Olen 18v naikkonen maalta, olen lukenu näitä fetissi juttuja ja huomannu että laaja on skaala muillakin kuin minulla. Kumisaapas on asia josta en löydä mitään seksikästä, usein on päiviä jolloin saappaat on ainoat kengät joita päivässä käytän, maalla se on ehdoton suoja eikä tule edes ajateltua pitäiskö lähikauppaan jotain muuta kenkää laittaa kun kontiot, huuhtasee vähän letkulla ettei sotke auton mattoja saveen. Muita fetissejä mulla on kyllä enemmänkin, pissajuttuja harrastan yksin kuten myös sauvajuttuja kesällä luonnossa samoillessa nokkoset on kivoja, fantasioin vanhemmista miehistä ja oottelen syksyn hirvestysaikaa jolloin hirviporukkaa käy täälläkin saunomassa. Jokaisella tietysti on omat fetissit kiva niistä on lukea.
Kaisa
Fantasioita
103
2636
Vastaukset 103
- Anonyymi00001
Muodokas blondi baaritypy,?
Junassa sormettanut? - Anonyymi00002
Onneksi kuulun metsästysporukkaan, sinua kyllä metsästäisin mieluimmin.
- Anonyymi00003
Kirjoitustyylisi ei todellakaan vaikuta 18 vuotiaan kirjoittamalta millään tavalla, miksi esiinnyt sellaisena?
- Anonyymi00004
Ehkä sun parasta ennen päiväys meni jo vuosia sitten. Sun ei kannata enää mielipiteittesi kaa tulla tänne.
- Anonyymi00005
Anonyymi00004 kirjoitti:
Ehkä sun parasta ennen päiväys meni jo vuosia sitten. Sun ei kannata enää mielipiteittesi kaa tulla tänne.
Olipas epäkypsä ja typerä kirjoitus sinulta, olen pahoillani jos faktat satuttavat mutta aloittaja ei todellakaan ymmärrä millään tavalla miten nuoret kirjoittavat.
- Anonyymi00016
Anonyymi00005 kirjoitti:
Olipas epäkypsä ja typerä kirjoitus sinulta, olen pahoillani jos faktat satuttavat mutta aloittaja ei todellakaan ymmärrä millään tavalla miten nuoret kirjoittavat.
Kyllä maaseudun nuoret osaavat kirjoittaa aikuismaisesti ilman mitään typeriä emojia ja wtf- kys- tai LOL- heittoja ja äidinkieli muutenkin on maaseudun ihmisillä hallussa paremmin kuin kaupunkien kännykkään kiinni kasvaneilla ihmisillä.
- Anonyymi00006
Tässä isokyrpäinen 22/6 61v Mies Kaisalle
- Anonyymi00007
Kaisa ei taida tässä kumminkaan hakea seuraa...
- Anonyymi00010
Tänään on 7/8
- Anonyymi00017
Sun kyrpäsi parasta ennen -päiväys meni ajat sitten. Vielä kun saisit tämän faktan kulkemaan sinne yläpäähäsi saakka niin olis kaikille paras.
Vaan mahtaako verta sulla riittää sinne asti?
- Anonyymi00008
Kikkako
- Anonyymi00009
Olisi kyllä kiva tutustua kaisaan myös paremmin,...
- Anonyymi00012
Opettelet Pedo-Jari ensin kirjoittamaan...
- Anonyymi00011
Kuulehan Kaisa. Fetissejä on paljon. Itse olen yli 50v M. Kiinnostunut monesta, en kylläkään kumppareista.
- Anonyymi00013
Fetissejä on ja arvostelijoita! Jopa kirjoitustyylinkin, itse koitan omaa vahvaa murrettani karsia kirjoituksessa.
- Anonyymi00015
Anonyymi00013 kirjoitti:
Fetissejä on ja arvostelijoita! Jopa kirjoitustyylinkin, itse koitan omaa vahvaa murrettani karsia kirjoituksessa.
