Olihan shaglessa tänään kiihottava kokemus. Suomalainen miespillu. Eli jouduin katsomaan kahteen kertaan onko tämä totta. Jalat levällään sormetti ja levitti pilluaan kameraan päin. Ihmeellisintä oli, että vartalo oli erittäin karvainen miesvartalo. Oli kaunis pllu jota hän erittäin himokkaasti levitteli ihan kameran edessä. Oli tosi kiimainen ja minä kiihotuin aivan helvetisti. Kyllä sperma lensi aika nopeasti. Toivottavasti tapaan uudestaan.
Vastaukset 5
- Anonyymi00001
Saman näin ja samoin kävi,mällit lähti alta aikayksikön,oli todella kiihottava/erikoinen näky. Ei ole näkynyt sen jälkeen vaikka olen runkkailut melkein päivittäin ja odottanut.....
- Anonyymi00002
Minä näin hänet Dirtyrouletessa en Shagglessa
- Anonyymi00003
Nam nam
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Nam nam
Hyi saatana
- Anonyymi00004
Eilen taas oli shaglessa tosi kiihottavaa katsottavaa. Pariskunta harrastamassa seksiä. En vaan pystynyt katsoa riittävän kauan. Veli oli tulossa käymään. Katsoin siihen saakka, että pari makasi sängyssä. Nainen kyljellääm. Nainen otti miehen kalun suuhun. Mies ensin sormetti naista kunnes nainen otti satifyerin ja alkoin sillä imuttamaan klitoristaan. Poistuin tarkistamaan tilanteen ikkunasta. Sillä aikaa pari oli skipannut mut. Itsellä oli kyllä niin lähellä lentää vuosikymmenen parhaat mällit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va571608Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3641151- 132918
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu13732Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63612- 41588
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa90548- 45519
- 45498
- 44456