Olet nainen liian outo minulle, ei pahalla

Anonyymi-ap

Käytöksesi on sekavaa ja olet liian sekaisin. Sinun täytyy etsiä joku muu. Toivon sinulle silti hyvää

26

360

Vastaukset 26

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Kirkonpolttoheviä kuuntelin, sinua ajattelin only for you. Tylsä aloitus gubbe väriä kiitos

• Anonyymi00002

Also S.O.O 4evöö

• Anonyymi00004
        Anonyymi00002 kirjoitti:

Also S.O.O 4evöö

Titta på kassen också. Där fins ingenting att sälja. -sivu

• Anonyymi00008
        Anonyymi00004 kirjoitti:

Titta på kassen också. Där fins ingenting att sälja. -sivu

No mitä kemiläisiltä voi odottaa. Hapiksen kautta voit kokeilla ylittää rajan, muualle en lähtis Åbo aika no no Helsinki Vantaa mahdoton gonna get flagged champ

• Anonyymi00009
        Anonyymi00008 kirjoitti:

No mitä kemiläisiltä voi odottaa. Hapiksen kautta voit kokeilla ylittää rajan, muualle en lähtis Åbo aika no no Helsinki Vantaa mahdoton gonna get flagged champ

Jep. Et pääsis laukkuhihnaas pidemmälle.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Kalju käivänä terminaalissa joko on näkyny? Jättämässä/yrittämässä jättää kaleeriorjansa oman onnen nojaan. Omen

• Anonyymi00012
        Anonyymi00009 kirjoitti:

Jep. Et pääsis laukkuhihnaas pidemmälle.

Ai niin ku sulla oli se suureellinen fantasma että rahalla saa nimen euro- interpolien listoille ilman mitään syytä, että no fuge for you

• Anonyymi00013
        Anonyymi00011 kirjoitti:

Kalju käivänä terminaalissa joko on näkyny? Jättämässä/yrittämässä jättää kaleeriorjansa oman onnen nojaan. Omen

Jööstys ootitko että liitto kestää

• Anonyymi00020

Alkaako gubbe vihdoin lopetella typerää touhuaan?

• Anonyymi00024
        Anonyymi00020 kirjoitti:

Alkaako gubbe vihdoin lopetella typerää touhuaan?

Niin oishan se suotavaa. T langan ensimmäisen kommentin kirjoittaja. Vttuiluun on ihan validi syy, kato vähän ympärilles mm

• Anonyymi00003

ei pahalla xD.

• Anonyymi00005

Outo millä tavalla?

• Anonyymi00010

Onko gubelta kyselijä tippa taas jommassa kummassa päässä? Oot ihan sikke r otta.

• Anonyymi00019

Katkeruushan se kait päällimmäinen asia tässä keississä. Ap ottaa nyt järjen käyttöön ja miettii oliko yhtään mitään irl sen naisen kanssa muuta kun ap:n omaa viestittelyä naiselle suomi24:lla. Eli ei nyt kyl kannata naista siitä syyllistää vai ottaako liikaa ohimoon?

• Anonyymi00006

Et varmaan kerro kenelle, koska on mukavampi herättää ikäviä tunteita monelle!

• Anonyymi00007

Sepä se ihmisen pitää mätsätä mun energiaan ja olla samalla aaltopituudella et jotain voi tulla.

• Anonyymi00015

Synergiaa. Synteesissä Bulevardin kautta.

• Anonyymi00014

En mä ainakaan osais itseäni tälläisestä tunnistaa vaik varmaan outo joidenkin mielestä oonkin. Sekaisin en kyl oo mutta mistäs minä tiedän jos joku ominut täältä jotain ja muodostanut mielikuvan sen pohjalta. Tuskin silti mulle.

• Anonyymi00018

Hulluinta olis omia täältä yhtikäs mitään. Ei hyvää päivää sentäs.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00018 kirjoitti:

Hulluinta olis omia täältä yhtikäs mitään. Ei hyvää päivää sentäs.

Tämä kommentti onkin osa tätä guben teatteria, että ei jää läystettäväksi tämäkään sulle naisen väkinäinen parhaana. TT

• Anonyymi00016

Et Kykene suoraan sille tota sanomaan? No sanomattakin selvää että itsekin olet ihan liian outo sille naiselle. Minä saatan olla liikaa jollekkin, mutta todellisuudessa hän vaan ei ole riittävä…

• Anonyymi00017

Niin ja totuus on ett Ap mies on vaan hölmö! Hän ei tajua yksinkertaista asiaa. Nainen ei oo hänestä kiinnostunu. Ei siinä sen kummempaa. 😂

• Anonyymi00021

Parempi olla massasta vähän poikkeavampi, ainutlaatuinen, uniikki 😉

• Anonyymi00022

Outouden ottaisin kohteliaisuutena. Mutta ei tuo mulle ole, koska käytökseni on johdonmukaista enkä ole edes sekaisin.

• Aloittaja voi ihan itse etsiä jonkun helpomman, jota voi sitten määräillä kuten tahtookin, massatuotanto naisen itselleen.

Parempi vaan että aloittajan lyttäämä nainen löytää itselleen jonkun toisen, sellaisen miehen joka arvostaa häntä.....

Ei ollut mulle, en ole omimassa vaikka vastaan.

Ihan jo siitä syystä tiedän koska en ole sekaisin, käytökseni Ei ole sekavaa, ja koska en ole edes ollut tahtomassa mitään suhteita kenenkään kanssa täältä.

Enkä tahtoisi suhdetta jonkun kanssa joka ees ajattelee noin, sekä joka ei uskalla sanoa asioita suoraan.

Ennemmin outo ja täysin erilainen kun muut.

Onneksi on niitä ihmisiä olemassa jotka ei halua massatuotanto-puolisoa......
      Niitä jotka arvostaa outouksia.

https://youtu.be/4PlufKQM-mc?si=J0SrSRiX3ZDHdrH6

Linkistä löytyy Marzilta outo tyttö kipale.

Täytyy sama laittaa jossain vaiheessa omaan aloitukseen miehelle oudolle, jonka kanssa ei tarvitse miettiä, eikä olla varautunut, vaan saa ja pystyy olla täysin oma itsensä. 🥰

• Anonyymi00025

En ole sekaisin. Käsittelen vain laajalti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      25
      1645
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1387
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1171
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      77
      1114
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      799
    6. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      48
      747
    7. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      746
    8. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      64
      667
    9. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      656
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      639
    Aihe