Minua ei haittaa. Voit laittaa mulle Kik viestiä Harzan1
- Anonyymi00014
Hei Kaisa mistä päin 🤤🔥
- Anonyymi00018
Savosta olen🙂
Kaisa - Anonyymi00019
Anonyymi00018 kirjoitti:
Savosta olen🙂
KaisaUpea isotissinen blondi!
Vielökö käyt uimarannan pukkarissa sormettamassa:)?
Iltaisin kun hiljaista
Kurtti66 - Anonyymi00021
Anonyymi00018 kirjoitti:
Savosta olen🙂
KaisaHaluatko kertoa mistäpäin Savoa oot?
Kysyjä on pohjois Savon etelä osas tällä hetkellä 😉 - Anonyymi00022
Anonyymi00021 kirjoitti:
Haluatko kertoa mistäpäin Savoa oot?
Kysyjä on pohjois Savon etelä osas tällä hetkellä 😉Etelä Savossa, lähellä Muu maailman rajaa.
Kaisa - Anonyymi00023
Anonyymi00022 kirjoitti:
Etelä Savossa, lähellä Muu maailman rajaa.
KaisaIsokyrpäinen Mies vois ajella
- Anonyymi00024
Anonyymi00022 kirjoitti:
KaisaPieksamäel?
- Anonyymi00029
Anonyymi00022 kirjoitti:
KaisaMikkelin maaseudulla ois 42v mies jos joskus haluat kertoa tarkemmin fetisseistä.
- Anonyymi00020
IHANA OLIS KUN SUN IKÄNE PISSAIS PÄÄLLE JOSSAI LUONNOSSA KAISA MVANHEMPI
- Anonyymi00025
Täällä isokyrpäinen 23/7 62 v mies. Voisin piiskata perseesi nokkosella ja saisit kusta suuhuni. Miltä kuulostaisi?
- Anonyymi00026
Luonnossa on kaikki ihanaa kesällä😉
Kaisa- Anonyymi00027
Voisin kokeilla isolla kyrvällä...
- Anonyymi00028
Ihana tyttö pillu paljaana luonnossa isokyrpäiselle miehelle
- Anonyymi00079
Niinhän se on
- Anonyymi00030
Mä olen aloittajaa liki kolme kertaa vanhempi mies. Joskus on saanut kokemuksia joita haluaisi uudelleen, mutta se miten kävi ei ollut se kuin yli 40v sitten. Joskus varmaan parempi ettei koe oikeasti sitä mitä mielii. Antaa mielitekojen jäädä mieleen.
- Anonyymi00031
Sellainen kokemus voi osua kohdalle mikä mietityttää pitkää, olikohan se hyvä kokemus vai ei?
On sattunut mullekin sellainen.
Kaisa- Anonyymi00033
Maalaistytöt taitaa olla estottomimpia kuin kaupunkilaiset,eivät ujostele niin paljon.
- Anonyymi00034
Anonyymi00033 kirjoitti:
Maalaistytöt taitaa olla estottomimpia kuin kaupunkilaiset,eivät ujostele niin paljon.
Oiskohan ihan noin? Ehkä kaupunkilaiset saavat mahdollisuuksia enemmän kun siellä on ihmisiä enemmän? Täällä voi mennä viikko ettei ketään vieraita näy😄
- Anonyymi00036
Anonyymi00034 kirjoitti:
Oiskohan ihan noin? Ehkä kaupunkilaiset saavat mahdollisuuksia enemmän kun siellä on ihmisiä enemmän? Täällä voi mennä viikko ettei ketään vieraita näy😄
Siis mä luulen että se johtuu ihan muusta...nehän näkee pienestä pitäen kun eläimet yhtyy... siis se on luonnollista toimintaa...tälleen tää homma pyörii... En mä mitään pervoa tarkoittanut...ei Naisissa mitään vikaa oo
- Anonyymi00032
Tykkäätkö Kaisa kumikäsinesitä. Ne on mahtavia ja jää hyvä haju käsiin.
- Anonyymi00035
En niin tykkää mutta pakko käyttää aika usein, hanskoja kyllä käytän.
