Espanja maksamaan Nato maksut

Anonyymi-ap

Miksi eivät maksa?

17

<50

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Espanja vapautettiin viiden prosentin yleistavoitteesta poliittisen ja historiallisen taustan vuoksi? Mikähän histotia?
      Hallitus pitää tiukempaa linjaa puolustusbudjetin kasvatuksessa. Pääministeri sosialisti Pedro Sánchez katsoo maan omien tarpeiden täyttyvän alemmalla tasolla. Eli luottavat, että esim. Suomi puolustaa myös Espanjaa?

• Anonyymi00002

Kirjeessä Sánchez kertoi Espanjan kannan olevan, että puolustusbudjetin kasvattaminen viiteen prosenttiin ”ei olisi vain typerää, vaan myös epäedullista Euroopan puolustuksen vahvistamisen kannalta”. Sánchezin mukaan raju nosto ei olisi sovitettavissa yhteen hyvinvointivaltion ja espanjalaisen maailmankatsomuksen kannalta, El País kertoi.

TÄLLÄ HETKELLÄ Espanja käyttää vain 1,3 prosenttia bruttokansan­tuotteesta asevoimiinsa, mikä on vähiten koko sotilasliitossa.

Nato kuitenkin odottaa jatkossa, että kukin Nato-maa käyttää yhteensä vähintään viisi prosenttia bruttokansantuotteestaan puolustukseen ja turvallisuusmenoihin. Tästä 3,5 prosenttia olisi perinteisiä "kovia" puolustusmenoja ja 1,5 prosenttia muita puolustukseen ja turvallisuuteen liittyviä menoja.

• Anonyymi00003

Stanan loiset!

• Anonyymi00015

EU:n elvytysraha Espanjalle kuitenkin kelpasi.

• Anonyymi00004

EU:ssa tarvitaan yhteinen puolustus, että toisten siivellä eläjät kuten Espanja joutuvat myös itse ottamaan vastuuta! Lindtman ei yhtään vaadi siipeilijöitä itse ottamaan vastuuta vaan näyttää vaativan Suomen veronmaksajien rahoja rikkaan Espanjankin puolustukseen!

• Anonyymi00005

Sosialisteja kumpikin Liiterimanni Sansessi! Käsi aina toisen taskulla!

• Anonyymi00010
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Sosialisteja kumpikin Liiterimanni Sansessi! Käsi aina toisen taskulla!

Just🤮

• Anonyymi00006

Paljonko tulla Suomi sai Espanjasta, kun ryssä vyörytti viimeksi porukkaa Suomeen
      Nadima, mäkynen yms vassarit vielä vastivat rajaa auki ja äänestivät rajalakia vastaan!

Lintmannin likapyykki haisee! 💩

• Anonyymi00007

Persujonnejen keskinäinen iltaterapia ja ulina alkamassa. Kannatuskäyrä näyttää jyrkästi kaakkoon. Hätä on kova.

• Anonyymi00009

Mene 💩huussiin, jos sulla kova hätä.

• Anonyymi00008

Yle tekee kovasti SDP:n mainoskampanjaa näyttämällä liiterimannen kitinöitä! 😂

• Anonyymi00011

Oppositio vihaan kansan vaurastumista! Kansa pitää pitää mahdollisimman köyhänä, sillon se äänestää vihreevassareita tulonsiirtopuolueita!!! Jotka piitää ne riittävän köyhänä olemalla riippuvaisia tulonsiirroista! Kierre on valmis ja äänestyssaalis taattu!!!

• Anonyymi00012

Syyhän on selvä, vasemmisto haluaa köyhdyttää kansaa ja mahdollisimman paljon ihmisiä, jotka ovat riippuvaisia tulonsiirroista, joiden etuja sitten voi puolustaa. Oikeisto haluaa yleensä edistää yrittäjyyttä, talouskasvua eli kasvattaa kakkua, jotta perus- palvelut voudaan pitää yllä ja ihmiset voi vaurastua ja pitää itse huolta itsestään. Näin on Suomessa, mutta esimerkiksi Ruotsin ja Tanskan demarit ajavat myös yrittäjyyttä ja kansan vaurastumista. Suomen koko puoluekenttä onkin niin vasemmalla, että meiltä puuttuu oikea oikeisto. Perussuomalaisetkin ovat pihjoismaalaisittain keskustaa.

• Anonyymi00013

Veronkevennykset ovat myrkkyä vasemmiston - rahaa kaikille ajatukselle.
      Se, että joku toinen ansaitsee omalla työllään enemmän kuin toinen on tämän vasemman laidan ajatusmaailman mielensyövereiden patouma.

Minä en kadehdi, enkä ole katkera sille, joka tienaa omat rahansa olivat ne suuruudeltaan mitä tahansa.
      Minä elän omien tulojeni mukaan ja olen siihen tyytyväinen ja muutenkin elämääni.
      Tämä kateuden myrkyllinen liemi ja hengitysilma on vasemmiston ajatuksissa, teoissa ja kehossa ja siihen he tulevat myös kaatumaan.

• Anonyymi00014

Oikeiston ja keskustan pitäis tehdä sellainen "kassakaappisopimus" että SDP:tä ei päästettäs pääministeripuolueeksi vaalituloksesta riìppumatta. Suurimpana syynä SDP:n vastuuton suhtautuminen maahanmuuttoon ja talouteen.
      🇫🇮

• Anonyymi00016

Urpilainen antoi rahat ja takaisin maksetaan sitten joskus, ei korkoa kuten muut eu maat RAHAA ON.

• Anonyymi00017

Satoja miljoonia menetettiin korkoina ja 770 milj. ja takausvastuu vain 40%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      358
      1124
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      758
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      696
    4. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      50
      602
    5. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      588
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      533
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      321
      501
    8. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      491
    9. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      471
    10. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    Aihe