Hiljaista on käytävillä
Vastaukset 18
- Anonyymi00001
On vaikeuksissa kun parkkipaikat loppuvat.
- Anonyymi00002
Ookko hiippaallu Kyläkaupas keskellä yätä
- Anonyymi00003
Ei ole, tutustu tilinpäätökseen, vai etkö ymmärrä siitä yhtään mitään?
- Anonyymi00005
Muisti että jäi vajaa puteli duunipaikalle. Kävi hakeen pois.
- Anonyymi00006
Onkohan se niin ettei sellainen ulkomaalainen nainen välitä vaikka ei stondaisikaan, kunhan rahaa vain on kätössä. Suomalainen sivistynyt nainen vaatii varmaan enemmän kovaa ja käytöstapoja.
- Anonyymi00007
Kateus on varmaan tressaavaa, vai mitä?
- Anonyymi00008
Liittymämyyjät karkoittaa asiakkaat.osalla todella röyhkeää käytöstä
- Anonyymi00009
Huh huh... kylläpä taas porukkaa riittää. Onneksi on kummallakin puolella on useita kassoja käytössä, niin jonot ovat kohtuullisia. On kyllä kiva katsella ihmisten iloisia ilmeitä jotka onnellisina tekevät ostoksia. Ruokapaikoissakin porukkaa on ihan jonoiksi asti, mutta kyllä sielläkin ihmisillä on hymy huulilla kun tietävä, että saavat mahansa täyteen herkullista ruokaa. Keskisen Kyläkauppa on maailman paras kyläkauppa.
- Anonyymi00010
Mitä ostosreissu Keskisille on teille tarkoittanut?
- Käytännössä lähinnä sitä, että tarjoustuotteita ostettiin ehkä noin kassillinen, ja samalla ostoksiin mukaan tarttui kaikenlaista turhanpäiväistä lisäksi pari-kolme pussillista.
Säästöä? no ei todellakaan.
- Anonyymi00011
huomannu että keskisellä on moni tuote halvinmmalla kuin muualla
- Anonyymi00012
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi00013
Muuten oikeen hyvä kauppa Mutta ne liittymäkauppiaat on entistä röyhkeäpiä ja päällekäyviä
- Anonyymi00014
En ole käynyt kahteen vuoteen.
- Anonyymi00015
Siinä hotellissa on kätevää käydä panemassa paikallisia yksinäisiä naisia. Muutamista tullut ihan vakituisempia. Harmi että se Alko lähti pois.
- Anonyymi00017
Aaaaahhhhh!!!! En ole tuota mahdollisuutta huomannut!
- Anonyymi00016
Siellä pitää vain varoa etteivät ne halvat italialaiset muovihelmivalaisimet putoa niskaan.
- Anonyymi00018
Jumala kostaa Alavudelle...
ei jää kun kuoppa missö oli kyläkauppa- Anonyymi00019
ja Ähjtörissä päättää asiat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48930Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15798Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46697
- 41624
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35563
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE170528Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37520- 44470