Kaisa - Anonyymi00038
Anonyymi00035 kirjoitti:
En niin tykkää mutta pakko käyttää aika usein, hanskoja kyllä käytän.
KaisaMut on hienoa kuulla et oot noin avoin. Meillä kaikilla on omat fetissit. Mulla noi kumihanskat, kumiset ratsastussaapaat ja hevoselle tuoksuvat naiset🙂
- Anonyymi00042
Anonyymi00038 kirjoitti:
Mut on hienoa kuulla et oot noin avoin. Meillä kaikilla on omat fetissit. Mulla noi kumihanskat, kumiset ratsastussaapaat ja hevoselle tuoksuvat naiset🙂
Kun työtä joutuu tekemään noissa "välineissä" ei ole eroottista vaikutusta ainakaan minuun mutta saa ne jollekin toiselle olla, minulla on vanhemmat iitsevarmat miehet. miesten kyrpiä olen nähny on jopa esiteltykin ylpeänä, niissä on ollu aina se mielenkiinto miksi erektio ja tarve näyttää juuri minulle? Onhan niitä kiva öisin muistella😉
Kaisa - Anonyymi00043
Anonyymi00042 kirjoitti:
Kun työtä joutuu tekemään noissa "välineissä" ei ole eroottista vaikutusta ainakaan minuun mutta saa ne jollekin toiselle olla, minulla on vanhemmat iitsevarmat miehet. miesten kyrpiä olen nähny on jopa esiteltykin ylpeänä, niissä on ollu aina se mielenkiinto miksi erektio ja tarve näyttää juuri minulle? Onhan niitä kiva öisin muistella😉
KaisaOot varmaan viehättävä nuori nainen niin toki miehet kiinnostuu. Pissaleikkejä en oo kokellu. Enkä fistaamista. Ne olis kiihottavia. Ja ne kumihanskat sytyttää aina
- Anonyymi00037
Kieltämättä muovihanskat kädessä...hoidat tuon 22cm ja 6cm paksun kyrvän
- Anonyymi00044
Kaisa Rakas. Sun pitää kokeilla jotakin todellista kinkyä.. Vaikka Kainuussa? Käykö?
- Anonyymi00045
En lähde täältä kainuuseen, opinnoista pidän välivuoden mutta hommia riittää kotona niin ettei matkailu ole mielessä, fetissit kylläkin päivittäin😉
Kaisa - Anonyymi00046
Anonyymi00045 kirjoitti:
En lähde täältä kainuuseen, opinnoista pidän välivuoden mutta hommia riittää kotona niin ettei matkailu ole mielessä, fetissit kylläkin päivittäin😉
KaisaKiihottaako sua tissien vilauttaminen vanhemmalle miehelle?
Ajelen usein kotimaassa ,miksei Savoinkin.
Katselisin vain Kaisa.. - Anonyymi00047
Anonyymi00046 kirjoitti:
Kiihottaako sua tissien vilauttaminen vanhemmalle miehelle?
Ajelen usein kotimaassa ,miksei Savoinkin.
Katselisin vain Kaisa..Hmm..😅 olihan kysymys! En ihan tuollaista ole koskaan ajatellut, tirkistelyä olen kyllä saanut osakseni.
- Anonyymi00054
Anonyymi00047 kirjoitti:
Hmm..😅 olihan kysymys! En ihan tuollaista ole koskaan ajatellut, tirkistelyä olen kyllä saanut osakseni.
Entä haluaisitko katsella kun runkkasn käyrää kyrpääni?
- Anonyymi00056
Anonyymi00054 kirjoitti:
Entä haluaisitko katsella kun runkkasn käyrää kyrpääni?
