En kiertele ovilla ollenkaan. Kenttää voi tehdä monella muullakin tavalla.
Vastaukset 7
- Anonyymi00001UUSI
Minä kun lähdin JT:sta olen julistanut evankeliumia,siellä missä ihmiset ovat. Ei turha ovikellojen limputtelu ole mistään kotoisin.
- Anonyymi00003UUSI
Marketin hyllyjen välissäkin voi kohdata kiinnostuneita.
Olisiko teillä hetki aikaa ? - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Marketin hyllyjen välissäkin voi kohdata kiinnostuneita.
Olisiko teillä hetki aikaa ?Puhun vain tutuille. Vieraille en osaa puhua.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Puhun vain tutuille. Vieraille en osaa puhua.
Minä osaan.
Hyi Saatana, meille yrittivät taikauskon julistajat kerran, ajoivat koko perheen voimin pihaan.
Tuli äkkilähtö ja varmasti näkevät vieläkin painajaisia.- Anonyymi00004UUSI
Vartiotorni on tehnyt ovelta ovelle työstä tavaramerkkinsä, tosin ainakin mormonit tekevät samaa. Siksi kynnys työmuodosta luopumiseen on korkea.
- Anonyymi00007UUSI
Miksiköhän edelleen noin kerran vuodessa kaksi jt soittaa ovikelloani. Ovat aina eri ihmiset kuin edellisella kerralla. Olen joka kerta sanonut että uskon kolmiyhteiseen Jumalaan, Jeesuksen jumaluuteen ja sielun kuolemattomuuteen. Enkä aio koskaan liittyä heidän järjestönsä. Olen sen aina sanonut ystävällisesti ja toivottanut Jumalan siunausta heidän pois lähtiessään.
Miksi he kuitenkin jatkuvasti tulevat noin kerran vuodessa jo noin 25 vuoden ajan?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4211823Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012282 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk951031Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma291001- 58926
- 66906
- 47880
- 63840
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75817- 68814