muutoksen aika alkava. Siihen asti Pohjoinen sinnittelee. Babylonin Porton tuho vie oman aikansa. Jep, olematon ei voi muuksi muuttua.
- Anonyymi00003
Sanassa laittomuus on harhaopin maku.
- Anonyymi00004
Pieni matka Paavalin herjaamiseen.
- Anonyymi00005
Joo. Heppu on täysin kehityskyvytön.
- Anonyymi00007
Voi olla. Olen kahden vaiheilla. Toisella jalalla hyväksyn Sovun ja Armon liiton jonka Jeesus teki syntisten ja pahojen kanssa. Toisella jalalla tahdon kuitenkin pitää kiinni laista ja uskoa siihen myös. Välillä tuntuu että menee kaikki kieroon jos yrittää molemmista pitää kiinni yhtä aikaa.
"ainoa synti on olla uskomatta Jumalan tekemään sovintoon kaikkien syntisten ja pahojen kanssa." Otin aika paljon kommenttiini myös Koraanista saatua ajatusta.
Hienoa se on jos elää synnissä ja kykenee säilyttämään puhtaan omantunnon Jeesuksen veren tähden. Luther kehotti laittamaan kaikki synnit Jumalan Karitsan harteille ja olemaan itse huoleton. Jokin minussa kuitenkin vierastaa tällaista ajattelua. Paljon muutakin Luther sanoi kuten puhui Messua vastaan. Hänellä oli kuitenkin johdonmukaisesti JOBIN viisauden mukainen viisaus. Jumalaton ja syntinen menestyy aina. Sen sijaan vanhurskas joutuu kituuttamaan. Olen vasta noin sadan päivän ajan rukoillut ja lukenut katekismusta, virsiä ja raamattua säännöllisesti. En ole kelvollinen puhumaan Kristinuskon opista mitään, mutta kuitenkin usein kommentoin hatarin ajatuksin täällä. Sori! - Anonyymi00009
Anonyymi00007 kirjoitti:
Voi olla. Olen kahden vaiheilla. Toisella jalalla hyväksyn Sovun ja Armon liiton jonka Jeesus teki syntisten ja pahojen kanssa. Toisella jalalla tahdon kuitenkin pitää kiinni laista ja uskoa siihen myös. Välillä tuntuu että menee kaikki kieroon jos yrittää molemmista pitää kiinni yhtä aikaa.
"ainoa synti on olla uskomatta Jumalan tekemään sovintoon kaikkien syntisten ja pahojen kanssa." Otin aika paljon kommenttiini myös Koraanista saatua ajatusta.
Hienoa se on jos elää synnissä ja kykenee säilyttämään puhtaan omantunnon Jeesuksen veren tähden. Luther kehotti laittamaan kaikki synnit Jumalan Karitsan harteille ja olemaan itse huoleton. Jokin minussa kuitenkin vierastaa tällaista ajattelua. Paljon muutakin Luther sanoi kuten puhui Messua vastaan. Hänellä oli kuitenkin johdonmukaisesti JOBIN viisauden mukainen viisaus. Jumalaton ja syntinen menestyy aina. Sen sijaan vanhurskas joutuu kituuttamaan. Olen vasta noin sadan päivän ajan rukoillut ja lukenut katekismusta, virsiä ja raamattua säännöllisesti. En ole kelvollinen puhumaan Kristinuskon opista mitään, mutta kuitenkin usein kommentoin hatarin ajatuksin täällä. Sori!Sata päivää elämästä harakoille! Aivan kuin alkoholisti.
Nekään eivät oikein kestä todellisuutta. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
Hienoa se on jos elää synnissä ja kykenee säilyttämään puhtaan omantunnon Jeesuksen veren tähden. Luther kehotti laittamaan kaikki synnit Jumalan Karitsan harteille ja olemaan itse huoleton. Jokin minussa kuitenkin vierastaa tällaista ajattelua. Paljon muutakin Luther sanoi kuten puhui Messua vastaan. Hänellä oli kuitenkin johdonmukaisesti JOBIN viisauden mukainen viisaus. Jumalaton ja syntinen menestyy aina. Sen sijaan vanhurskas joutuu kituuttamaan. Olen vasta noin sadan päivän ajan rukoillut ja lukenut katekismusta, virsiä ja raamattua säännöllisesti. En ole kelvollinen puhumaan Kristinuskon opista mitään, mutta kuitenkin usein kommentoin hatarin ajatuksin täällä. Sori!Kristinuskossa jos käyttää päätä tulee hulluksi eikä löydä vastauksia kysymyksiin kaikki on ulkoa oppia ilman ymmärrystä ja mysteerejä täynnä, Islamista löysin kaikki vastaukset ja vielä kun kaikki ohjeet on annettu. Aamusta herättyään nukkumaanmenoon saakka. Nauti elämästä kun luoja on suunnitellut kaikki puolestasi.
- Anonyymi00012
Eli homous tulee säilymään jeesuksen suvussa aina ja iäti,eroa kirkosta.
- Anonyymi00013UUSI
aku ankka ikuisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1421660- 1541134
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät70980Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi345977- 68753
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56743- 69701
- 38654
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7621Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33591