Katselu on kivaa, miehet on niin ylpeitä kyrvästään mikäpä siinä kai sitä isosta saa ylpeä olla? Mistähän minä naisena oisin kun ulkonäkökin on ihan peestä?🤔
- Anonyymi00061
Anonyymi00056 kirjoitti:
Katselu on kivaa, miehet on niin ylpeitä kyrvästään mikäpä siinä kai sitä isosta saa ylpeä olla? Mistähän minä naisena oisin kun ulkonäkökin on ihan peestä?🤔
En oo omaani esitellyt mut joskus tapahtuu kummia. Menin tutun naisen luo. Tavattiin pienessä eteisessä ja hipaisi farkkuja. Nainen sanot sun kalu on kovana. Laski housut alas ja rupesi runkkaamaan rajusti. Laskin spermat päälle. Sanoi et ei haittaa. Laittaa vaatteet pesuun. Mukava kokemus molemmille🙂
- Anonyymi00065
Anonyymi00061 kirjoitti:
En oo omaani esitellyt mut joskus tapahtuu kummia. Menin tutun naisen luo. Tavattiin pienessä eteisessä ja hipaisi farkkuja. Nainen sanot sun kalu on kovana. Laski housut alas ja rupesi runkkaamaan rajusti. Laskin spermat päälle. Sanoi et ei haittaa. Laittaa vaatteet pesuun. Mukava kokemus molemmille🙂
Ja en hae seksisuraa mut on kiva lukea sun juttuja. Olet rohkea nainen. Ite oon 52 vuotias mies .Olen se mies mikä tykkää hauskoista.
-Markku - Anonyymi00066
Anonyymi00065 kirjoitti:
Ja en hae seksisuraa mut on kiva lukea sun juttuja. Olet rohkea nainen. Ite oon 52 vuotias mies .Olen se mies mikä tykkää hauskoista.
-MarkkuHanskoista
-Markku
- Anonyymi00048
Minkälaisia sauvoja sulta löytyy. Onko anaalitappeja ja hanskoja🙂
- Anonyymi00049
On!
- Anonyymi00051
Kaksi vain on ja ihan perus, toinen imukuppi toinen värinällä en voi keräillä enempää niitä kun joudun piilottelemaan noitakin. Kortsuja joskus ostan niiden kanssa saa sauvan tehtyä vaikka mistä. Kädet on tehokkaat apuvälineet ja reipas mielikuvitus😉
- Anonyymi00052
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kaksi vain on ja ihan perus, toinen imukuppi toinen värinällä en voi keräillä enempää niitä kun joudun piilottelemaan noitakin. Kortsuja joskus ostan niiden kanssa saa sauvan tehtyä vaikka mistä. Kädet on tehokkaat apuvälineet ja reipas mielikuvitus😉
Käykö nyrkkipano?
- Anonyymi00053
Anonyymi00051 kirjoitti:
Suosittelen anustappeja ja helmiä. Pumpattavat anustapit on hyviä. Ne tuo mahtavaa potkua.
- Anonyymi00055
Anonyymi00052 kirjoitti:
Käykö nyrkkipano?
Ei mahu😅
Kaisa - Anonyymi00057
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei mahu😅
Kaisa3sormee ja kieli klitoriksella
- Anonyymi00059
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei mahu😅
KaisaSaako pyllyn nuolla?
- Anonyymi00060
Anonyymi00055 kirjoitti:
Ei mahu😅
KaisaHae apteekista peäruiskepussi ja kokeile. Tuntuu hyvälle ja on pervoa😉
- Anonyymi00068
Anonyymi00051 kirjoitti:
Kato semmonen nettikauppa kun Punainen kuu.Sit sieltä outlet. Löytyy vaikka mitä🙂
-Markku
- Anonyymi00050
Onkos Naikkosen molemmat reiät tarjolla isokaluiselle?
- Anonyymi00062
Ei sulle!
- Anonyymi00063
Kaisa. Kikissä viestiä..
- Anonyymi00070
Tässä en ilmoita Kikkiä enkä muutakaan osoite tietoa😊
Kaisa - Anonyymi00072
Anonyymi00070 kirjoitti:
Tässä en ilmoita Kikkiä enkä muutakaan osoite tietoa😊
KaisaOot tiukka 😉😘
- Anonyymi00064
Tässä on vapaa ja rehellinen, ja luotettava ja rauhallinen setä.
