Ei ole samaa näköä eikä olemusta:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000012172006.html
Myös muut natsijohtajat ovat aivan erinäköisiä kuin näyttelijät! Miksi isolla rahalla tehty leffa pilattiin väärännäköisin näyttelijöin?
Russell Crowe ei sovi Göringiksi Nuremberg-elokuvaan
15
84
Vastaukset 15
- Anonyymi00001
Mutta Crowe on kuitenkin nykyään yhtä lihava kuin Göring sopii hyvin osaan!
- Anonyymi00002
Ei sovi. Naama ei muistuta lainkaan esikuvaansa, eikä katse ole terävä ja hypnoottinen. Vanhempi tv-sarja oli vuosituhannen alussa Nürnbergista ja Göringiä esitti tuolloin Brian Cox ja oli todella hyvä rooliinsa.
- Anonyymi00004
Nürnbergissä Göring oli huomattavasti laihtunut.
- Anonyymi00011
Anonyymi00002 kirjoitti:
Ei sovi. Naama ei muistuta lainkaan esikuvaansa, eikä katse ole terävä ja hypnoottinen. Vanhempi tv-sarja oli vuosituhannen alussa Nürnbergista ja Göringiä esitti tuolloin Brian Cox ja oli todella hyvä rooliinsa.
Brian Cox Göringin näköinen ....älä ihan kuoliaaksi naurata.
Edesmennyt Larry Drake oli lähellä Hermannia katseessaankin.
- Anonyymi00003
Entä Timo Soini?
- Anonyymi00006
Eipä taida osata näytellä
- Anonyymi00005
Vain pitää näyttelijöiden olla 100% samannäköisiä mitä alkuperäiset ihmiset jos tehdään elokuva heistä.Onko typerämpää kuultu? 🤣
- Anonyymi00007
No hyvin lähelle ainakin. Hyvissä elokuvissa niin on tehty ja onnistuttu. Esimerkkinä Perikato jossa Hitleriä näytellyt Bruno Ganz oli hämmästyttävän yhdennäköinen, ilmeet ja eleet samat, ja hän opetteli Hitlerin puheäänen Marskin tapaamisessa salaa nauhoitetulta ääninauhalta.
Mutta Nuremberg-leffassa kaikki syytetyt natsit ovat aivan erinäköisiä esikuviensa kanssa, mikä pilaa leffaa. - Anonyymi00010
Anonyymi00007 kirjoitti:
No hyvin lähelle ainakin. Hyvissä elokuvissa niin on tehty ja onnistuttu. Esimerkkinä Perikato jossa Hitleriä näytellyt Bruno Ganz oli hämmästyttävän yhdennäköinen, ilmeet ja eleet samat, ja hän opetteli Hitlerin puheäänen Marskin tapaamisessa salaa nauhoitetulta ääninauhalta.
Mutta Nuremberg-leffassa kaikki syytetyt natsit ovat aivan erinäköisiä esikuviensa kanssa, mikä pilaa leffaa.Bruno Ganz ei ollut saman näköinen kuin Hitler, mutta loi taitavalla esiintymisellään elokuvassa illuusion "samannäköisyydestä".
- Anonyymi00012
Anonyymi00010 kirjoitti:
Bruno Ganz ei ollut saman näköinen kuin Hitler, mutta loi taitavalla esiintymisellään elokuvassa illuusion "samannäköisyydestä".
Juuri noin,.,se on se vaikutelma. Eihän Goebbelsia näytellyt ollut taas juurikaan samannäköinen.
Tom Cruise von Stauffenbergina...nojoooo..:/
- Anonyymi00013
Ruotsalainen näyttelijä Johan Rabaeus olisi ollut täydellinen valinta.
- Anonyymi00015
Göring oli paljon rumempi!Jonkun näyttelijän pakottaminen samaan olisi rikos ihmisyyttä vastaan!
- Anonyymi00016
Charles Gray oli ainut Göräkän näköinen, kuoli 2000.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3881589Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan841071Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.94942Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä63859Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt49768Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka43765- 60730
- 121725
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K10688- 39669
- 57636
- 50616
- 45567
Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.95562- 33555
En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o33548Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48535Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain85508- 49493
- 81491