MInun narsisti-psykopaattin, josta paljon kirjoittelin tänne yli 10 vuotta sitten. Huomaan, että yhtään liikaa en perehtynyt narsismiin aikoinani. Narsisti-psykopaattini yrittää ottaa minuun yhteyttä silloin tällöin, pari kertaa vuodessa. En vastaa tietenkään soittoihin. Oveni ei aukea kutsumattomille vieraille.
Noin kaksi kertaa olen vastannut narsisti-psykopaatille. Molemmilla kerroilla on varsinaisen asian lisäksi tullut kutsu illalliselle. Olen kieltäytynyt selväsanaisesti. Hän reagoi mielestäni hassusti. Hän pomppaa roolistaan johonkin typerään tilaan jossa käyttäytyy kuin olisi minun esimieheni jossakin äärettömän tiukassa organisaatiossa jossa minulla ei ole mitään oikeutta mielipiteisiin...
Hänen päänsä on niin käynyt niin sekaiseksi että ei enää ilmeisesti muista minusta mitään. Minun mielestäni hän on kammottava haiseva rotta jonka kuuluisi pysyä viemärissä. Juuri siksi minustakin on ihan vain hurjan hassua että haiseva rotta suoraan viemäristä kutsuu minut illalliselle!!! KAUHISTUS.
Minun narisiti-psykopaattini, josta
4
<50
Vastaukset 4
- Anonyymi00001UUSI
Olen hieman kuunnellut youtubesta näitä viimeisiä juttuja narsisteista. Suurin osa sitä samaa mitä jo silloin aiemminkin oli tiedossa ja joista itsekin tein huomioita.
Olen vasta pari päivää sitten tehnyt syventävän huomion narsisti-psykopaatistani. Hän on haavoittuva piilonarsisti.
Tällä huomiolla ei ole käytännön merkitystä, mutta ehkä jotenkin niin että jotkut luonteenpiirteet, tai oikeammin käyttäymismoodit hieman poikkeavat julkinarsistista. Että jos kaikki ei ihan kohtaa muiden kokemusten kanssa, se saattaa johtua tästä. - Anonyymi00002UUSI
Tuollainen riesa
Tuollainen riesa mikä narsisti on. Kuinkahan kauan se vielä on yleensä elossa, ikää kertyy ja kalja vain maistuu. Luulisi että joku sairaus jo kohta tekisi tehtävänsä.
Voin sanoa, että ei todellakaan tulisi ikävä. - Anonyymi00003UUSI
Olen miettinyt
Olen miettinyt kuinkahän monta varsinaista uhria tällä hepulla on ollut näinä vuosina jolloin minä en ole enää ollut missään tekemisissä hänen kanssaan. Luultavasti ns. toissijaisia lähteitä on ollut ainakin 10-20.
Vaikka narsisti on minua kohtaankin uhkaava, olen miettinyt että se ei voi kauheasti toteuttaa mitään, koska sillä on ne muut uhrit joita sen täytyy kiusata, haitata ja pettää. Ikävää on se, että sillä on ne verkkonsa joita aina käy kokemassa ja jos sieltä löytyy jotakain käyttökelpoista vaikkapa minuakin vastaan, hän kyllä ne käyttää.
Olen pahoillani jokaisen uhrin vuoksi joka on tullut lisää. Mutta miten tuon voisi merkitä, Kumpa voisi otsaan laittaa leiman. - Anonyymi00004UUSI
Kuuntelin asiaa narsistista youtube kanavalta. Kuvattiin narsistia kuten itsekin olen sen mieltänyt täysin tunteettomaksi. Tunteettomuutta kannattaa korostaa, sitä ei voi korostaa liikaa.
Narsistien kaiken suunnitelmallisuutta vain mietin. Sen ei oikeastaan ole mielestäni edes väliä onko se suunnitelmallista kuinka. Narsisti on mielestäni sellainen joka tapahtuu kuin luonnonvoima. Kun sillä on kaikki tapahtumat hyppysissä niin kaipa se sitten jossakin tuo esiin ilmeisesti!?? että pystyi sen kaiken suunnittelemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä4201800Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä30012082 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk941005Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma29991- 58916
- 45852
- 64851
- 63830
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75807- 68804