Olen asiallinen ja ystävällinen, ja mukava ja huumorintajuinen.
Minulla on harrastuksia ja, osaan käyttäytyä hyvin.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 49 vuotta - Anonyymi00067
Teetkö karjanhoitajan töitä?
- Anonyymi00069
Kasvien parissa työskentelen
Kaisa - Anonyymi00071
Anonyymi00069 kirjoitti:
Kasvien parissa työskentelen
KaisaTyöpaikan wc keskellä päivää. Hanskoilla ja sauvalla. Kokeile voisi tulla tuhma olo. Ei saa jäädä kiinni...
- Anonyymi00075
Anonyymi00071 kirjoitti:
Työpaikan wc keskellä päivää. Hanskoilla ja sauvalla. Kokeile voisi tulla tuhma olo. Ei saa jäädä kiinni...
Uskalsitko kokeilla🙂
Tykkäisikö istua naamalle ja huolettaa kaikki paikkasi
- Anonyymi00073
Noin se pitää mennä eihän meillä ole kuin yksi ja tämä elämä mitä taaperttaan.
Siis nuolettaa ,pahus nämä pitkät kynnet,ei tykkää kännykkä niistä 😅
- Anonyymi00074
Moikka Kiva lukea nuoren haaveista ja fantasioista , ..itse fantasioin että voisi vain katsella tyttöä joka hyväilee itseään..metsässä ..nostaa hametta..nojailee puuhun tai on vaikkapa..pissalla..tms
- Anonyymi00076
Pissa ja kunnon runkkaaminen samalla. Mahtavaa
- Anonyymi00078
Kirjoititko tän Kaisa🙂
-Markku - Anonyymi00087
Anonyymi00078 kirjoitti:
Kirjoititko tän Kaisa🙂
-MarkkuEn kirjoittanu tuota, olen ollu nyt vain lukijana aiheet on kyllä tuttuja 😉
Kaisa - Anonyymi00090
Anonyymi00087 kirjoitti:
En kirjoittanu tuota, olen ollu nyt vain lukijana aiheet on kyllä tuttuja 😉
KaisaSun jutut on ollu hyviä. Olis kiva vaihtaa mielipitetä omista haluista. No se on aika vaikeaa. En tiedä mikä on Kik enkä halua ottaa selvääkään. Olen vanhan liiton mies.
-Markku - Anonyymi00092
Anonyymi00090 kirjoitti:
Sun jutut on ollu hyviä. Olis kiva vaihtaa mielipitetä omista haluista. No se on aika vaikeaa. En tiedä mikä on Kik enkä halua ottaa selvääkään. Olen vanhan liiton mies.
-MarkkuKuka mitenkin. Kik on ihan pätevä ollu minulle ystävien kanssa jutusteluun, kuvatkin vaihtuu näppärästi.
Kaisa - Anonyymi00096
Anonyymi00092 kirjoitti:
Kuka mitenkin. Kik on ihan pätevä ollu minulle ystävien kanssa jutusteluun, kuvatkin vaihtuu näppärästi.
KaisaMusta olis kiva työntää vaseliinnilla liukastettu keltainen kumihanskat sun pilluun. Hieroa klitorista ja antaa orkut. Sit sen jälkeen muuta...
-Markku - Anonyymi00097
Anonyymi00096 kirjoitti:
Musta olis kiva työntää vaseliinnilla liukastettu keltainen kumihanskat sun pilluun. Hieroa klitorista ja antaa orkut. Sit sen jälkeen muuta...
-MarkkuMuna on kovana ja tarvis helpotusta🙂luulen et oon nuorena käyny teilläpäin leirillä ja sieltä vois ostaa tulppaaneja🙂
- Anonyymi00077
Siis sehän on TOSI kiihottavaa
- Anonyymi00080
Olen 24-vuotias naikkonen. Fantasioin usein vanhojen savottamiesten palleista.
