Miehet valloittaa maan ja naiset seuraavat perässä lisääntymään valloitetuille alueille levittämään islamia. Todisteet tässä, media ei kerro näit, ateistivalhemedia:
https://www.youtube.com/watch?v=NYFkOYHnJkk
Kun katsot 18 ekaa sekuntia niin olet jo kuullut sen.
Ne olivat muslimeja ne Marokosta tulleet
9
<50
Vastaukset 9
- Anonyymi00002
Totuutta ei saa näköjään sanoa. poistui viesti.
huonokäytöksiset agressiiviset räyhääjät. keitä vainoajat ovat. MU SL , ja keitä vainotut, ei-MU SL.käytösero silmin nähtävää millä mielellä tunkeutuvat maahan.
Ja silti tulevat kuin vainottuina nämä MU SL. Sos sun avustuspussi tai ryöstöpussi töihintulleella heti saaliina. - Anonyymi00004
Siunausta Marokolle ja Marokon seurakunnalle ja Herran Jeesuksen Kristuksen, Messiaan omille. Rukoillaan Marokon ja Algerian puolesta.
Pyydetään Taivaan Isää pelastamaan, vetämään Jeesuksen tykö marokkolaiset, algerialaiset, tunisialaiset, libyalaiset. Aamen.
Pyydetään että Taivaan Isää vetämään maltalaiset Jeesuksen tykö, pelastukseen. Aamen - Anonyymi00005
Siunataan että Espanja, Marokko, Algeria, Italia ja Libya voisi yksi Herran Jeesuksen Kristuksen Messiaan siunauksessa ja uskossa. Aamen.
Pelasta elävään uskoon poikasi Jeesuksen nimessä, Isä vedä heidät tykösi ja pelasta Marokon, Algerian, Espanjan, Ranskan ja Italian asukkaat. Aamen.
Vedä säteelläsi armoosi. - Anonyymi00006
Vedä marokkolaiset, algerialaiset, tunisialaiset, mauritanialaiset, libyalaiset, maltalaiset ja egyptiläiset ristisi luokse ja äärelle aamen.
- Anonyymi00007
Alla...huu akbaaar 👿☠️
- Anonyymi00008
Hallelujaa!!! Toivotaan että Marokon ja Algerian uskonto vaihtuu Kristinuskontoon!!!
- Anonyymi00009
Uskomme että uskonto vaihtuu toiseen uskontoon koko Pohjois-Afrikassa
- Anonyymi00010
EU:n krislamin kannattajat:
- helluntailaiset
- muut suuret kirkot- Anonyymi00011
Minä en saatanan valheeseeheeseeheen krislamiin tule koskaan uskomaan sitä kannattaen vaan Jeesukseeseen Kristukseeseen.
Mulla alkaa pijan uuvenopettelu. Lopetan sillä lyömisen ja siirryn raivaussahan käyttäjäkisi. Tiesitkö muuten että metsänmistajan tärkein työllisyyventeollisuuven välinen on raivauksellisoiva sahaksikkuus. Hieman jännittää. Olen lukenut raivaussahasta kaikenlaisija juttuisuuksija.Vähän jännittää. Raivaussahan kanssa saa olla aika tarkkana raivaussahaa huoltaessa ainakin kun sitä alkaa ekan kerran tekemään, on varottava ettei roskaa mene väärään paikkaan tai ettei kiristä alumiinirunkoisuutta liian kireälle.
Ohjeita on paljon raivaussahan huoltoon. Se tuli yllätyksenä että raivaussahaa pitää huoltaa jokaisen käyttökerran jälkeen. Muistelen että maallisen isän virkaa tehnyt eesmännynnä henkilö ei aikoinaan raivaussahaa huoltanut samoin kuten Husqvarna 545FX tai Husqvarna 545FXT AutoTune -metsäraivaussahaa huollethatahaan. Toi FXT on tietääkseni ainokainen eroavaisuus näijen kahjen mallin välillä eli siinä on käsikahvakseisten lämmitys, FX mallissa sitä ei ole, hintaero on jotain 100.
Kysynkin täten. Onko välijä valitteeko jomman kumman noista työvälineekseen? Ei tule talvikäyttöön vaan n.2 viikon lähes päivittäiseen "urakkajaksoon" vuojen aikana kerrallisesti vuojessa, LA-SU oon vaan onkimassa tai meen sammaleille makoomaan selkäpiin varaan tuijokselittamaan taivaalle ja tietenkin nettiin kertomaan mitä muuta on mieles mulla ja kenties kerron mitä oon syyveksinyt suullain, josko siellä Jeesuksen tai enkelin näkisin mä.
Raivaussahaa jännittäen. Että kuinka sen kanssa tuun pärjeemään. Mulla on ollut käytös tähän asti sellainen missä on puuvarsi ja pitkä terä,, mutta en sen nimeä saa mieleen. Tulee mieleen machete tai kuokka, mutta kyseessä on ....no nyt muistui sen nimi mieleen, vesurihan se on. Vesuri vaihtuu raivauskellisoivaan sahaalliseen. Onhan se varmaan monikäyttöisempi mutta myös vaivalloisempi huollettava, vesuri ei huoltoa paljoon tarvii joskus jos teroittaa niin se oli hyvä niin. Jännittää hyvällä tavallisella, ei jännitä pahallisella tavallisella, haasteelisella tavallisella kyllä vaan.
Ylöstenpaustakin jännitän niin nyt oon tuplajännityksessä.
Selef Urge
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470