Rangaistusta työttömille on syytä harkita

Anonyymi-ap

Näen asian niin, että työttömyyskorvauksen saantiin liittyy myös velvoitteita. Eli mikäli velvoitteita ei täytä, niin mielestäni se pitäisi sanktioida. Rangaistavuus on syytä ottaa aiheeksi hallitusohjelmaneuvotteluihin ensi kevään eduskuntavaalien jälkeen.

17

86

Vastaukset 17

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Työhaluttomille ja elämäntapatyöttömille reilusti raippaa.

• Anonyymi00014
        UUSI

Ootkos muuten milloin itse viimeksi hakenut töitä?

Kysymys siksi ettet taida työmarkkinoilla enää olla kun et tiedä avoinna olevien työpaikkojen määrästä mitään suhteessa työttömien määrään.

Lisäksi tekoäly vie niitä vähiäkin työpaikkoja koko ajan kiivaammassa tahdissa että siinäpä sitten haet niitä töitä kun ei ole ja koko ajan vähenee vaan ne vähätkin.

• Anonyymi00002

Olenko ollut yksinkertainen uuno, koska olen kuvitellut päivärahan saamisen ehdoksi, että on työmarkkinoiden käytettävissä?
      Olen elänyt tuolla periaatteella.

• Anonyymi00003

Millä tavalla olet osoittanut olevasi työmarkkinoiden käytettävissä?

• Anonyymi00006
        UUSI
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Millä tavalla olet osoittanut olevasi työmarkkinoiden käytettävissä?

Tavallisena työnhakijana työkkärin listoilla.
        Kun halusin irtautua velvoitteesta, ja samalla luopua päivärahasta, niin ilmoitin sen työkkäriin ja liittoni kassaan. "Vapaan" ajankohta ja ajallinen kesto oli etukäteen tiedossani joten ilmoitin samalla ne.
        Reilua ja rehellistä!.

• Anonyymi00015
        UUSI

Joka kuukausi jokaisen työttömän pitää hakea 2-4 työpaikkaa saadakseen päivärahaa. Aloittaja ei selvästi ole enää työmarkkinoilla ehkä eläkkeellä kun ei tiedä mitään työttömyydestä nykyisin.

• Anonyymi00004

Jos ihmiset saisivat tehdä elintarvikkeiden eteen. Niin silloin keneltäkään ei voisi kieltää ateriakokonaisuuksia.

• Anonyymi00008
        UUSI

Tuollainen järjestelmä oli aikoinaan ja niitä tekijöitä sanottiin rengeiksi ja piioiksi.Onneksi ei ole enää

• Anonyymi00009
        UUSI
        Anonyymi00008 kirjoitti:

Tuollainen järjestelmä oli aikoinaan ja niitä tekijöitä sanottiin rengeiksi ja piioiksi.Onneksi ei ole enää

Kyllä ihmiset tarvitsevat elintarvikkeita.

• Anonyymi00005
      UUSI

Työmarkkinoiden käytettävissä juupa juu mutta missä kunnossa. Virka-aikana klo 8-16 työtön työnhakija ei saisi olla päihtynyt.

• Anonyymi00007
      UUSI

Aloittajalle tiedoksi ja samalla myöskin kaikille muille : työttömyyskorvauksen saannissa on jo nyt velvotteita ja jos niitä rikot,niin saat saktiota ja tiput toimeentulotuelle jota leikataan -50%.Ottakaa asioista selvää ennen kuin öyhötätte!

• Anonyymi00010
        UUSI

Pitäisikö silti saada oikeus, että voi tehdä elintarvikkeita vastaan?

• Anonyymi00013
        UUSI

Mitä? oletko sinä selvä.

• Anonyymi00016
        UUSI
        Anonyymi00013 kirjoitti:

Mitä? oletko sinä selvä.

Varmaan joku narkkarija aineissa kun näyttäis olevan ihan kuutamolla noista työttömyysasioista

• Anonyymi00011
      UUSI

Sota se täytys tulla niin ratkeisi heti ongelma kuinka työttömiä aktivoidaan.Ei se mikään hyvä ole että vuodesta toiseen ihmiset työttöminä ja kitisee kun saa niin vähän Kelasossurahaa.

• Anonyymi00012
      UUSI

konttaa edessäni kurja ja nuole saappaitani kohta joudut tuhoamisleirille

• Anonyymi00017
      UUSI

Minä olen oikeutettu juoksu ryyppäämään muitten rahoja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      48
      940
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      15
      818
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      497
      769
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      46
      707
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      42
      634
    6. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      586
    7. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      35
      583
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      169
      536
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      530
    10. Mitä haluaisit kysyä tänään

Kaivatultasi? Anna jokin tunniste itsestäni tai hänestä.
      Ikävä
      44
      470
    Aihe