Mirkku- Anonyymi00081
Markku kiinostasko 50v uros ok seudulta ?
- Anonyymi00082
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mirkku
- Anonyymi00083
Fantasioit, mut haluatko nähdä sellaiset Mirkku?
Mistä päin olet?
Vanhempi pallimies - Anonyymi00084
Anonyymi00083 kirjoitti:
Fantasioit, mut haluatko nähdä sellaiset Mirkku?
Mistä päin olet?
Vanhempi pallimiesEspoo
- Anonyymi00089
Anonyymi00081 kirjoitti:
No ei kiinnosta. Oon umpihetero.
-Markku
- Anonyymi00085
Melko lähellä olisit.
Vanhempi pallimies- Anonyymi00086
Miten saisi yhteyden 🤔😘
- Anonyymi00088
Oot Mirkku 24v?
Mikä kähis parhaiten Kik, Puh vai sposti?
Vanhempi pallimies Luonnossa pervoilua tulee harrastettua. Sieni- tai mustikkametsällä tai vaikka kasvimaallakin täytyy hätää helpottaa. Olisi kiva joskus jakaa näitä helpotuksen hetkiä.
- Anonyymi00091
Jos sä oikeasti olet Saara 18v , voisin jatkaa kanssasi tuosta pissafetissistä.
Mies 28 Etelä-Savo - Anonyymi00093
keskustelijat (pään aukojat) eivät taida oivaltaa että ollaan 2026 luvulla..joten nuoret huomattavasti kypsempiä kuin ukot..
- Anonyymi00095
Sinä et taida ymmärtää miten nykyään nuoret kirjoittavat, kypsyys ei liity millään tavalla asiaan siihen että aloittaja kirjoittaa kuten vanha mies.
- Anonyymi00098
Monet nuoret naiset fantasioi harrastavan seksiä vanhemman miehen kanssa.
Nuoret naiset kiihottuu siitä, kun vanhempi mies haluu päästä panemaan.
Naiset kiihottuu siitä ajatukasesta, kun vanhempi mies panee.
https://devki.net/en/60887-bald-guy-fucks-a-hooker-in-a-hotel-room-private.html
https://devki.net/en/53263-beautiful-whore-sonja-from-finland.html- Anonyymi00099
On siis muitakin kuin minä?
Kaisa - Anonyymi00100
Anonyymi00099 kirjoitti:
On siis muitakin kuin minä?
KaisaJuu et varmasti ole ainoa, tuo Sonja tuossa videolla näyttää myös tykkäävän tapailla vanhempia miehiä.
Se on varmasti kiihottava tunne, kun vanhempi mies panee. - Anonyymi00102
Anonyymi00100 kirjoitti:
Juu et varmasti ole ainoa, tuo Sonja tuossa videolla näyttää myös tykkäävän tapailla vanhempia miehiä.
Se on varmasti kiihottava tunne, kun vanhempi mies panee.Ajatus on kiihottanut jo vuosia vaikka ei ole päässyt toteuttamaan, vielä!
Kaisa - Anonyymi00103UUSI
Anonyymi00102 kirjoitti:
Ajatus on kiihottanut jo vuosia vaikka ei ole päässyt toteuttamaan, vielä!
KaisaOlis ihanaa päästä Kaisaa kunnolla huudattaa, monesti ja pitkään 😉😘
Terv. +50v mies
- Anonyymi00101
Ihana blondi munkan kalliolla oli tänään. Tuuli nosti hametta korviin , hän levitti jalkoja, ei pikkareita , posliini oli. Pakko mennä runkkaan pusikkoon.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistoliitto esittää rikkaille veronkiristyksiä, mutta kansalle ei kelpaa
Miksi? Haluaako taviskansa lisää leikkauksia peruspalveluihin? Pääsettekö liian helposti vielä terveyskeskukseen tai ham731330- 1221158
- 861075
- 981056
- 60960
Meistä puhutaan
Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni58881- 136841
Uunimakkara koululaisten suosikki
https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p288755- 18608
- 69606