On upea asia, että syyskuussa kaikilla työttömillä on profiili, jossa he kertovat omasta osaamisestaan.
Se helpottaa oikean työntekijän löytämistä ja työllistymistä.
Siitä on myös suurta apua työttömälle itselleen koska voi verrata omaa profiiliaan muihin ja parantaa osaamistaan niillä alueilla, joissa se on muita heikompaa.
Hienoa, että työttömät voivat tehdä julkisen profiilin
26
61
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Miten tässä toteutuu jokaisen Suomen kansalaisen oikeus valita työnsä, ammattinsa?
Miten toteutuu myös oikeus yksityisyyteen, kotirauhaan & kunniaan?- Anonyymi00002UUSI
Miten kunnia muka menee siinä, että tekee nimettömän profiilin?
Onko teillä joku porukka, jonka piirissä on häpeä mennä töihin? - Anonyymi00003UUSI
Saathan sinä valita ammattisi.
Profiilissa kerrotaan osaamisesta eikä ammatista.
Toki jos ammattisi on vaikka kengitysseppä, niin silloin osaamisesikin todennäköisesti liittyy siihen.
Sen olet kuitenkin ihan itse valinnut. - Anonyymi00004UUSI
Hiukan vaikuttaa siltä, että et halua töihin...
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Työ, ammatti & työnantaja valitaan itse kuten laki takaa tämän oikeuden. Tämähän oikeistoa harmittaa urakalla.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00006 kirjoitti:
Työ, ammatti & työnantaja valitaan itse kuten laki takaa tämän oikeuden. Tämähän oikeistoa harmittaa urakalla.
Ja minkä ammatin sinä olet valinnut?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Vaikuttaa siltä että nostat kaikki mahdolliset yhteiskunnan maksamat yritystuet
- Anonyymi00005UUSI
Kokemusta on ulostamisesta eliitin päälle
- Anonyymi00008UUSI
Kaikkea se Gestapo keksii!
- Anonyymi00009UUSI
Suomi on fasistinen valtio
- Anonyymi00013UUSI
Dunja::
Minua epäilyttää tietosuojan säilyminen.- Anonyymi00014UUSI
Eiköhän tässä ole tulossa Vastaamo2
- Anonyymi00016UUSI
Se juna meni jo siinä vaiheessa, kun jokainen suomalainen kirjattiin digitaaliseen väestörekisteriin. Taisi olla 1970-luvulla.
- Anonyymi00018UUSI
Eikös kaikkien työttömien nimet ole jo rekisterissä tukia ja työllistämispalveluja varten?
Eihän kyse ole mistään sen kummemmasta.
Jos pelottaa, niin lopetetaan työttömien rekisteröinti ja tuet.
- Anonyymi00015UUSI
Veronmaksajat kustantavat kalliit mobiilit että voivat tehdä niitä hienoja profiilejaan!
- Anonyymi00017UUSI
Tarkoitus on, että ne, jotka eivät maksa veroja tekevät omat profiilinsa, että pääsevät osallisiksi verojen maksamisen riemusta.
- Anonyymi00019UUSI
Demokrates kirjoitti:
Työtönkin maksaa veroja.💶🇫🇮
Puhutaan nettomaksamisesta.
Minulle tästä on suurikin apu.😇❤️🇫🇮👍
- Anonyymi00020UUSI
Karmeeta kun pakotetaan töihin vaikkei haluuuuuuuuuu
- Anonyymi00021UUSI
Yhteiskunnan maksamia yritystukia ei ole pakko nostaa ja firman voi laittaa suosiolla konkurssiin jos ei pysy pystyssä ilman tukia. Tämä on sitä markkinataloutta!!
- Anonyymi00022UUSI
Ihanko luulet että melkein neljäsataatuhatta työtöntä ei halua mennä töihin?
Mene hoitoon! - Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihanko luulet että melkein neljäsataatuhatta työtöntä ei halua mennä töihin?
Mene hoitoon!Poliitikot on sitä laiskinta lusmuilijasakkia. Riikkulikin huutelee typeryyksiä työttömille, pelkällä paskanjauhamisella kun on saanut kupattua isot rahat. Politiikka on selkärangattomien laji, tietää persu.
- Anonyymi00024UUSI
Suomessa on suuri työttömyys, ollaan euroopan ykkös paikalla. Tuollainen profiili kirjoittelu ei tuo työtä . Tämä hallitus ei satsaa työttömiin senttiäkään.He hokevat joka lauseella vain talous kasvu. Koko kesänä ei ole uutisoitu töstä mitään .Nyt taas alkaa irtisanomisia. Tunturikin menee konkkaan. Wetteri automyynti laittaa ihmisiä kävelee. Huonosti menee ja pitäisi profiileja kirjoittaa työttömien.
- Anonyymi00025UUSI
Työnvälityksen sijasta on luotu maanlaajuinen kyttäyskoneisto jonka tehtävä on seurata työttömän jokaista liikettä ja rankaisee joka virheestä.
Tämä ei ole vahingossa muodostunut kyttäyskoneisto, vaan tarkoituksella vuosien saatossa rakennettu Gestapo/Stasi tyyppinen valtion massiivinen tuhansia työllistävä organisaatio joka seuraa joka liikettäsi ja on liipaisinherkkä rankaisemaan pienimmästäkin virheestä!
- Anonyymi00026UUSI
Emme Suomessa elä diktatuurissa, vaan oikeusvaltiossa, jossa kansalaisilla on oltava vapaus ja itsemääräämisoikeus, ei pakkoa, kun eivät ole mitään rikollisia tai lain vastaista tehneet.
Pakkolait eivät kuulu demokraattiseen päätöksentekoon oikeusvaltiossa. "Kun antaa pahalle pikkusormen, se vie koko käden" sananlasku sanoo. Ei pidä säätää kyseenlaisia, pakottavia jopa alistavia tai nöyryyttäviä lakeja.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5831404Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän42763Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5529- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28484Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39467
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22422